Citat:
Ursprungligen postat av
Slips9
Skulle bli mycket förvånad om det inte blir Tim eller Levin som kommer ta hem allt, produktionen tror jag inte kommer tillåta Fredrik att vinna, Cornelia som varit med TRE gånger innan och allmänt oskön och ibland elak mot andra deltagare kommer inte produktionen låta vinna heller.
Levin har emot sig att han varit med tidigare men med tanke på att Pelle kunde vinna Robinson fast han varit med tidigare säsonger så tror ja Levin har en chans.
Jag har inget emot Tim och som oftast varit lite i bakgrunden, hade han inte varit så tight med Fredrik och Jennifer tror jag han hade varit favorit hos många tittare, tror även att produktionen såg Tim som en ”favorit” av oss tv tittare. Följt farmen och liknande serier i många och och de brukar alltid finnas olika läger hos oss tv tittare, men denna säsong av farmen är typ 99 procent enade o vilka som är ens favoriter på sociala medier
Jo, den här massiva lämmelflocken som följt Sekten har varit lite tråkig. Förra året var det betydligt mer kluvet. Vissa hatade Viktor men lika många gillade honom. Många irriterade sig på Sebbe, men även han hade de som försvarade honom. Nu har det bara varit en väldig beundran av framför allt Per samt ett förvånansvärt starkt hat mot Pakten. Väldigt enkelspårigt.
Tror också att Fredriks ständiga skämt om att inte vilja jobba samt framför allt att han fejkade sjukdom och skämtade om det i synkarna kommer att vara till nackdel för honom. Om han skulle vinna kommer samma enkelspåriga massa som beundrar Per att se det som att "den lataste av dem alla, han som låtsades vara sjuk vann hela Farmen" och det vill nog inte produktionen.
Tim däremot "känns" som någon som skulle passa rätt bra i rollen som Farmenvinnare, så blir det någon från Pakten så blir det nog han.