Citat:
Ursprungligen postat av
StigHelmutt
Så trött på detta gnäll från"svenska muslimer".
Hur har dom då kunnat BLI "svenska" muslimer, om regeringen inte brydde sig?
blev ju insläppta i landet
har fått egna föreningslokaler
får egen reklam i tv runt ramadan
får ha sina moskéer, vänster-svensken till och med demonstrerade
för böneutrop
blir in kvoterade överallt, för att främja "mångfalden"
media skönmålar och daltar
DO betalar ut kränk-skadestånd efter kränk-skadestånd
på vilket sätt "bryr sig inte regeringen om svenska muslimer"?
Att vi ens har någor som "svenska muslimer" motsäger ju hela påståendet
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/faraj-semmo-vd-pa-goteborgs-moske-regeringen-verkar-inte-bry-sig-om-svenska-muslimer.ce423b98-c795-4 63e-96a0-590a5bcd7db1
Adderas på lite mer innehåll, så man ser hur den inre lede fi "Muhammed" försökter göra en Artikel 48 emot Svensk demokrati.
Fastemånaden ramadan är i år 11 mars–10 april och är den tid då Göteborgs moské är som mest välbesökt. När GP träffar moskéns vd Faraj Semmo är det fullt upp med förberedelserna.
– Jag hade inte sett den själv, men GP:s lista över Göteborgs mäktigaste personer hade publicerats. Jag var med på plats 43 och folk var jätteglada att en av deras representanter var med på listan och jag var taggad överallt, säger Faraj
Faraj berättar att han veckan innan vi träffas var i moskén en lördag och lämnade sin dotter i koranskola. Han hälsade glatt på en man som rengjorde byggnadens utsida med högtryckstvätt. Farajs leende byttes till ilska när han såg att någon klottrat hakkors på en stolpe.
– Det kommer i perioder. Det beror på
vad som händer i världen. Ju mer politiska uttalanden som Jimmie Åkesson och en del andra gör, då får folk vingar. De får för sig att det är fritt fram och att ”nu fan ska vi sätta dit de där muslimerna. Vi ska skrämma ihjäl dem.”
– Jag har ansvar för min personal och jag har ansvar för besökarna. Tänk om det kommer in någon till moskén och attackerar oss. Som det som hände i Nya Zeeland. Varje gång vi har bön i moskén så har vi en person som bara håller koll och inte deltar i bönen, för att folk ska känna sig tryggare.
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/faraj-semmo-vd-pa-goteborgs-moske-regeringen-verkar-inte-bry-sig-om-svenska-muslimer.ce423b98-c795-4 63e-96a0-590a5bcd7db1
Hemskt att vi låter en inre lede fi får så mycket makt. När blev hakkorset en antimuslimsk symbol? Hakkorset är hat emot judar inte emot muslimer, Faraj verka inta vara frisk i huvudet. Kanske dags för honom att åka hem. Väldig mycket offerkoffta, vad gör han ens i Sverige? Han sitter i GP och hetsa emot Sverige nästa största demokratiska parti SD, skall vi verkligen behålla såna här antidemokratisk element i Sverige? Nej! Ge dem en returbiljett hem till MENA.
Vad är det regeringen skall gör? Dom får väl redan miljoner i bidrag ifrån Svenska samhället. Vad mer kräver dom? Islam är en invasionart, hör inte hemma i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
heliotrop
Finns inget som heter "svenska muslimer" ,de ska ut härifrån
Exat! Islam fanns inte i Sverige när Gustaf Vasa började bygga Sverige. Det är dags att återvandra.