Citat:
Ursprungligen postat av
Permastampe
Varför då?
Det är väl ytterst relevant då hennes tidigare liv är det som driver henne så fanatiskt
En pedofil är alltid en pedofil och en hora är alltid en hora, med Dumparnas resonemang
Spela roll vad som har varit! Det är nutid som gäller.
Allt det här med att ta upp vad som varit eller inte varit gällande Sara är ju inte relevant.
Det är bara ett försök att rikta fokus från uthängda gäddor till Saras förflutna.
Det som är relevant och väldigt intressant är ju vad personer tycker som swishar pengar till Saras gäddfiske istället får betala hennes nya tänder och ett väldigt bekvämt privatliv. Ett privatliv där hon verkar lägga pengar på rena lyxen.
Nu ska ni få se något roligt!!! När det börjar skrivas om swish så kommer det att publiceras gäddor i hög takt för att rikta fokus från vart swishpengarna går egentligen.
Sara utför ett väldigt viktigt jobb när hon skyddar barnen MEN hade det inte varit för swishpengarna så hade det inte blivit något gäddfiske.
Det är synd att inte folks surt förvärvade pengar inte går oavkortat till gäddfisket.
Jag tycker synd om alla "volontärer" som inte får ta del av pengarna som kommer in för att jag påstår att Sars har blivit swishmiljonär på kuppen.
Det jag fått höra är att många av de som "fiskar" åt Dumpen börjar tröttna på att aldrig få något för allt arbete de utför som " volontärer" medans Sara de facto lever ett gott liv på alla pengar som trillar in på kontot.
Det skulle vara intressant att se hur mycket pengar som kommer in via swish och att se vart de tar vägen.
Men som sagt att Dumpen gör ett fantastiskt jobb att hänga ut gäddor och visar verkligheten för framför allt våra politiker så det kommer en lagändring till stånd så småningom.