2024-03-11, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte gjort något reportage om mitt FB användande.
Nej, du är inte nyfiken alls - det enda du gör är att kritisera och att försöka lyfta dig själv på deras bekostnad med hjälp väldigt fåniga uttalanden om din egen inbillade förträfflighet.

*

Sen behöver du inte övertyga andra om att du inte är feminazi, det lyser igenom.. Spelar ingen roll vad Linnea gjort så hade du gått i graven för henne, just pga att det är en tjej...
2024-03-11, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
*

Sen behöver du inte övertyga andra om att du inte är feminazi, det lyser igenom.. Spelar ingen roll vad Linnea gjort så hade du gått i graven för henne, just pga att det är en tjej...

Och du är Maskulinism. Det spelar ingen roll hur oskyldig Linnea är för du anser att hon bär skuld till allt bara för att hon är tjej
2024-03-11, 14:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Handlar inte om att hon är tjej.
Hon bär skuld iomd att hon var den som anmälde.. sin.. hjärtas fröjd och eviga längtan
Om det var sant så undrar jag varför hon fortf står kvar vid hans sida?
Och nu då även skaffar barn med denna?
- Kärleken är blind.
Det var DENNA anmälan som drog igång detta drevet. Glömde hon bort att hon var ihop med en offentlig person?
2024-03-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och du är Maskulinism. Det spelar ingen roll hur oskyldig Linnea är för du anser att hon bär skuld till allt bara för att hon är tjej

Jag förnekar det inte, frågor på det?? Det är en betydande skillnad på män och kvinnor, att du vaggas in i en tro om att det inte är fallet betyder en sak.. Du har inte förmåga att tänka själv...
2024-03-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Handlar inte om att hon är tjej.
Hon bär skuld iomd att hon var den som anmälde.. sin.. hjärtas fröjd och eviga längtan
Om det var sant så undrar jag varför hon fortf står kvar vid hans sida?
Och nu då även skaffar barn med denna?
- Kärleken är blind.
Det var DENNA anmälan som drog igång detta drevet. Glömde hon bort att hon var ihop med en offentlig person?

Typ så, tror även att hon är så blåst att hon inte fattade att hennes sjuka meddelanden som " horunge" " missfoster" etc skulle se allmänhetens ljus... Nu gör hon som alla andra som vill följa trender och jaga drömmar, nämligen dra till Dubai... Men dessa 2 flyttar likt romska zigenare så jag tippar på att de är någon annanstans inom några veckor...
2024-03-11, 15:03
Avslutad
Citat:
Typ så, tror även att hon är så blåst att hon inte fattade att hennes sjuka meddelanden som " horunge" " missfoster" etc skulle se allmänhetens ljus... Nu gör hon som alla andra som vill följa trender och jaga drömmar, nämligen dra till Dubai... Men dessa 2 flyttar likt romska zigenare så jag tippar på att de är någon annanstans inom några veckor...
Det är inte "bevisat" vem det är som skrivit dessa meddelanden.
Med tanke på Anjos lögn om sekten, så tvivlar jag starkt på att det är Linnea, snarare Julia som haft tillgång till Chrippas konversationer..
Det är Julia som hatar Linnea och vill ha Chrippa tillbaka.
2024-03-11, 15:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Hon jagar och älskar mammon "jordisk egendom". Så Chrippa är väl rätt val då..

"Hur svårt är det inte för dem som har pengar att komma in i Guds rike. Det är lättare för en kamel att komma igenom ett nålsöga än för en rik att komma in i Guds rike"
(Luk 18:24-25)

"De som vill bli rika låter sig snärjas av frestelsen och faller offer för alla de dåraktiga och skadliga begär som störtar människorna i fördärv och undergång. Kärleken till pengar [dvs inte pengarna i sig själva, utan kärleken till dem] är roten till allt ont; genom den har många förts bort från tron och vållat sig själva mycket lidande"
(1 Tim 6:9-10)

Det blir nog bra i Dubai
Nästa drama blir när dom konverterar till Islam.
Nej, det tror jag inte men det är ju content
2024-03-11, 15:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Med tanke på Anjos lögn om sekten, så tvivlar jag starkt på att det är Linnea, snarare Julia som haft tillgång till Chrippas konversationer..

Det kan ligga något i det du skriver.
Julia verkar knäpp hon också men det är väl sådana brudar han dras till?
Det där med sekten tvivlar även jag starkt på. Den där dagboken bevisade ingenting.
Inget kristligt iaf
2024-03-11, 15:09
Medlem
Citat:

Jag tog kontakt med en i Liams kommentarsfält som hävdade att hon var syster med Linneas ex... Hon hävdade att Lundströmmarna är sektfolk och jag frågade om bevis, får se om jag får återkoppling...
2024-03-11, 15:26
Avslutad
Citat:
Jag tog kontakt med en i Liams kommentarsfält som hävdade att hon var syster med Linneas ex... Hon hävdade att Lundströmmarna är sektfolk och jag frågade om bevis, får se om jag får återkoppling...

Det lär du inte få, för dom är inte med i den där sekten. Väldigt trögt att fatta att Anjo ljuger värre än Chrippa
2024-03-11, 15:44
Avslutad
Citat:

Med tanke på att Julia hade tillgång till all Chrippas media ostört så ligger det närmare till hands, med tanke på hennes maniska jakt på att förstöra för dom. Hon ger sig aldrig och att hon nu plötsligt blivit accepterad av Chrippas bröder efter år ute i kylan så blir hon ännu mer manisk
Nej jag säger som du, Jag lägger inga bud på att Linnea ligger bakom det här. Fan fatta va creepy att ha ett ex som kan läsa allt man gör på sina lurar och paddor
2024-03-11, 15:54
Medlem
Citat:

Du är väll bara en vanlig trött gubbe, som ingen vacker skandinavisk kvinna lägger märke till? Du raggar hellre på asiatiska kvinnor som är i behov av pengar och behagar dig enbart för att du är västerländsk, men innerst inne i deras dagbok stor vad dom dom tycker om dig och det är säkerligen inga vackra ord. Detta är säkert din anledning att du tror alla svenska kvinnor är psykopater som är med i sekter och enbart sminkar sig och tar botox, sanningen är nog snarare att inga nordeuropeiska tjejer vill ha dig för den du faktiskt är.

Vad gör det för skillnad om Linnea är med i en sekt? Blir det ett förvar för hennes handlingar du och övriga mongon tror hon gjort? Eller blir det en anledning? Hoppas du finner dina bevis, och blir glad av det finner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in