2024-03-11, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Dom kan ju alltid prova leva sitt liv med narkotika, dopning, slagsmål, beskyllningar osv här i Dubai - lär inte bli kul för dom.

Tänkte samma, kommer sluta med några år inlåsta .. då kommer Sverige duga och dom kommer gråtandes be om hjälp att bli förflyttade hit

Vi får se hur denna gång slutar. Tror inte det slutar bra faktiskt.
Senast redigerad av Makeitdropfrom 2024-03-11 kl. 00:13.
2024-03-11, 02:55
Medlem
Riktigt sjuka inlägg i dagboken.. Usch fyfan...
2024-03-11, 04:43
Avslutad
Alla drömmer vi om en tjej som vackra Linnéa men Chrippa drog vinstlotten och vi andra avundas.
2024-03-11, 06:00
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Alla drömmer vi om en tjej som vackra Linnéa men Chrippa drog vinstlotten och vi andra avundas.
Hahaha hon är ju en stereotypisk svensk tjej. Hon har legat med fler män än hon har fingrar Vettefan vad Chrippa håller på med.
2024-03-11, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Hahaha hon är ju en stereotypisk svensk tjej. Hon har legat med fler män än hon har fingrar Vettefan vad Chrippa håller på med.

För Chrippa är hon ett riktigt kap, ungefär som en prinsessa i ett ansett kungahus för oss andra.
2024-03-11, 06:20
Medlem
Bidens avatar
Citat:
För Chrippa är hon ett riktigt kap, ungefär som en prinsessa i ett ansett kungahus för oss andra.
Aha ja för Chrippa ja, i Chrippas ögon så är hon nog en klar 6a av 10. Måste tära som fan på hans psyke att veta att hon legat med så sjukt många
2024-03-11, 06:25
Medlem
Citat:

Ja fula snubbar kanske drömmer om henne, vi som är vana att kunna välja och vraka ser inte fillersprinsessan som något särskilt... Är inte ens natural beauty...
2024-03-11, 07:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Nu e jag inte Muslim och inte så insatt men jag TROR... dom skulle se det hon sysslar med i sin dagbok som "haram" så den boken får hon gömma under sin kudde

Linnea ar inte ful med ingen 10a heller. Låt dessa 2 nu vara och ha sitt roliga i Dubai. Dom passar skitbra ihop
2024-03-11, 09:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Aha ja för Chrippa ja, i Chrippas ögon så är hon nog en klar 6a av 10. Måste tära som fan på hans psyke att veta att hon legat med så sjukt många
Hur många har hon legat med?
Och
Hur har du koll på det?

Är det inte bara lite avundsjuka som bultar i tinningarna på dig och som får uttrycket i att du attackerar hennes eventuella sexliv?
Det låter jäkligt svartsjukt faktiskt.
Är du lite betuttad i Linnea?
2024-03-11, 09:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja fula snubbar kanske drömmer om henne, vi som är vana att kunna välja och vraka ser inte fillersprinsessan som något särskilt... Är inte ens natural beauty...
Varför hänger du och sådana som dig, som kan "välja och vraka", i en tråd om en tjej ni inte ens känner?
Det låter så himla troligt.
2024-03-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför hänger du och sådana som dig, som kan "välja och vraka", i en tråd om en tjej ni inte ens känner?
Det låter så himla troligt.

Jadu ställ dig själv den frågan.. Jag är nyfiken hur dessa individer fungerar i en psykologisk aspekt.. Själv då?? Vad får dig att göra reportage om ditt fb användade??
2024-03-11, 14:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jadu ställ dig själv den frågan.. Jag är nyfiken hur dessa individer fungerar i en psykologisk aspekt.. Själv då?? Vad får dig att göra reportage om ditt fb användade??
Jag har inte gjort något reportage om mitt FB användande.
Nej, du är inte nyfiken alls - det enda du gör är att kritisera och att försöka lyfta dig själv på deras bekostnad med hjälp väldigt fåniga uttalanden om din egen inbillade förträfflighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in