2024-03-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdfar
"Det har framkommit att Kim Jong-un vägde 140 kg för två år sedan men att han nu gått ner till runt 120 kg." Med tanke på att Nordkorea har missiler som de skjuter ut i rymden och samverkan med Kina och Ryssland, hur kan det då komma sig att Kim inte kan gå ner i vikt med hjälp av moderna bantningspreparat? Varför är Kim Jong-un smällfet? Vill han vara ett fetto i poliskt syfte eller har han inte tillgång till mediciner?

Ska man inte vara fet i den kulturen om man är mäktig?
Citera
2024-03-10, 15:46
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Han kommer snart få hjärtinfarkt och nordkoreanerna slipper dras med honom 50 år till.
Vem står på tur i den dynastin?

Det är möjligt att han har sockersjuka.

kim yo jong Troligen.
Citera
2024-03-10, 17:41
Medlem
bomhulls avatar
Kanske han äter någon medicin som gör honom fet. Måste vara påfrestande att vara en ledare i nord korea.
Han har ju bott i västvärlden och studerat i schweiz vad jag vet
Citera
2024-03-10, 19:23
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
"Det har framkommit att Kim Jong-un vägde 140 kg för två år sedan men att han nu gått ner till runt 120 kg." Med tanke på att Nordkorea har missiler som de skjuter ut i rymden och samverkan med Kina och Ryssland, hur kan det då komma sig att Kim inte kan gå ner i vikt med hjälp av moderna bantningspreparat? Varför är Kim Jong-un smällfet? Vill han vara ett fetto i poliskt syfte eller har han inte tillgång till mediciner?

Han äter väl för mycket och fel, samt rör sig knappt? 😎
Citera
2024-03-10, 19:54
Medlem
El-gigantes avatar
Kim är fet för farsan och farfar var feta, de ska liksom vara en person på alla sätt förutom bokstavligen
Citera
2024-03-10, 19:58
Medlem
Obegränsad tillgång till allt det goda i livet. Eller som Dennis Rodman uttryckte det, "he has the absolute best of everything".

Att folk inte revolterar mot The Great Leader har jag frågat mig många gånger, medans de får äta skalbaggar utanför huvudstaden men de vet väl knappt om att tjugo horor gnider in hans pung med gåslever på mornarna innan första flaskan Hennessy är korkad. Det är sådan lyx så det är nästan äckligt.

Själv är jag lite sugen på hans syrra, den de kallar för "Hajen". Vilken pingla.
Senast redigerad av Kayana 2024-03-10 kl. 20:01.
Citera
2024-03-10, 20:09
Medlem
Citat:

Äter man för mycket blir man fet även om man har tillgång till mediciner.

Varför var Göran Persson fet? Finns det inte medicin i Sverige?
Citera
2024-03-10, 20:52
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Obegränsad tillgång till allt det goda i livet. Eller som Dennis Rodman uttryckte det, "he has the absolute best of everything".

Att folk inte revolterar mot The Great Leader har jag frågat mig många gånger, medans de får äta skalbaggar utanför huvudstaden men de vet väl knappt om att tjugo horor gnider in hans pung med gåslever på mornarna innan första flaskan Hennessy är korkad. Det är sådan lyx så det är nästan äckligt.

Själv är jag lite sugen på hans syrra, den de kallar för "Hajen". Vilken pingla.
Han röker också en rejäl holk på morgonen. Sedan frossas det i hummer och ister, lägger kabel först vid 14 tiden.
Citera
2024-03-10, 21:25
Medlem
Kalla Kåres avatar
Han har säkert tillgång till stora mängder billigt nötkött (ko-rea) och vräker i sig det.
Citera
2024-03-10, 21:53
Medlem
Hegamons avatar
Citat:

Han har möjligen matmissbruk som en konsekvens av en depression? Har han höga blodfetter också kan en hjärtinfarkt komma som ett brev på posten. Väldigt mycket vikt utifrån att Kim Jong-un är så kort.
Citera
2024-03-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatPaella
Äter man för mycket blir man fet även om man har tillgång till mediciner.

Varför var Göran Persson fet? Finns det inte medicin i Sverige?
Det finns sen en tid tillbaka diabetesmedicin till exempel Ozempic, som också dämpar aptiten kraftigt och leder till viktnedgång garanterat om du är fet. Det lär vara närapå omöjligt att frossa och äta den medicenen samtidigt. Sen skulle han förstås kunna få gastropi operation, men det har han väl inte tagit emot heller. Jag tror att han äter blodtryckssänkande medicin i varje fall. Annars är han ganska snart död av hjärtinfarkt eller obrukbar av stroke.

Han kanske är en sån inbiten liten frossare att han vägrar de här metoderna.
Citera
2024-03-10, 22:44
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana

Lätt att starta en revolution då bara en yppning med negativ klang leder till nackskott, Kommunistiska länder har angiveri-system för attt klara av sådant, kanske en stor säck ris till den som snitchar. Det måste nog komma utifrån eller från militären om det ska ske någon ändring och även då så vet man inte om den som tar över är något bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in