2024-03-10, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Såg det nu. Han har tydligen enligt någon kommentar rensat friskt bland inläggen, vilket tyder på att han vet att det är en lögn han sprider.

Undrar vem som är mest idiotisk, Runar eller hans följeslagare?
Följarna är harmlösa och få, Runar är farlig och dum i hela huvudet.

Försöka påvisa pressens lögnaktighet genom att ljuga själv.
Citera
2024-03-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jodå, inlägget finns kvar på Insta. Men ibland kommer gamla inlägg upp som en slags påminnelse. Jag såg fel och trodde det var dagsaktuellt. Sorry.

Sådant händer oss alla. Det kan vara grymt förvirrande ibland.....Fattar inte heller att gamla inlägg dyker upp helt random.
Citera
2024-03-10, 15:36
Medlem
beckos avatar
Citat:
Såg det nu. Han har tydligen enligt någon kommentar rensat friskt bland inläggen, vilket tyder på att han vet att det är en lögn han sprider.

1. Runar
2. hans 10 nazistiska följeslagare
3. ingen
4. ...
Citera
2024-03-10, 15:36
Medlem
Citat:
Synd att Runar också är en notorisk lögnare och att löpsedeln är gjord av den hyfsat kände Dan Park.
https://www.resume.se/kommunikation/media/konstnar-jag-gjorde-de-falska-lopsedlarna/
Haha. Genialiskt! ”Kändisarna ska bara vara glada över att få synas” säger Dan Park.
Citera
2024-03-10, 16:59
Medlem
MyskbullBarrabass avatar
Citat:

Imorse var det en person som svarat flera av kommentarerna att detta var ett konstprojekt och inte en riktig löpsedel, alla dess kommentarer togs bort snabbt.

Lite lustigt med tanke på att att på inlägget innan har någon svarat "Skottpengar på den som stjäl av äldre. Vilket förbannat svin" och lagt upp den fantastiska bilden på Rånar vid bankomaten, DET låter han ligga kvar.
Citera
2024-03-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyskbullBarrabas
Imorse var det en person som svarat flera av kommentarerna att detta var ett konstprojekt och inte en riktig löpsedel, alla dess kommentarer togs bort snabbt.

Lite lustigt med tanke på att att på inlägget innan har någon svarat "Skottpengar på den som stjäl av äldre. Vilket förbannat svin" och lagt upp den fantastiska bilden på Rånar vid bankomaten, DET låter han ligga kvar.

Förvånar inte. Rånar tycker om att vara med på bild.
Citera
2024-03-10, 18:45
Medlem
Amors avatar
Nu har en lång harang på facebook där han med dåligt spelad ödmjukhet jämför sig med troshjälten Paulus. Runars oförtjänta lidanden är tydligen i partiet med det Paulus fick utstå i nya testamentet.

Citat:
Om jag måste berömma mig, vill jag berömma mig av min svaghet.
Herren Jesu Gud och Fader, som är välsignad i evighet, vet att jag inte ljuger".
Då uppfylls jag av tacksamhet över att han hade det mycket värre..
Själv har jag bara varit med i en mängd olika bilkrascher, tågkrasch, motorcykelkrasch, båtkrasch, flygkrasch, fallolyckor från höga höjder, felaktigt uthängd som bedragare, playboy, kriminell, lögnare och bråkstake av alla tänkbara olika medier och falska rykten.

Alla Runars olyckor går knappast att jämföras med Paulus. Paulus försökte göra något för en större sak, för Runar har allt bara handlat om att höja upp sig själv. Allt Runar råkat ut för grundas i hans eget högmod.

Frågan är när han han likt sin förebild Paulus får sin Damaskus-omvändelse?
Senast redigerad av Amor 2024-03-10 kl. 18:48.
Citera
2024-03-10, 18:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskbullBarrabas

Märkligast är att han la ut bilden alls. Tydligen hade denne konstnär Dean använt ett antal kändisar på fejkade löpsedlar. Men det var typ femton år sedan, eller mer. Rune måste ju vara medveten om att det inte var kvällstidningarna som gjort detta. Så varför lägger han ut den nu för att kasta skit på media? Han ljuger ju snabbare än sin egen skugga. Vad gör han inte för några krokodiltårar?
Citera
2024-03-10, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Nu har en lång harang på facebook där han med dåligt spelad ödmjukhet jämför sig med troshjälten Paulus. Runars oförtjänta lidanden är tydligen i partiet med det Paulus fick utstå i nya testamentet.

Alla Runars olyckor går knappast att jämföras med Paulus. Paulus försökte göra något för en större sak, för Runar har allt bara handlat om att höja upp sig själv. Allt Runar råkat ut för grundas i hans eget högmod.

Alla dessa grifters som griftar på Jesus namn. Gardell och Runar har frikyrkliga rötter. Är det något som borde granskas i Sverige utöver islamister så är det de där galningarna.
Citera
2024-03-10, 19:30
Medlem
MyskbullBarrabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Han kallar det "Mitt öppna brev till Sverige"
Han vinner VM i narcissism, högmod, messiaskomplex och grandios självbild.
Citera
2024-03-10, 20:37
Avslutad
Citat:
Märkligast är att han la ut bilden alls. Tydligen hade denne konstnär Dean använt ett antal kändisar på fejkade löpsedlar. Men det var typ femton år sedan, eller mer. Rune måste ju vara medveten om att det inte var kvällstidningarna som gjort detta. Så varför lägger han ut den nu för att kasta skit på media? Han ljuger ju snabbare än sin egen skugga. Vad gör han inte för några krokodiltårar?
Ett ”bevis” på medias vidriga drev mot honom, kan de ljuga om hans död, så kan de givetvis ljuga om allt annat om Runar också. Uppenbarligen går en liten skara på det, de andra blockar han.
Citera
2024-03-10, 20:45
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ännu märkligare är det som han skriver under bilden "Vissa undrar varför jag aldrig bryr mig om vad media skriver". Han har ju inte gjort annat de sista dagarna än att böla över hur mycket media "ljuger" om honom . "Falskt anklagad igen" av Expressen. Och så var han upprörd över att han fick vara med i programmet Efterlyst.
"PR kåta Hasse Aro har på ålderns höst börjat använda sig av oseriösa påhopp och skvallerjournalistik för att försöka locka flera tittare. Släng glasögonen och skaffa dig en ledarhund istället!
Pinsamt!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in