2024-03-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Hur mycket har du bränt dig på Anoto? Snabbkoll på dina inlägg orkade inte mer än 60sekunders scrollande för att upptäcka att du enbart sitter i denna tråden.
Majoriteten av de inläggen skriver du "haussarflosker" och liknande.

Detta gör dig till en baissare och cirkeln är sluten.
On du tror att din baissedrive här på Flashback kommer hindra folk från att bränna sig som du gjort, så skall du nog tänka om. Tror inte någon nyttjar det som står som här som beslutsfattande info.
Om du nu bemödat dig med att läsa mina inlägg i denna tråd så hade du sett att jag inte investerat en spänn i skiten.
Men du har inte läst mina inlägg här verkar det som.
Hoppas du är nöjd med dina Anotoaktier!

Trevlig dag!
Citera
2024-03-06, 13:20
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Hur mycket har du bränt dig på Anoto? Snabbkoll på dina inlägg orkade inte mer än 60sekunders scrollande för att upptäcka att du enbart sitter i denna tråden.

On du tror att din baissedrive här på Flashback kommer hindra folk från att bränna sig som du gjort, så skall du nog tänka om. Tror inte någon nyttjar det som står som här som beslutsfattande info.

Det kryllar av folk som bränt sina stålar efter att ha köpt aktier som haussats på fora likt detta.
Om vårt baissande kan rädda en enda person från att investera i Anoto så är det värt det.
Citera
2024-03-06, 17:07
Medlem
FonziEEs avatar
QUOTE=Rivet|87578564]Om du nu bemödat dig med att läsa mina inlägg i denna tråd så hade du sett att jag inte investerat en spänn i skiten.

Trevlig dag![/quote]
Förutom de att du bränt dig duktigt och förnekar detta. Varför skall jag läsa vad du skrivit? 9xx inlägg i en tråd och varje inlägg har något om haussa aktien. Jag har inga aktier, men tycker det är spännande att läsa. Jag har köpt och sålt en del. Men behöver inga lyckönskningar då jag ligger duktigt plus på dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det kryllar av folk som bränt sina stålar efter att ha köpt aktier som haussats på fora likt detta.
Om vårt baissande kan rädda en enda person från att investera i Anoto så är det värt det.
Good luck ringhals.. Du stinker aska!
Citera
2024-03-06, 17:18
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Good luck ringhals.. Du stinker aska!
Dåligt attityd
Citera
2024-03-06, 17:18
Medlem
Citat:
QUOTE=Rivet|87578564]Om du nu bemödat dig med att läsa mina inlägg i denna tråd så hade du sett att jag inte investerat en spänn i skiten.

Trevlig dag!
Förutom de att du bränt dig duktigt och förnekar detta. Varför skall jag läsa vad du skrivit? 9xx inlägg i en tråd och varje inlägg har något om haussa aktien. Jag har inga aktier, men tycker det är spännande att läsa. Jag har köpt och sålt en del. Men behöver inga lyckönskningar då jag ligger duktigt plus på dem.

Good luck ringhals.. Du stinker aska![/quote]

Det är väl ganska klokt att läsa det man kommenterar.
Nähä inga aktier...stackare...

Du har inga kommentarer angående Aliens haussande?

Trevlig kväll!
Citera
2024-03-06, 18:46
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Dåligt attityd

Något dålig attityd....
Vi som varnat för detta bolag har ju haft rätt varenda gång och haussarna fel.
Citera
2024-03-07, 08:06
Medlem
Citat:
Något dålig attityd....
Vi som varnat för detta bolag har ju haft rätt varenda gång och haussarna fel.
Vi kan nog placera FonziEE i samma hink som Hissen och Alien...
Man kan inte diskutera med dom men man kan ha roligt åt dom.

Trevlig dag!
Citera
2024-03-07, 09:28
Medlem
BombaMoskvas avatar
Rea på Anotoaktier idag ser jag.
Lagt en order på 0 261, får se om den går genom.

Ska jag lyckas med min tredje anototrade på raken eller blir det att sadla om till långsiktig investerare ?
Citera
2024-03-08, 12:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaMoskva
Rea på Anotoaktier idag ser jag.
Lagt en order på 0 261, får se om den går genom.

Ska jag lyckas med min tredje anototrade på raken eller blir det att sadla om till långsiktig investerare ?

Blankar du?
Det är väl idag Anoto har extra bolagsstämma?
Citera
2024-03-08, 19:39
Medlem
BombaMoskvas avatar
Citat:
Blankar du?
Det är väl idag Anoto har extra bolagsstämma?
Nej för fan bruschan. Jag är lång. Suktar efter ett pm om KAIT eller SAMSUNG för att casha in en tredje familjepizza med öl.
Citera
2024-03-08, 20:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaMoskva
Nej för fan bruschan. Jag är lång. Suktar efter ett pm om KAIT eller SAMSUNG för att casha in en tredje familjepizza med öl.

Blir plankstek och tre starköl för min del!
Citera
2024-03-11, 11:57
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Ner tvåsiffrigt nu idag, det går knappt att baissa denna aktie för baissen förutsätter ju att aktien presterar bättere än vad baissaren uttrycker.

Under 10 öre i år är inte alls orealistiskt.
Anoto gjorde en omvänd split 30:1 för några år sedan, inser du vad kursen skulle varit nu om den inte gjorts, bråkdelen av ett öre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in