2024-02-26, 18:04
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Tror att han både har svårt att locka andra gäster och faktiskt vill ha Jack, Agnes och Svea m.fl. som gäster. Hade varit intressant att se statistik över vilka avsnitt som har flest lyssningar och om folk lyssnar hela avsnitt. Kan inte hitta något vid snabb googling. Antar att det är en betaltjänst som man som skapare får prenumerera på. Om det syns en dipp när det är skitgäster borde man ta sig en funderare kan man tycka.

Kan säga att de avsnitt där det bara är jack moy och en till så lyssnar jag inte ens på

Jack moy, killen som som vill vara sköööön men bara orsakar cringe-stön!. Han är ju helt ..tom? Verkligen tom.

Det är som nån sorts radiosurr konstant

”Ja vadååååå, ja man var ute o slirade dårå, och så är man baaaaakfull igen, oh shit liksom, å så kom det som groupies..what?? I’m a fucking star lixom! Helt skruuuuuvat!”
”Men faaan Martin, de e ju maxat asså..me Trump å så… fan shit liksom!”

Såna där fraser rinner konstant ur hans lilla mun men man minns ingenting han sagt under avsnitten . T om ärthjärnor som Jens Falk eller Brenning är rena vise männnen och humorgenier i jämförelse .
Citera
2024-02-27, 00:50
Medlem
edit: 70% av mitt meddelande raderades så tog bort allt. Trist. Kanske orkar skriva om det någon dag. Ta bort detta, mod.
Senast redigerad av Conny.Rundqvist 2024-02-27 kl. 00:54.
Citera
2024-02-27, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Kan säga att de avsnitt där det bara är jack moy och en till så lyssnar jag inte ens på

Jack moy, killen som som vill vara sköööön men bara orsakar cringe-stön!. Han är ju helt ..tom? Verkligen tom.

Det är som nån sorts radiosurr konstant

”Ja vadååååå, ja man var ute o slirade dårå, och så är man baaaaakfull igen, oh shit liksom, å så kom det som groupies..what?? I’m a fucking star lixom! Helt skruuuuuvat!”
”Men faaan Martin, de e ju maxat asså..me Trump å så… fan shit liksom!”

Såna där fraser rinner konstant ur hans lilla mun men man minns ingenting han sagt under avsnitten . T om ärthjärnor som Jens Falk eller Brenning är rena vise männnen och humorgenier i jämförelse .

Hahaha spot on!
Citera
2024-02-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Korrekt. De får inte ens frukost. Nada. Han omsätter 1,25 miljoner per år https://www.allabolag.se/5590483136/amk-studios-ab. Men betalar dem inget. Inte konstigt att kvalitén har gått ner, och att omsättningen har minskat de senaste åren. Sjunkande skepp. Själv slutade jag lyssna för andra gången i samma veva som Jack Moy började delta. Skyller inte allt på honom, men det fick bägaren att rinna över för mig.

Var precis inne och kollade AMKs patreon och de får 140,700 kr i månaden, så även om du inte är intresserad så verkar det som att tillräckligt många är det för att det ska gå runt ^^.

Det kan ju jämföras med skräppodden Gott snack som får in 80 000kr, så trots att de betalar sina gäster så verkar det ju inte bli någon kvalite precis.
Citera
2024-02-27, 17:08
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Var precis inne och kollade AMKs patreon och de får 140,700 kr i månaden, så även om du inte är intresserad så verkar det som att tillräckligt många är det för att det ska gå runt ^^.

Det kan ju jämföras med skräppodden Gott snack som får in 80 000kr, så trots att de betalar sina gäster så verkar det ju inte bli någon kvalite precis.
Tror det mest är folk som har glömt att de betalar eller inte orkar sluta även om de inte lyssnar.

När Martin har gjort ändringar som att höja priset, introducera en ny Patreon-nivå och försämra kvaliten så ser man knappt någon skillnad alls i antalet prenumeranter eller intäkter. Inte heller ser man någon större skillnad när han försökt få fler att signa upp. Så antalet prenumeranter är ganska statiskt.

