2024-03-09, 01:42
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Läste Mössans chatt. Det är uppenbart att Dumpen runkat upp flera gäddornas kukar.

Visst det är vidrigt men Dumpen backar liksom inte. Helt orealistiska scenarion där Gunnar 75 vill skjuta till innan hans kanon fullständigt säckar ihop och Dumpen är på som in i helvete med sin fjortis.

Det är freakshow.

Mössan, #386, är typisk för Dumpens rätt nya approach att raskt ratta in gäddan på en träff för en bilsnabbis.

Visst, orealistiskt, i synnerhet mot bakgrund av för gäddan gratis förbindelse (som det nästan alltid handlar om). Men som jag skrev tidigare idag (igår) fyller Dumpen en preventiv funktion även i relation till potentiella sexualbrott på distans - en ”spilla över”-effekt.

Freakshow får vi nog lov att säga att det är fråga om. Mången gädda klär väl epitetet freak.
Senast redigerad av Lessler 2024-03-09 kl. 02:26.
Citera
2024-03-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
"Sanna behövde pengarna och fick ett erbjudande hon tog där hon både lyckades få blodtörstiga övergreppsvänstern på ETC att punga ut..."

Du tror att ETC gett Sanna pengar????

De är fattiga luffare.

Sanna är the shit inom Dumpen sfären. Dumpens finest som ville spela schack utan att snacka sex och det är väl förståeligt nånstans.

Roylaties, kiss-artiklar på Dumpen mm ja men några pengar är det inte tal om.

Hon skrev öppet här i tråden under namnet ”Radhuslivet”. Önskar henne tillbaks.

Kommunistisk media har Dumpen gjort sig ovän med för längesen.
Citera
2024-03-09, 02:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
En komplicerad effekt är att även det att alla vet att det är vissa män som det handlar om, slår tillbaka både på andra män kvinnor och barn. Dels gör det svårt för män att vara en förebild för barn, vilket missgynnar barn, man kan missa att kvinnor kan vara dåliga för barn på många andra sätt, vilket man kan bli blind på då det bara ses runt sexuellt och intimitet.
Citera
2024-03-09, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En komplicerad effekt är att även det att alla vet att det är vissa män som det handlar om, slår tillbaka både på andra män kvinnor och barn. Dels gör det svårt för män att vara en förebild för barn, vilket missgynnar barn, man kan missa att kvinnor kan vara dåliga för barn på många andra sätt, vilket man kan bli blind på då det bara ses runt sexuellt och intimitet.
Så vilken förebild tycker du att en man är som söker sexuell kontakt med barn?
Ska vi mörka det eller ska vi ta hand om problemet?

Sen har vi samhällsproblemet med våld i nära relationer, ska vi mörka även det? Eller ska vi lösa det att offren blir bättre skyddade?

Vet du att folk har hjärnor och förstår skillnaden mellan sjuka män och kvinnor och friska även fast män är överrepresenterade i båda angivna fall?
Citera
2024-03-09, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo blev fel men gäller det den jävla mr Pussy så gäller inga regler.

Dumpens ekonomi är en historia för sig. 200.000 kr ramlar in varje månad. Diesel är svindyrt men det kan inte komma upp i den prisklassen. Hamburgare, cigg och skit som Sara inhandlar längs vägen kostar men är inte i närheten.

Dumpens deklaration kan vara något att titt lite extra på.
En heltidsarbetande ligger på närmare 100’ i månaden om man ska räkna in sociala avgifter, semesterlön, pension etc. Till det tillkommer bil, bränsle, datautrustning, programvara och dess drift samt lokal, logi mobiler mm. mm.

200 pix är ingenting i sammanhanget.

Sluta oja dig nu.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-09 kl. 04:37.
Citera
2024-03-09, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Men vilken gräns? Det finns grader i gäddhelvetet också. Då menar jag att lärarens chatt nådde under standardgränsen för hur det brukar se ut. Det i kombination med att uttryckligen inte vilja träffas, så hade det räckt med konfrontation och arbetsgivarkontakt utan uthängning kan jag tycka, trots att det var en lärare.
.
En lärare ska överhuvudtaget inte sexchatta eller grooma med barn oavsett om denne avser att träffas IRL eller inte.
Har man sådana intressen så är man i fel yrke.
Barn ska kunna vara trygga i skolan.
I skolan är lärare med sexuell dragning till barn inte önskvärda och om de hittar dit så ska det absolut varnas för dem.
Citera
2024-03-09, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men snälla du, vadå rasera livet?
Det är knappast så att dumpen publicerar bilder på dom anhöriga
Det är inte ens säkert att dom flesta familjer drabbas särskilt hårt
Många familjer kan nog säkert kasta ur fanskapet och gå vidare utan större problem

Jag har tillomed hört en gädda som själv berätta att hans liv har inte förändrats på det stora hela
Du verkar tro att alla gäddor och deras familjer blir suicidala bara för att gäddan blivit publicerad på dumpen och så ligger det int till

Sen finns det dom familjer som drabbas hårt av gäddans vidriga handlingar och dom ska givetvis få hjälp o ta sig ur dom problemen han orsakat så dom kan gå vidare
Faktum är att gäddor förstör massor av barns liv.
Ett fåtal åker fast genom Dumpen och ännu färre lagförs.
Vill ni att barn ska ha en så vidrig värld?
Det vill inte jag.
Gäddan har ansvar för det svek den gör mot sin familj, ingen annan.
Citera
2024-03-09, 05:19
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Faktum är att gäddor förstör massor av barns liv.
Ett fåtal åker fast genom Dumpen och ännu färre lagförs.
Vill ni att barn ska ha en så vidrig värld?
Det vill inte jag.
Gäddan har ansvar för det svek den gör mot sin familj, ingen annan.

Det är ju det jag sagt
Citera
2024-03-09, 05:38
Medlem
Proof is in the the pudding.
Exakt hur många barn har Dumpen räddat? 1,10,100,1000?
Ge mig en siffra.
360 uthängda måste ju ha räddat massa pseudo fiktiva fjortisar.
Släng upp statistiken.
Citera
2024-03-09, 05:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Ge mig en siffra.
Släng upp statistiken.

Det är ungefär som att fråga hur många dödsoffer i trafiken en fartkamera stoppat
Citera
2024-03-09, 06:37
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Självklart.
Jag är ju FiskareSanna.

Tittut, varför hoppade du av?
Citera
2024-03-09, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Ge mig en siffra.
Släng upp statistiken.
Vi är så långt på 0 barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in