Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Fillersprinsessan rider på cloutvågen och när det kommer en riktig sugardaddy då drar hon vidare..Hennes plan är att inte behöva jobba men ändå ha råd med skönhetsingrepp!! Riktig sopa mao...
Rider på hatvågen, låter som du tycker hennes liv ar guld och gröna skogar.
Jag tror hon har haft en mycket jobbig och tuff vinter, sedan denna ”cloutvågen” startade, jag ser det mera som en häxjakt. Folk över lag har sett henne sedan vecka 1 i år som ett psykiskt stört svin som mer än gärna slår barn. Bevisen på detta är att lösa i öppna kommentarsfält på diverse sociala medier där den stora massa tycker så om denna arma flicka.
Är inte något konstigt alls att hon går tillbaka till den enda som gillar henne och tvärt om den enda som verkar gilla Krille är hon. Förutom de närmaste tex mamma och pappa. Utåt sett ser det ut som dom har kul och mår bra men det är nog inte så ”cloutigt” och kul som du tror för dessa två hatobjekt just nu.
Vem som gjort vad och inte gjort vad är svårt sia om. Men klart är iaf att Linnea är uthängd som värsta sortens människa och Krille nära inpå uthängda på samma sätt.
En kvinna som blev näst intill ihjälslagen efter en tik tok live, detta tar inte ens packet upp. Är viktigare för dessa herrar att kalla Linnea för en psykopat istället.
Så tycker och tror jag iaf,