2024-03-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Tror inte Stubborn är medvetna om att hon pratar om dom.

Jag tror hon blir utskickad med hjälp av vakter och sen får hon avvakta domen som brukar komma 2 veckor senare. Hon har en förmåga att kontrollera sig när det behövs.

Nån skrev för ett tag sen att Stubborn är medvetna om LM och har full koll på vad hon säger om dom.
2024-03-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja den ambitionen förstår jag mig inte på men han Yuksel figurerar i den världen, jag vet inte om jag har glömt eller bara missat det men i UG-dokumentären De tar våra barn så kommer han in där och värvar folk så han har ju iaf nån koppling till denna LVU-kampanj.
Hon är den vettigaste i gruppen men så tycker hon att Nyans är en bra grej, det säger en del om dessa människor 😬
Hon fick kontakt när några barn akut omhändertogs några dygn där det minsta barnet var hos morföräldrar , fanns någon form av hotbild kring bostaden där föräldrarna bodde
2024-03-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nån skrev för ett tag sen att Stubborn är medvetna om LM och har full koll på vad hon säger om dom.

Skönt att höra!
2024-03-11, 13:08
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Många erbjuder sig nu att åka och hämta Mahi..38-årige son om de bara får adressen , själv fick jag inte kommentera
Ja hennes avslöjande film hon hållt på I 3år men nu får vi beviset att han är kidnappad!
Eftersom frun och hennes mamma pratar om att ringa polisen när dessa två okända människor ringer på och vill få tag på sonen så är polisen inblandad i detta enligt Mah*ja. Ja det måste man ju tro för annars är det ju konstigt att kidnappare ringer polisen.
Det är två helt okända människor som är hetsiga och vill ta sig in till honom, är det konstigt att han inte kommer fram till dörren då utan står en bit in och kollar vad som händer?
Sen är det ju sagt att Sus@nne blev insläppt så hon kunde träffa honom och att hon då velat ringa ambulans och polis men hon den andra L@tif fick stanna utanför för att hon är utländsk.
Inget av det nämndes utan man ser bara att ingen av dem får komma in så då var det ju en lögn då?
Sen påstår hon att en av läkarna som var inblandad i detta har flyttat till ett annat land och det är ju såklart pga detta.
Det finns mer hon ska släppa och eftersom hon tjatat om det i åratal nu så hoppas jag tiden är inne efter 8år 🤷🏻‍♀️, det har ju eskalerat till att hon nu påstår att folk förföljer henne och försöker maskera sig men att hon känner igen dem, sist var vid sjukhuset där hon visade en man som stod längre bort, han var tydligen en av dem som förföljer henne.
2024-03-11, 13:15
Medlem
Nu ringer LM tidningen för att försöka få dom att närvara vid förhandlingen på onsdag.
2024-03-11, 13:16
Medlem
Nu ringer Marlene till Mora tidning om huvudförhandlingen
2024-03-11, 13:19
Medlem
Mora tidning verkar måttligt intresserade..dom känner säkert till henne
2024-03-11, 13:20
Medlem
Jag sitter med skämskudden nu 🙈
Hon tror att de kommer att gynna henne och skriva att hon är den utsatta men OM de kommer dit så kommer de ju att ta parti för socialen att de är utsatta i sina jobb.
Och att marlene påstår att soc har sagt att hon hängt ut dem med bilder men att det inte är sant… Allt finns ju dokumenterat till marlenes nackdel. Blir så frustrerad att hon är så trög att hon ringer tidningen när det är hon som är den som begått brotten

Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Nu ringer LM tidningen för att försöka få dom att närvara vid förhandlingen på onsdag.
2024-03-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Mora tidning verkar måttligt intresserade..dom känner säkert till henne

Vet inte hur tidningens närvaro skulle gynna henne. Hon köper allt folk skriver "hört att ni skulle vara väldigt intresserade"
2024-03-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hon tror att de kommer att gynna henne och skriva att hon är den utsatta men OM de kommer dit så kommer de ju att ta parti för socialen att de är utsatta i sina jobb.
Och att marlene påstår att soc har sagt att hon hängt ut dem med bilder men att det inte är sant… Allt finns ju dokumenterat till marlenes nackdel. Blir så frustrerad att hon är så trög att hon ringer tidningen när det är hon som är den som begått brotten

Exakt!! Jag skäms också. "Säg att du är lokalkändis skriver Alice som gärna eldar på". Ökänd menar hon.
2024-03-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hon tror tydligen att när hon börjar bläddra och läsa ur sina pärmar så kommer tidningen att återge det hon säger
2024-03-11, 13:26
Medlem
måste beställa ljudfil från tingsrätten efter förhandlingen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in