Citat:
Ursprungligen postat av
AlexanderOvechkin
Jävlar vad fet och tjock Jimmie Åkesson är nuförtiden. Riktig jävla mage, är det hans White Trash gener som visar sig? Han går dessutom på antidepressiva? Och han skall vara frontmannen för det svenska upproret mot den allmänna dekandensen?

ett fetto som går på antidepressiva piller.
Det är ju allmänt känt att Åkesson älskar Pizza, kanske han glömt att jogga till pizzerian?
Också detta:
https://static.cdn-expressen.se/images/43/0a/430a377407f947f9b0852de62ec2f0df/annan/314@60.jpg
Nej, han får inte min röst och har aldrig fått. NMR är det självklara valet. De står upp för svenska folket.
Nu röstade jag inte på SD men...
Det är kanske inte så smart ett gå långsiktigt på antidepressanter i och med dess biverkningar men varför skulle det vara något fel med att gå på psykofarmaka?
Det är inte annorlunda från att behöva insulin mot diabetes.
Och vad spelar människans vikt för roll? I mina ögon är det sämre med att vara spinkig, bäst är ju att finna en balans vilket spinkig inte är och ser också ohälsosamt ut. Viktuppgång är vanliga medicinbiverkningar, men det jag sett verkar han pendla upp och ner men lägger inte på sig för mycket som andra brukar göra på antidepp.
Lågt att komma med öknamn här bara för ni inte håller med människan politiskt. Och det kommer tillbaka till er, som allt annat gör. Karma är inget påhitt.