2024-03-11, 15:33
Medlem
lunarluddes avatar
Förstår inte varför folk säger att Herr trygg är ett hot om det blir styrka? Har svårt att tro han är så stark, han lär inte ha det bästa flåset så någon fysisk gren tror jag knappast han är något hot i. Inte någon fysiskt ihållande gren iallafall.
2024-03-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Cornelia "narcissisten" Nordensson säger till Per att det inte finns några bananskal att glida på..

Vem har fått vara med i farmen en tredje gång 🍌🍌🍌

Produktionen kommer aldrig låta Cornelia eller Fredrik vinna.
2024-03-11, 15:39
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Förstår inte varför folk säger att Herr trygg är ett hot om det blir styrka? Har svårt att tro han är så stark, han lär inte ha det bästa flåset så någon fysisk gren tror jag knappast han är något hot i. Inte någon fysiskt ihållande gren iallafall.

Han är inte ett hot i något. Han kan inte vinna. Dom som tror att den där ska vinna farmen. Fattar dom inte att för att vinna så måste han vinna mot någon? Antagligen i flera kamper i finalen.

Frågan är hur ska Maxine vinna farmen nu? Hon skulle ju vinna sa folk. Kanske Cornelia delar vinsten med Maxine? Och därför är Maxine en vinnare hon med? Inget The Winner Takes It All. Vinnaren delar vinsten. Och därför ses Maxine som en vinnare.
2024-03-11, 16:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slips9
Produktionen kommer aldrig låta Cornelia eller Fredrik vinna.
Då produktionen hitintills har visat sig vara kompletta idioter och vurmar för ortenpacket, mobbare och lata idioter så förvånad mig ingenting längre.

Farmen handlar inte längre om att sköta en gård. Det handlar om vem som kan bete sig mest idiotiskt och röra upp mest känslor, skit samma om dom är negativa, för det drar tittare.

LÄGG NER SKITEN om lata Freddy vinner. Ingen mening att titta när alla som har jobbat och vill jobba har åkt ut.
2024-03-11, 16:25
Medlem
CyklonB12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag hoppas på Cornelia. Pakten ska inte ha en krona. Levin anslöt sig till fjantarna och sänkte sig själv.
Ja, han är dumt naiv. Men ändå den som verkar var mest kunnig om hur man driver en farm, arbetsför och driver även en egen gård. Hade varit kul att se Levin vinna så de andra står med trumpna miner!
2024-03-11, 16:53
Medlem
Pelles dotter ser allt ut som en riktig nippertippa
2024-03-11, 17:00
Medlem
Bakarettans avatar
Oj oj oj...Nu har Farmen Instagram raderat massor med kommentarer. Undrar vad det beror på.
2024-03-11, 17:01
Medlem
Bakarettans avatar
Oj oj oj...Nu har Farmen Instagram raderat massor med kommentarer. Undrar vad det beror på😛
2024-03-11, 17:02
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Då produktionen hitintills har visat sig vara kompletta idioter och vurmar för ortenpacket, mobbare och lata idioter så förvånad mig ingenting längre.

Farmen handlar inte längre om att sköta en gård. Det handlar om vem som kan bete sig mest idiotiskt och röra upp mest känslor, skit samma om dom är negativa, för det drar tittare.

LÄGG NER SKITEN om lata Freddy vinner. Ingen mening att titta när alla som har jobbat och vill jobba har åkt ut.
Håller med dej fullständigt 👍
2024-03-11, 17:03
Medlem
Vad har dom raderat?
2024-03-11, 17:10
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slips9
Vad har dom raderat?
Var inne för ca 10 minuter sen då var de flesta kommentarer borta.
Jag hade skrivit en drypande kommentar om Fredriks sätt att vara. Den är borttagen och nu är övriga kommentarer helt plötsligt tillbaka. Ja ja där ser man..
2024-03-11, 17:26
Medlem
Jag har inte haft nån favorit i år, jag tycker att det är sämsta säsongen med alldeles för mycket frihet och egna regler. Jag ogillar när det blir 2 stora grupper somndet varit i år.
Ena stunden gillar jag Per och andra stunden så känns han som en person som "kan allt" (enligt sig själv)
Förutom att Levin är så naiv så verkar han som en behagfull person som har mycket kunskap, så han får gärna vinna.

Maxine var (trots fusket)ändå en arbetssam tjej och hade härlig energi. Hon var duktig och vann många tävlingar, synd att hon åkte ut

Skitaamma vem det blir, nu hoppas jag påmatt Robinsson ska leverera i år i stället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in