Citat:
Ursprungligen postat av
Loreia
Tvättmaskin?
Det blev bruna fläckar även efter tvätt. Jag antar att man ska blötlägga blodiga tyger i kallvatten, det är något gammalt husmorsknep. Vi var dock unga så det visste givetvis ingen av oss om. Fyrtio grader i tvättmaskin resulterade i att det såg ut som om någon hade skitit i sängen så det blev att kasta.