2024-03-10, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vilken var kvällens skräll tycker ni?

Medina helt klart. Jag hade hoppats på hög placering för dom.
Citera
2024-03-10, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Inget ont om baggarna men denna låten måste väl vara det absolut sämsta vi någonsin skickat?

Anna Bergdendahl? Enda gången Sverige missat en eurovision final pga hennes dåliga låt
Citera
2024-03-10, 07:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Dotter är för attraktiv för att kunna få tillräckligt många röster ifrån kvinnor.

Nej hennes låt var för dålig och numret var inte bra. Jag röstade inte på den gravida tjejen eller hon med stor, grå klänning heller, av samma anledning. Jag tyckte att Jay Smith hade bäst låt och bäst framträdande men inte att han är attraktiv.
Citera
2024-03-10, 07:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Hellre Annika Wikihalder eller Fröken Snusk än en kropp motsvarande en 12 årig pojke

Spelar väl ingen roll hur stora eller smala dom är, både Annikas och Dotters låtar borde ha hamnat i papperskorgen, liksom deras skittråkiga nummer och scenkläder.
Citera
2024-03-10, 07:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Anna Bergdendahl? Enda gången Sverige missat en eurovision final pga hennes dåliga låt

Så tycker jag det blir ofta, det är systemet att man kan rösta flera ggr som är problemet. Jag vet bara barn som sitter och röstar hela kvällen, jag röstade en gång.
Citera
2024-03-10, 07:32
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Mycket pretentiöst namn, sen var ju själva föreställningen pinsam också. Sjunger en låt som egentligen är ganska gnällig samtidigt som hon - som medelålders tant - ligger på ett piano och åmar sig i behå när låten inte är det minsta sexig.

Hon är en sexi Nicole Kidman typ keltisk snärta. Tummy zoom var kino.
Med sant om låten och arragemanget...
Citera
2024-03-10, 07:54
Medlem
MrsEjPKs avatar
Sämsta startfältet någonsin .Iaf på väldigt länge.Tror det har att göra med att det inte är "meningen" att Sverige som värdland ska vinna.Det brukar vara "kotym" att värdlandet inte vinner /ligger lågt.
Vinnarlåten är urusel.I princip ingen refräng.Nåväl.Vi är ju värdland.
Citera
2024-03-10, 08:10
Medlem
Varför var Reinfeldt tårögd när Marcus och Martinus vann? Var det för att vi inte hade öppnat våra hjärtan tillräckligt för hans älsklingar från Medina?
Citera
2024-03-10, 08:13
Medlem
Norge vann! Varför tävlande de inte för Norge?
Citera
2024-03-10, 08:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Sämsta startfältet någonsin .Iaf på väldigt länge.Tror det har att göra med att det inte är "meningen" att Sverige som värdland ska vinna.Det brukar vara "kotym" att värdlandet inte vinner /ligger lågt.
Vinnarlåten är urusel.I princip ingen refräng.Nåväl.Vi är ju värdland.

Tycker tvärtom att det var mycket bättre än någonsin, iaf de senaste 30 åren. Ett tag var det bara skitdåliga bidrag från Måns Zelmerlöv, Danny, Erik Saade, Charlotte Perelli och sån skit. Glad att vi inte är där längre. Medina, Cassi Opeia och Jay Smith tror jag alla hade haft en chans att vinna Eurovision men håller med om vinnarlåten, jag tror inte på den. Och det är 100% låtskrivarnas fel, för Markus och Martinus är karismatiska, sjunger och showar bra och är charmiga osv. Men låten är ingen hit, gör en inte glad, har inget driv, passar inte alls i ett sånt här sammanhang. Det låter som spår nummer 5 på en Justin Timberlake-skiva år 2002. Ett spår alla skippade.
Citera
2024-03-10, 08:15
Medlem
Jenshalls avatar
Hur Danny tänkte som ställde upp i detta spektakel förstår jag inte. Har han missat att alla ”gamlingar” är uträknade redan på förhand. Rena fiaskot
Citera
2024-03-10, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Norge vann! Varför tävlande de inte för Norge?

För att dom älskar Sverige ❤️ vilket jag tycker är fint. Jay Smith kan ju tävla för Norge nästa år som utbyte. Kanske bra för relationerna, istället för hur kungligheter gifte sig över gränserna förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in