Citat:
Ursprungligen postat av
dunderC
Linneas vännina Annahit har bevittnat det, Linneas ex har berättat om samma saker som Chrippa fått utstå. Jag har fått veta riktigt sjuka saker som Linnea har gjort mot män och fd väninnor. Hoppas att Liam M släpper det.
Tyvärr berättade C flertalet gånger om det våld hon fått utstå ifrån Linnea och även Chrippa har nämnt det.
Tror absolut inte att han är oskyldig och hoppas hon får ett riktigt hårt straff och att han straffas lika hårt för Ekobrott.
Du är ju helt slut. Jag skulle enkelt kunna plocka fram vittnen som är mer trovärdiga i en rättssal än dessa. Linnéas ex har inte sagt det som Anjo påstår och har "bevis" på, Linneas vännina var köpt och det lilltjejen sa i inspelningen var klippt. Chloe älskar Linnea, det finns det massor av bevis på. Om han blivit misshandlad varför sa han inte det under häktningen? Hur kunde alla "sanningar" komma fram under den tiden då han inte hade någon kontakt med omvärlden? Du behöver inte svara.
Jag vet vad jag vet, och dig kommer jag inte lägga mer energi på, du är en nobody