Jag tror att folk bara kommer droppa av i samma takt som att deras VISA-kort blir ogiltiga och byts ut. I.o.m. att de inte orkar logga in och avsluta prenumerationen själv, så sker det bara när ens kort slutar fungera.
Citera
2024-02-27, 17:22
Medlem
Citat:
Tror det mest är folk som har glömt att de betalar eller inte orkar sluta även om de inte lyssnar.

När Martin har gjort ändringar som att höja priset, introducera en ny Patreon-nivå och försämra kvaliten så ser man knappt någon skillnad alls i antalet prenumeranter eller intäkter. Inte heller ser man någon större skillnad när han försökt få fler att signa upp. Så antalet prenumeranter är ganska statiskt.

Jag tror att folk bara kommer droppa av i samma takt som att deras VISA-kort blir ogiltiga och byts ut. I.o.m. att de inte orkar logga in och avsluta prenumerationen själv, så sker det bara när ens kort slutar fungera.

Du har tyvärr fel där, patreon är ganska kasst och folk behöver hela tiden gå in och uppdatera sina kort ,och dom verkar göra det med glädje. Har vart patreon för många år sen och är fortfarande med i AMK patreons facebook-grupp, och folk frågar hela tiden hur de ska gå in och uppdatera sina kort. Gilla det eller ej men AMK har en stark nästan kultaktig följarskara på ett par tusen personer. Sen är det ytterligare ett gäng tusen som lyssnar på gratisfeeden.

Men som sagt, kan en skräppodd som Gott snack få in 80 000 i månaden är jag inte förvånad över att AMK kan få in 140 000 i månaden. AMK är ju iaf rolig då och då, det är mer än man kan säga om Gott snack.

Jag är inte förvånad att AMK är impopulär här på FB dock, Martin har en ganska tydlig vänsterprofil och högernissarna här på flashback kan inte hantera när folk har andra åsikter än dom.
Citera
2024-02-27, 19:08
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Jag är inte förvånad att AMK är impopulär här på FB dock, Martin har en ganska tydlig vänsterprofil och högernissarna här på flashback kan inte hantera när folk har andra åsikter än dom.
Nu tillhör inte jag tokhögern eller genomsnittet på FB men det behöver man knappast göra för att störa sig på Martins ogenomtänkta, illa pålästa, ensidiga, tjatiga svammel till politiska åsikter. Han må vara vänstervriden men han är knappast representativ för vänsteranhängare enligt min mening. Hade gärna sluppit hans försök till politiska kommentarer och analys i programmet.
Senast redigerad av ursprungsindian 2024-02-27 kl. 19:10.
Citera
2024-03-06, 12:51
Medlem
Dagens poddavsnitt är nedkortat då man behöver "godkännande från tredje part" innan hela avsnittet kan läggas ut, något som enligt LRLA kan ta upp till 10 dagar. Någon som lyssnade live och som vet vem/vad som diskuterades?
Citera
2024-03-06, 16:17
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppshydra1337
Dagens poddavsnitt är nedkortat då man behöver "godkännande från tredje part" innan hela avsnittet kan läggas ut, något som enligt LRLA kan ta upp till 10 dagar. Någon som lyssnade live och som vet vem/vad som diskuterades?
Vem är LRLA?
Citera
2024-03-06, 16:45
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Vem är LRLA?

"Lars Robin Larsson Asp" verkar det som? Vem det nu är
Citera
2024-03-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
"Lars Robin Larsson Asp" verkar det som? Vem det nu är

Jag lyssnade live, men jag kommer inte dela med mig här. Dillner kommer få så mycket skit om det kommer ut för tidigt, och jag tycker han verkar trevlig.
Citera
2024-03-06, 20:10
Medlem
swimp78s avatar
Ok. Nu får nån ta och berätta. Nån skrupelfri fan måste det väl finnas här.
Nånting som Dillner sagt.

Jag antar att ämnet vilka deltagare i robin som knullade med inspelningsteamet var ett passerat ämne.
Nåt annat bakom kulisserna från produktiosvärlden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in