Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyD2
Du tycker inte att en president ska vara otrevlig och angripa sina politiska motståndare i ett tal, men har samtidigt en I ❤️ Russia avatar? Du kanske tycker att Biden ska mörda alla sina motståndare i stället?
Hur jag tycker en president ska uppträda när han håller sitt tal till nationen är inte frågan här.
Joe Biden får kritik för att vara en grinig djävel och det anses inte passa sig när presidenten håller sitt årliga tal till nationen. En sådan som du skiter i att Demokraterna drar ned den här stunden ned i dyn men det är ju tråkigt om det stannar där. Eller hur kan en Donald Trump hålla sitt tal 2025 med stil när Joe Bidens regering ska in i fängelse för brott mot den amerikanska demokratin och efter att ha vanskött gränsen? Vladimir Putin har situationen i sitt land under långt större kontroll och är alltid lugn om vi nu ska dra in honom när vi gör våra jämförelser. Putin är ofta avspänd och sträcker ut sin hand. Han gör det utifrån en styrkeposition som demokraternas USA inte klarat av att skapa.
Skit i min avatar du. Jag har haft en positiv attityd till ryssarna sedan 1980-talet och de senaste åren har den positiva attityden till Ryssland bara stärkts. Västvärlden å andra sidan är ju duktigt på dekis och dess makthavare kan ju dra åt helvete. Nu förlorar de proxykriget också. Er sida är ju värdelös.