2024-03-08, 10:12
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Har haft ofrivilligt menssex en gång. Hon fick mens mitt i... Fy helvete. Luktade rostiga rör i hela sovrummet och vi fick slänga lakanen.

Tvättmaskin?
Citera
2024-03-08, 11:40
Medlem
revodnebs avatar
Finska tjejer är som kåtast när dom är 26 (säg det på finlandssvenska).
Citera
2024-03-08, 13:38
Medlem
Rozenkvartss avatar
Tycker det ökat med åldern. Även instinkten att se till att jag själv är tillfredsställd till skillnad från att som yngre mest vilja vara till lags.
Citera
2024-03-08, 15:21
Medlem
Tjejer är som kåtast när de söker en partner.
När de väl snärjt en man så avtar kåtheten.
Citera
2024-03-08, 18:56
Medlem
Onykter så nu trillar orden utan censur.

Jag har aldrig varit så kåt som i för/klimakteriet, jag blev nymfoman förra året. I normala fall så säger screeningfunktionen i hjärnan att ca 5% av män är attraktiva och av dem är det bara kanske hälften som också ger någon form av mental gnista om man är jag.

Men nu var den första siffran plötsligt 60%! Jag satt på morronmötet på jobbet och funderade på vilka herrar som möjligen gillar smisk, eller allt möjligt annat. Kulmage och begynnande flint inget hinder. Kort sagt var jag som en 15-årig kille i 3-4 månader och hann göra rätt mycket dumma saker som jag förmodligen borde skämmas för om jag hade något annat än kåthet i skallen.

Tro mig, jag tycker så förbannat synd om alla tonårskillar efter det. Hur står ni ut?
Citera
2024-03-08, 19:03
Medlem
Frånskilda kvinnor i 35-45 års åldern som stadgat sig i ung ålder och bara haft ett fåtal partners.
Gärna dom varit lite alldagliga i tonåren och som bättre tagit hand om sitt utseende och utstrålning efter tonåren.
Tro mig, det stämmer nästan varje gång jag lyckades hitta en sån kvinna.
10-15 års sexuella fantasier och trånande som skall tas igen när dom skiljt sig.
Citera
2024-03-08, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Tvättmaskin?
Det blev bruna fläckar även efter tvätt. Jag antar att man ska blötlägga blodiga tyger i kallvatten, det är något gammalt husmorsknep. Vi var dock unga så det visste givetvis ingen av oss om. Fyrtio grader i tvättmaskin resulterade i att det såg ut som om någon hade skitit i sängen så det blev att kasta.
Citera
2024-03-08, 22:40
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Det blev bruna fläckar även efter tvätt. Jag antar att man ska blötlägga blodiga tyger i kallvatten, det är något gammalt husmorsknep. Vi var dock unga så det visste givetvis ingen av oss om. Fyrtio grader i tvättmaskin resulterade i att det såg ut som om någon hade skitit i sängen så det blev att kasta.

Gnugga salt på är effektivt men enklast är 60 eller 90 grader med Vanish Om du någon gång skulle upprepa blodbadet
Citera
2024-03-08, 23:05
Medlem
AndersPersson99s avatar
14 - 19 sen 40 - 45.

Sämst är 20 - 30 haha. Då ger de sex till någon som de tycker förtjänar det rent transaktionsmässigt. De går efter puckade vanföreställningar och rubbad självbild där de inbillar sig att killar ska vara intresserade av deras fantastiska personligheter, trots att de är helt ointressanta och den mest intressanta delen av dem är avsaknaden av dem i form av ett hål.
Citera
2024-03-16, 17:09
Medlem
Ålder vet jag inte men dag 14 i menscykeln (ägglossning) går de fan inte att hålla sig, då kan vad som helst hända. Under mensen är lusten hög också men de kan man onanera tillsammans och ev kanske de blir lite sug.
Citera
2024-03-16, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Inte så att jag jag har legat runt massor. Men min erfarenhet är 40-45. Jösses vad galet kåta tjejerna är. Älskar menssex med. Dom blir tokkåta. Knulla en gravid tjej. Wow.
Vad är era erfarenheter?
Eh, skulle aldirg kunna bli kåt då.
Citera
2024-03-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Inte så att jag jag har legat runt massor. Men min erfarenhet är 40-45. Jösses vad galet kåta tjejerna är. Älskar menssex med. Dom blir tokkåta. Knulla en gravid tjej. Wow.
Vad är era erfarenheter?

Runt 12-årsåldern enl min erfarenhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in