2024-03-05, 21:13
Medlem
Är det inte sjukt flörtig stämning mellan Camilla och hennes ex-svåger i Marocko-programmet?
Citera
2024-03-06, 18:50
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Har nu tittat på ett avsnitt av Camillas bakresa: Marocko.

Otippat att marockanerna inte gillade hennes kanelbullar. Jag har varit där på semester och om det är nåt som marockanerna älskar att ha i maten så är det just kanel.

tror inte det är kanelen de ogillar utan självaste bullarna , hennes bullar såg fula ut , dom har vart nerpackade i en väska i värme så kanske darför 🤣
Citera
2024-03-06, 18:52
Medlem
Amors avatar
Ledsen att säga det, men jag blir illa berörd när jag ser hijab-bärare i offentligheten. Det är allvarligt om det blir mer och mer kulturellt acceptabelt.

Leder till en succesiv mental acceptans för ännu mer islamisering.
Citera
2024-04-09, 20:03
Medlem
Bara jag som tycker hon är riktigt läcker?
Citera
2024-05-17, 19:30
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
tror inte det är kanelen de ogillar utan självaste bullarna , hennes bullar såg fula ut , dom har vart nerpackade i en väska i värme så kanske darför 🤣

På samma sätt som vi svenskar inte vill ha kanel i kalopsen, kanske inte äckligt i sig men det stämmer inte.
Kardemumma går hem dock, kardemumma och kaffe ihop, svenskar äter kardemumman i kakan och sockret i kaffet, i. Mellanöstern/Nordafrika har man sockret i kakan och kardemumman i kaffet, typ.
Citera
2024-05-17, 19:32
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Bara jag som tycker hon är riktigt läcker?

Hon är riktigt söt-sexig ja!
Det är inte bara hennes kanelbullar man vill smaka när man ser henne
Citera
2024-05-17, 19:35
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ledsen att säga det, men jag blir illa berörd när jag ser hijab-bärare i offentligheten. Det är allvarligt om det blir mer och mer kulturellt acceptabelt.

Leder till en succesiv mental acceptans för ännu mer islamisering.

Egentligen inte, muslimer hade ju hijab i hemlandet också, däremot blir jag illa berörd när svenskar springer runt med hijab som en kul grej, samma med kippa.
Citera
2024-05-17, 19:38
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Camilla Hamid i Efter 5 "jag känner mej som en svensk"
(men ser inte ut som en svensk)

Hon tar sig fram och kämpar istället för att sitta på arslet och gnälla om att det är synd om henne och att det är Sveriges fel att hon inte pallar lära sig språket och skaffa ett jobb som många gör, om alla invandre var som hon skulle invandringen inte varit ett problem.
Citera
2024-05-17, 19:43
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
En "riktig" muslim skiljer sig inte så kan ju vara steg 1 mot att slita av sig slöjan! Vore ju helt fantastiskt om hon gjorde det och visar att det finns ett val för muslimska kvinnor!!!

Är marockaner särskilt religiösa ens? Ingen marockan jag träffat har varit särskilt religiös, inte som araber iaf.
Citera
2024-05-18, 00:07
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Är marockaner särskilt religiösa ens? Ingen marockan jag träffat har varit särskilt religiös, inte som araber iaf.

Att dom är "mindre muslimska" än andra sandnegrer har du nog rätt i faktiskt i, dom är nog mer ett stolt Berberfolk som står för sig själva vilket är illa nog. Inget som vi vi ha här hemma!
Citera
2024-05-18, 00:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Tänker man på henne, tänker man mest på detta.
(FB) Inte helt hundra (SVT)

Rätt märkligt att hon inte blev cancelled där och då utan fortsatt leende bakar i rutan.
Citera
2024-05-23, 14:23
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Att dom är "mindre muslimska" än andra sandnegrer har du nog rätt i faktiskt i, dom är nog mer ett stolt Berberfolk som står för sig själva vilket är illa nog. Inget som vi vi ha här hemma!

nej dom behöver ju inte vara här för det, men på individplan hon har ju ändå större människovärde än allan babbe ballan från orten, så om man måste ha en som granne så hellre henne isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in