2024-03-11, 13:49
Medlem
Bakarettans avatar
[/quote]
Felpost
2024-03-11, 13:57
Medlem
Dom sist rankade hos mig kvar...så trist.

Senast redigerad av granskottet80 2024-03-11 kl. 14:09.
2024-03-11, 14:41
Medlem
CyklonB12s avatar
Hos mig finns bara en vinnare av de som är kvar:

1. Levin
2. Cornelia
3. Tim
4. Fläsksvålen
2024-03-11, 15:04
Medlem
Skulle bli mycket förvånad om det inte blir Tim eller Levin som kommer ta hem allt, produktionen tror jag inte kommer tillåta Fredrik att vinna, Cornelia som varit med TRE gånger innan och allmänt oskön och ibland elak mot andra deltagare kommer inte produktionen låta vinna heller.

Levin har emot sig att han varit med tidigare men med tanke på att Pelle kunde vinna Robinson fast han varit med tidigare säsonger så tror ja Levin har en chans.

Jag har inget emot Tim och som oftast varit lite i bakgrunden, hade han inte varit så tight med Fredrik och Jennifer tror jag han hade varit favorit hos många tittare, tror även att produktionen såg Tim som en ”favorit” av oss tv tittare. Följt farmen och liknande serier i många och och de brukar alltid finnas olika läger hos oss tv tittare, men denna säsong av farmen är typ 99 procent enade o vilka som är ens favoriter på sociala medier
2024-03-11, 15:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag skulle vilja kalla det Hall of Shame istället.

Ha,ha,ha - jag skrev fel faktiskt: Klart du har rätt i att jag skulle ha skrivit Hall of Shame
2024-03-11, 15:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Det korta svaret är väl att jag inte hinner! Vad bidrar du med?

Trist för dig att inte hinna se avsnitten så att du måste fråga om just denna sak som SAMTLIGA andra är medvetna om och diskuterar. Fast när du frågade just DEN saken undrar jag ju varför du inte kunde kika några sidor bakåt och lista ut det ... själv.

Vad jag bidrar med? Diskuterar Farmen. deltagarna och tävlingen/programmet - precis som alla övriga!
Efter att jag har tittat på avsnitten, så man vet varför olika saker diskuteras av det som vi har sett.
Senast redigerad av CS128 2024-03-11 kl. 15:15.
2024-03-11, 15:18
Medlem
En domherre viskade i mitt öra. Vem som vinner Farmen under spoilern.
(Tyvärr)

100 procent säkert.
2024-03-11, 15:19
Medlem
Det kan omöjligt stämma
2024-03-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slips9
Skulle bli mycket förvånad om det inte blir Tim eller Levin som kommer ta hem allt, produktionen tror jag inte kommer tillåta Fredrik att vinna, Cornelia som varit med TRE gånger innan och allmänt oskön och ibland elak mot andra deltagare kommer inte produktionen låta vinna heller.

Levin har emot sig att han varit med tidigare men med tanke på att Pelle kunde vinna Robinson fast han varit med tidigare säsonger så tror ja Levin har en chans.

Jag har inget emot Tim och som oftast varit lite i bakgrunden, hade han inte varit så tight med Fredrik och Jennifer tror jag han hade varit favorit hos många tittare, tror även att produktionen såg Tim som en ”favorit” av oss tv tittare. Följt farmen och liknande serier i många och och de brukar alltid finnas olika läger hos oss tv tittare, men denna säsong av farmen är typ 99 procent enade o vilka som är ens favoriter på sociala medier

Jo, den här massiva lämmelflocken som följt Sekten har varit lite tråkig. Förra året var det betydligt mer kluvet. Vissa hatade Viktor men lika många gillade honom. Många irriterade sig på Sebbe, men även han hade de som försvarade honom. Nu har det bara varit en väldig beundran av framför allt Per samt ett förvånansvärt starkt hat mot Pakten. Väldigt enkelspårigt.

Tror också att Fredriks ständiga skämt om att inte vilja jobba samt framför allt att han fejkade sjukdom och skämtade om det i synkarna kommer att vara till nackdel för honom. Om han skulle vinna kommer samma enkelspåriga massa som beundrar Per att se det som att "den lataste av dem alla, han som låtsades vara sjuk vann hela Farmen" och det vill nog inte produktionen.

Tim däremot "känns" som någon som skulle passa rätt bra i rollen som Farmenvinnare, så blir det någon från Pakten så blir det nog han.
2024-03-11, 15:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CyklonB12
Hos mig finns bara en vinnare av de som är kvar:

1. Levin
2. Cornelia
3. Tim
4. Fläsksvålen
Jag hoppas på Cornelia. Pakten ska inte ha en krona. Levin anslöt sig till fjantarna och sänkte sig själv.
2024-03-11, 15:31
Medlem
Erki122s avatar
Cornelia "narcissisten" Nordensson säger till Per att det inte finns några bananskal att glida på..

Vem har fått vara med i farmen en tredje gång 🍌🍌🍌
2024-03-11, 15:32
Medlem
Hoppas verkligen på att produktionen kommer ändra koncept till nästa säsong, att tre personer varje vecka sitter helt säkert bidrar 0 till spänningen. Hårdare bestraffningar, mindre belöningar.

Att Fredrik ens kommit till finalveckan utan att varit i ett ting är helt otroligt, sen har ju killen varit immun fem veckor av tio och sen har väl folk från pakten varit storbönder när Fredrik varit valbar, när jag räknade på de igår så var det egentligen bara förra veckan Fredrik var i riskzonen att bli vald till kämpe, EN gång på nio veckor. Ska inte vara så lätt att komma till finalvecka när det handlar om 500 k. Nej tv4 gör om gör rätt, jag tror inte ens tv4 skulle tillåta att Fredrik vinner. Ser hans chans att vinna med 0 procents chans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in