2024-03-10, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Bakåt i tråden fanns tidigare exempel på bror till en gädda som misshandlats, flera exempel på hur gäddors hem (med närstående boende) på olika sätt utsatts för div skadegörelse, ett case där barn till gädda ursatts för svår mobbing (fanns även länk till artikel). Har även en gädda i periferin av min bekantskapskrets och vet om både mordhot, skadegörelse, förföljelse osv mot honom och nära anhöriga.
Som sagt - att tro och tycka är helt fritt.
Människor utsätts för misshandel varje dag, hur vet du att brodern skulle ha koppling till Dumpens reportage?
Sjuka skadegörelser mot gäddors hem är riktade mot gäddorna men jag förstår att övriga som bor där tycker det är obehagligt. Det är fortfarande inte hot uttalade till barn eller gäddans partner så som du initialt påstod.

Du har en tendens att applådera propedofila inlägg utan att du förstår innebörden av dem, därför sjunker din trovärdighet till noll, Ovetande.
Citera
2024-03-10, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kan ju vara detta som utlöst detta, arga mail från Sara, stutsar tillbaka på Dumpen.
https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/r9wvn55j/oc-1m1kr_s_23
Länken fungerar visst inte. Corren har tagit bort bild på sanna också i en annan artikel.
__
Ett infekterat bråk har blossat upp mellan de som av riksmedia har kallats för pedofiljägare. När en person som utger sig representera PHS kontaktar Dumpen och bjuder in till framtida samarbete, utbryter ett hätskt mejlgräl som Corren har tagit del av.
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kanske inte är svårare än att Sara har brister som chef och man serveras nån jävla rövarhistoria. Namnet står i flera Corren-artiklar. Hon ville typ mest spela online men det blev bara sexsnack.

Skaraborgs tingsrätt är också fin med sina termosar. Lite fling hit och dit.

Dumpen kanske måste steppa upp nu.
Vad är det här för svammel.
Dumpen har under lång tid byggt upp och organiserat sin väl fungerande verksamhet.
Så dyker en gröngöling upp och vill rida på vågen helt utan kontroll i Dumpens namn.
Vem är så korkad att den säger ja till något sådant?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-10 kl. 10:21.
Citera
2024-03-10, 10:33
Bannlyst
Citat:
Bakåt i tråden fanns tidigare exempel på bror till en gädda som misshandlats, flera exempel på hur gäddors hem (med närstående boende) på olika sätt utsatts för div skadegörelse, ett case där barn till gädda ursatts för svår mobbing (fanns även länk till artikel). Har även en gädda i periferin av min bekantskapskrets och vet om både mordhot, skadegörelse, förföljelse osv mot honom och nära anhöriga.
Som sagt - att tro och tycka är helt fritt.

Va det inte en gång en man som misshandlades för att liknande en ”gädda” ?

Ligisterna tänkte väl att: Lika bra misshandla honom ändå bara saken skull. Den logiken har dessa hårdingarna enligt mig.
Citera
2024-03-10, 10:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Självklart prövade jag länken och den fungerade inte.

Länken fungerar fortfarande men, som fido påpekar, är innehållet bakom betalvägg.
Citera
2024-03-10, 10:34
Medlem
Citat:
Människor utsätts för misshandel varje dag, hur vet du att brodern skulle ha koppling till Dumpens reportage?
Sjuka skadegörelser mot gäddors hem är riktade mot gäddorna men jag förstår att övriga som bor där tycker det är obehagligt. Det är fortfarande inte hot uttalade till barn eller gäddans partner så som du initialt påstod.

Du har en tendens att applådera propedofila inlägg utan att du förstår innebörden av dem, därför sjunker din trovärdighet till noll, Ovetande.
Som sagt - din uppfattning är helt fri, du får tolka, tycka och uttrycka vad du vill. Anser du dessutom att du styrker din egen trovärdighet genom att förolämps, fördumma och förminska andra i tråden, så står det dig helt fritt.
Citera
2024-03-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92

Ligisterna tänkte väl att: Lika bra misshandla honom ändå bara saken skull. Den logiken har dessa hårdingarna enligt mig.
Stämmer också om jag minns rätt.
Citera
2024-03-10, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92

Citat:
Stämmer också om jag minns rätt.
Det misshandlades en man i Sumpan inatt, var det också Dumpen? Och en man i Bromölla och ojsan visst en man i Korpilombolo och en i Västerås.. och i Skövde, ska vi dra hela kartan?

För ”att ligisterna tänkte väl”… vaddå?
Det här är ju bara skitsnack från början till slut
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-10 kl. 11:06.
Citera
2024-03-10, 11:09
Medlem
Citat:
Som sagt - din uppfattning är helt fri, du får tolka, tycka och uttrycka vad du vill. Anser du dessutom att du styrker din egen trovärdighet genom att förolämps, fördumma och förminska andra i tråden, så står det dig helt fritt.
Är det offerkoftan som kommer på nu?
Citera
2024-03-10, 11:18
Medlem
Citat:
Du TROR att jag ljuger. Jag vet, du vet tydligen in och du orkar inte söka vetskapen.
Känner inga behov av att övertyga dig. Hot mot Sanna är fel, hot mot gäddor och anhöriga är fel. Stannar där.

Hot och förakt mot en gädda är en naturlig rektion.
Medans hot mot barn och anhöriga, och dumpen är väldigt fel
Citera
2024-03-10, 11:35
Medlem
Zigenartårarna har börjat skicka pm och påstår sig vara 99% trovärdig.
Jag säger bara, om man inte klarar att skriva sina åsikter publikt så sjunker trovärdigheten till 0.
Jag är inte mottagligt för dylikt påtryckande 😤
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-10 kl. 11:37.
Citera
2024-03-10, 11:41
Medlem
Citat:
Så fint du förminskar att en familj med barn blir hotade så att mamman inte längre kan bedriva sin verksamhet. Det uppvisar endast ditt försvar av en ljusskygg och ytterst grym verksamhet som skadar barn.

Har inte skrivit ett ord om det. Du kanske är full och citerade fel person?
Citera
2024-03-10, 11:53
Medlem
Citat:
Zigenartårarna har börjat skicka pm och påstår sig vara 99% trovärdig.
Jag säger bara, om man inte klarar att skriva sina åsikter publikt så sjunker trovärdigheten till 0.
Jag är inte mottagligt för dylikt påtryckande 😤

Jag bara hänvisade till Skaraborgs tingsrätt eftersom du trodde att det var kaffe i termosarna men det var det ju inte. Tänkte att det passade bättre i pm men du förstår nog inte oavsett hur du blir serverad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in