2024-03-08, 16:31
Bannlyst
Han får kritik för sitt tal till nationen. Han var alltför arg, en otrevlig djävel som tog chansen till att angripa sina politiska motståndare. Så ska inte en värdig president hålla på vid sådana här tillfällen. Han ska beskriva hur det ligger till och vad som måste göras. Nämnde den här krigshetsaren någonting om USAs södra gräns??

Jag är förvånad att han kunde hålla sig uppe och hålla sitt tal men han var väl drogad på uppåttjack.
Citera
2024-03-08, 17:15
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Nämnde den här krigshetsaren någonting om USAs södra gräns??

En stor del av talet.
Jag älskade att han triggade maga den kvällen.
Citera
2024-03-08, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
En stor del av talet

Jaha. Sade han något till sitt försvar då? Varför är den nära på vidöppen?
Citera
2024-03-08, 17:27
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Jaha. Sade han något till sitt försvar då? Varför är den nära på vidöppen?
Enligt TDS-sekten och dom ansvariga politikerna Alejandro Mayorkas Kamala D. Harris och den senildemente Joe Biden så är och har gränsen aldrig varit vidöppen.

Dom 8-10 miljoner migranter som tagit sig in i USA sen Biden tillsattes är ett mysterium.
Citera
2024-03-08, 17:28
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Han får kritik för sitt tal till nationen. Han var alltför arg, en otrevlig djävel som tog chansen till att angripa sina politiska motståndare. Så ska inte en värdig president hålla på vid sådana här tillfällen. Han ska beskriva hur det ligger till och vad som måste göras. Nämnde den här krigshetsaren någonting om USAs södra gräns??

Jag är förvånad att han kunde hålla sig uppe och hålla sitt tal men han var väl drogad på uppåttjack.
Du tycker inte att en president ska vara otrevlig och angripa sina politiska motståndare i ett tal, men har samtidigt en I ❤️ Russia avatar? Du kanske tycker att Biden ska mörda alla sina motståndare i stället?
Citera
2024-03-08, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Du tycker inte att en president ska vara otrevlig och angripa sina politiska motståndare i ett tal, men har samtidigt en I ❤️ Russia avatar? Du kanske tycker att Biden ska mörda alla sina motståndare i stället?

Hur jag tycker en president ska uppträda när han håller sitt tal till nationen är inte frågan här.

Joe Biden får kritik för att vara en grinig djävel och det anses inte passa sig när presidenten håller sitt årliga tal till nationen. En sådan som du skiter i att Demokraterna drar ned den här stunden ned i dyn men det är ju tråkigt om det stannar där. Eller hur kan en Donald Trump hålla sitt tal 2025 med stil när Joe Bidens regering ska in i fängelse för brott mot den amerikanska demokratin och efter att ha vanskött gränsen? Vladimir Putin har situationen i sitt land under långt större kontroll och är alltid lugn om vi nu ska dra in honom när vi gör våra jämförelser. Putin är ofta avspänd och sträcker ut sin hand. Han gör det utifrån en styrkeposition som demokraternas USA inte klarat av att skapa.

Skit i min avatar du. Jag har haft en positiv attityd till ryssarna sedan 1980-talet och de senaste åren har den positiva attityden till Ryssland bara stärkts. Västvärlden å andra sidan är ju duktigt på dekis och dess makthavare kan ju dra åt helvete. Nu förlorar de proxykriget också. Er sida är ju värdelös.
Citera
2024-03-08, 17:55
Medlem
OldFashioneds avatar
Gubben kan när han vill, MAGA-sekten pivot:ade hårt från det vanliga tjatet om hans ålder till att han var för otrevlig (lol).
Citera
2024-03-08, 18:39
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Gubben kan när han vill, MAGA-sekten pivot:ade hårt från det vanliga tjatet om hans ålder till att han var för otrevlig (lol).

Ja, man undrar ju över den här förvridna självbilden hos MAGA-packet dvs när de inbillar sig att de förtjänar respekt på något plan.

Utöver det så undrar jag varför de trånar efter Biden´s respekt över huvud taget givet att de ju anser att Biden är illegitim som President?

De är såna jävla clowner men visst är det underhållande att se dom dra på sig offerkoftorna
Senast redigerad av DaEzz 2024-03-08 kl. 18:43.
Citera
2024-03-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
En stor del av talet.
Jag älskade att han triggade maga den kvällen.
Lät snarare som om det var Biden som lät sig triggas av MAGA. Ett av Alzheimers Kännetecken är att man ofta tappar humöret och blir grinig för minsta lilla grej.
Citera
2024-03-08, 19:51
Medlem
Longfingrets avatar
Har absolut inte läst tråden och ber om ursäkt om det sagts, men sett lite youtube klipp sista tiden med Biden, är han Senil/dement eller "bara" för gammal för att vara President, noll personlighet och noll Karisma, ,Men det är väl som vanligt någon annan styr ?
Citera
2024-03-08, 20:40
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Enligt TDS-sekten och dom ansvariga politikerna Alejandro Mayorkas Kamala D. Harris och den senildemente Joe Biden så är och har gränsen aldrig varit vidöppen.

Dom 8-10 miljoner migranter som tagit sig in i USA sen Biden tillsattes är ett mysterium.
Om det bara fanns ett bipartiskt lagförslag redo att röstas på för att ge border patrol mee pengar för att bevaka gränsen.
Citera
2024-03-08, 20:44
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Lät snarare som om det var Biden som lät sig triggas av MAGA. Ett av Alzheimers Kännetecken är att man ofta tappar humöret och blir grinig för minsta lilla grej.
Det är helt ok att vara oense men vi båda vet att han specifikt talade till häcklarna den kvällen.

I 50 minuter skrek de ett namn och marjorie kände sig tvungen att ge biden ett foto på en kvinna som dödats av en Venezuelansk flykting.

Han besvarade dem. Han tilltalade dem och Trump hela kvällen. Utan att någonsin säga deras namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in