Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Vad skulle vi vinna på att alliera oss med Ryssland?
Återigen så är du fullständigt dum i huvudet och kan inte förstå innebörden av folks poster. Jag har inte sagt något om att alliera oss med Ryssland.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Alltså man undrar vad det är som skrämmer er med ert "globohomoimperiet", det påverkar inte mitt liv för fem jävla sekunder?!?
Jag får känslan av att du i din extrema naivitet genuint inte har något emot konceptet att inte äga någonting själv, att allt är prenumerationer, endast "ditt" om du för evigt följer absurda villkor eller betald på lån, att internationella storföretag har fritt fram att utnyttja massan, att minsta lilla fis dokumenteras i databaser för att beräkna ditt värde och finslipa dina brister i systemets ögon, att dela hus med negrer, muslim, bögar, transor, pedofiler, och så vidare. Men det är inget som en dygdig man skriver upp sig på.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Vi spinner vidare för att det du säger har NOLL med Ukraina kriget att göra.
Kan erkänna att jag skäms över att underhålla din idioti så här länge och trots detta fortsätter jag...
Du fortsätter att fumla. Detta är från originalposten: "Låt oss anta att Nato bombat sönder Ryssland och vunnit. Vilka fördelar hade det gett Sverige, USA och Eu? Vad gör man med Ryssland efteråt?"
Jag svarar:
"Vi (folken) vinner absolut ingenting på kalaset utan snarare förlorar avsevärt på att mer av världen förbögas." Det var ett specifikt svar på frågan. Du ser inte detta själv?
Den andra delen av min post:
"Fler slavar åt globohomoimperiet är väl nog anledning för korrupta (se alla) makthavare att vilja fälla Ryssland?" Vilket var högst relevant till kriget i Ukraina eftersom, likt vad TS antyder och själva syftet med tråden, kriget i Ukraina är ursäkten som kommer användas för invasionen av Ryssland, och tills dess "donationen" av en hisklig mängd materiell till Ukrainarna som används för att döda ryssar.
Det är ju ändå positivt att du erkänner att ni aktivt förvränger mina ord. Dock spinner ni dessa enbart för att ni är efterblivna, försök inte påstå något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Ryssland själva var på god väg att bli grovt globaliserade med alla internationella företag som etablerade sig i Ryssland och skapade arbete till miljoner av människor. [...]
Okej fortsätt flytta målposten... Din är en motbjudande självcentrerad personlighet som ack är för vanlig just nu (och varför allt går åt helvete). Bravo.