2024-03-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Marlene har de bästa citaten! Vi kanske kan samla ihop alla! En av mina favoriter är när hon tjatar om poliser med pistoler i midjan.

Älskar också när hon säger "nej du" och gärna i ett samtal
2024-03-07, 17:35
Medlem
Nu är LM arg för att personer som är kallade till rättegången får ersättning för kostnader och förlorad arbetsinkomst när hon själv inte får någon ersättning
2024-03-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är LM arg för att personer som är kallade till rättegången får ersättning för kostnader och förlorad arbetsinkomst när hon själv inte får någon ersättning

Hon påpekar ofta att tjänstemännen går och äter lunch på dyra restauranger medans hon inte har några pengar att äta för. Det sticker nog i ögonen.
2024-03-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Hon påpekar ofta att tjänstemännen går och äter lunch på dyra restauranger medans hon inte har några pengar att äta för. Det sticker nog i ögonen.
Kan kanske bero på att de har lön dock så äter inte ens välbetalda advokater ofta lunch ute utan sitter med sina matlådor med falukorv odyl vanligtvis om de inte är på annan ort för förhandling
2024-03-07, 17:43
Medlem
Citat:
Kan kanske bero på att de har lön dock så äter inte ens välbetalda advokater ofta lunch ute utan sitter med sina matlådor med falukorv odyl vanligtvis om de inte är på annan ort för förhandling

Inte om du frågar Marlene 😅
2024-03-07, 17:50
Avslutad
Nu sitter Marlene och flatljuger om att hon minsann inte polisanmälde kvinnan som slog på hennes skylt på SVT-demonstrationen. Jag såg liven där hon gjorde just precis detta. LOOOONGNEEER!!!!

EDIT: 95% säker att jag har det inspelat dessutom.
2024-03-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Nu sitter Marlene och flatljuger om att hon minsann inte polisanmälde kvinnan som slog på hennes skylt på SVT-demonstrationen. Jag såg liven där hon gjorde just precis detta. LOOOONGNEEER!!!!

EDIT: 95% säker att jag har det inspelat dessutom.

Hörde du att hon försvarade pedofili?! Hon sa att folk som misshandlar och begår pedofili kan va goda människor och att dom bara begått ett misstag. Hur kan man påstå sig vara bra mamma samtidigt som man försvarar det när dessutom hela den här soppan startade av att hon anmälde pappan för pedofili mot hennes son? 😳 hoppas jag hörde fel och har missförstått allt.
2024-03-07, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Hörde du att hon försvarade pedofili?! Hon sa att folk som misshandlar och begår pedofili kan va goda människor och att dom bara begått ett misstag. Hur kan man påstå sig vara bra mamma samtidigt som man försvarar det när dessutom hela den här soppan startade av att hon anmälde pappan för pedofili mot hennes son? 😳 hoppas jag hörde fel och har missförstått allt.

Hon är så rubbad. Ändrar åsikt/sanning/verklighet helt efter humör.

"Hmm, longnerna från hyenan dom ska in här" **sitter och sorterar papper i pärmar**
2024-03-07, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Hon är så rubbad. Ändrar åsikt/sanning/verklighet helt efter humör.

"Hmm, longnerna från hyenan dom ska in här" **sitter och sorterar papper i pärmar**

Maniskt. Synd att man inte kan kommentera utan att bli blockad. Hon omger sig av ja-sägare såpass att hon tror att all galenskap är sanning.
2024-03-07, 18:19
Medlem
Citat:
Måste vara felhörning med tanke på att hon anklagat pappa 2 för just detta och pappa 1 för att vara alkoholist precis som hon menar att den hon tror är familjehemspappa är alkoholist och satanist .
På 20 år har hon tydligen inte lyckats behålla ett arbete eller kunna vara kvar i olika arbetsmarknadsprogram eftersom alla alltid mobbat henne trots eller kanske pga att hon är så snygg , hälsosam och snäll..
2024-03-07, 18:24
Medlem
Citat:
Måste vara felhörning med tanke på att hon anklagat pappa 2 för just detta och pappa 1 för att vara alkoholist precis som hon menar att den hon tror är familjehemspappa är alkoholist och satanist .
På 20 år har hon tydligen inte lyckats behålla ett arbete eller kunna vara kvar i olika arbetsmarknadsprogram eftersom alla alltid mobbat henne trots eller kanske pga att hon är så snygg , hälsosam och snäll..

Det va flera som reagerade vad hon sa. Hon har ju uppenbara vanföreställningar. Hon gör även allt för att få tillbaka sitt barn så att minimera ursprungsorsaken vore inte konstigt. Dock förvärrar det här chanserna för henne att få tillbaka vårdnaden då det inte är lämpligt att ha barn hemma om man anser att pedofili går att ursäkta.
2024-03-07, 18:24
Medlem
Citat:
Maniskt. Synd att man inte kan kommentera utan att bli blockad. Hon omger sig av ja-sägare såpass att hon tror att all galenskap är sanning.
Ingen verkar kunna säga till henne att inget av vad hon nu går igenom är relevant för rättegången utan möjligtvis inför en begäran om umgänge , vårdnad och en framtida hemtagning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in