2024-03-08, 10:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hur många av våra matcher såg du förra säsongen? Var ärlig nu.
Rätt många!

Jag pratar i allmänhet om er spelfilosofi under föregående decennium. Även om ni bytte spelmodell så är stora delar av truppen som Bartosz och Norling förfogade över kvar. Ni dras fortfarande med problem i offensiven även om Pittas är väldigt bra. Totalt sett fick Norling och Bartosz bättre resultat på sin defensiva fotboll. Idag är ni halvbra på 2 saker och därför firar Mjällby över att lottas mot er.
Citera
2024-03-08, 14:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så är det faktiskt, men det är väl lite kul för deltagarna att få chans att vinna något också. Vi stora pojkar fokuserar på allsvenskan.

Det är mer troligt att ni tar guld i år än att Peking kommer 3:a med Alm bakom rattarna.

Jag läste någonstans om supportrarna i Odense ”drömmen om Champions League försvann när Alm lämnade”
Citera
2024-03-08, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag läste någonstans om supportrarna i Odense ”drömmen om Champions League försvann när Alm lämnade”

Hade varit ganska kul om Peking kommer före Häcken med Alm som tränare Och jag blir inte alls förvånad om Häckens tränare blir först att få kicken i år, han verkar inte ha fått ihop nåt som fungerar alls hittills.
Citera
2024-03-08, 15:17
Medlem
ardagulers avatar
Vem är sämre på att hetsa: kukringen eller Mange Mjukglass?

”Hade inte skadat om AIK åkte ur”
2 bollar i röven och en tunnel från Ayari senare --> Magnus Eriksson efter derbyförlusten: Oförståeligt
Citera
2024-03-08, 15:21
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Vem är sämre på att hetsa: kukringen eller Mange Mjukglass?

”Hade inte skadat om AIK åkte ur”
2 bollar i röven och en tunnel från Ayari senare --> Magnus Eriksson efter derbyförlusten: Oförståeligt

Fansen och tränarna vill dumpa glassen. Hur långt tid dröjer de till han är aikare igen sen?
Citera
2024-03-08, 15:29
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Fansen och tränarna vill dumpa glassen. Hur långt tid dröjer de till han är aikare igen sen?
Hahaha fyfan vissa saker skämtar man inte om. Tydligen så vägrade en av hans polare att snacka med honom första två veckorna efter han kritat på för Djurgårdens. Om de personerna är i hans liv idag så offrar de nog liv och lem innan de ser honom i AIK igen.
Citera
2024-03-08, 15:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Kan inte vara möjligt? Måste varit någon enskild mindre smart supporter bara?

Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hade varit ganska kul om Peking kommer före Häcken med Alm som tränare Och jag blir inte alls förvånad om Häckens tränare blir först att få kicken i år, han verkar inte ha fått ihop nåt som fungerar alls hittills.
Finns inte en chans i helvetet. Det enda jag är riktigt säker på i år är att vi kommer före Peking. Dom får hoppas att vi åtminstone hamnar ovanför kvalplats....
Citera
2024-03-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Finns väl en hel del??

Safari, Dahlin, bröderna Andersson, bröderna Gustafsson, Kiese, Henke Larsson, Berg, Granqvist dyker ju upp direkt.
Sen lär ju Göteborg ha en mängd från sin framgångs era om man går tillbaks lite i tiden.
De var väl mer eller mindre godkända, gustafsson har ju vart bra ifall du syftar på häcken vettefan om de är bröder dock, de är ju heller inte särskilt gamla. Målvakter är det ju lite skillnad på då det inte tillhör ovanligheten att de kan spela tills de blir över 40 ifall inte motivationen sviker eller skador uppkommer.
Hif blev väl mycket bättre efter henke stack? Berg är svårbedömd då alla vet att det är en toxisk organisation men de blev väl de heller varken bättre eller sämre.
Citera
2024-03-08, 18:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29

Jag vill se K&T få sparken först. Kanske Kukräven slutar med sin hybris?
Citera
2024-03-08, 18:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jag vill se K&T få sparken först. Kanske Kukräven slutar med sin hybris?
Hur nära tror du K&T är sparken i dagsläget?
Citera
2024-03-08, 18:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hur nära tror du K&T är sparken i dagsläget?

Vi har ju inte ens startat säsongen? Så just nu sitter dom säkert givetvis. Men det kan vända snabbt vilket vi sett förr.
Citera
2024-03-08, 18:24
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swabulu
De var väl mer eller mindre godkända, gustafsson har ju vart bra ifall du syftar på häcken vettefan om de är bröder dock, de är ju heller inte särskilt gamla. Målvakter är det ju lite skillnad på då det inte tillhör ovanligheten att de kan spela tills de blir över 40 ifall inte motivationen sviker eller skador uppkommer.
Hif blev väl mycket bättre efter henke stack? Berg är svårbedömd då alla vet att det är en toxisk organisation men de blev väl de heller varken bättre eller sämre.
Jag kan bekräfta att tvillingarna Gustafson i Häcken faktiskt är bröder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in