2024-03-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
SHLs mest patetiska spelare. Sjukt att det bara blev böter med tanke på hur han hållit på varenda säsong i Sverige och bör räknas som en återfallsförbrytare.
Bedrövligt att han bara straffas med 5000 kr gång efter gång.
Men så är han skolad i fejkers
Citera
2024-03-01, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Åker HV ur SHL så kommer man få riktiga problem med att man har Nubben kvar.
Det är helt obegripligt att HV inte gjorde sig av med honom samtidigt som tränaren fick gå.
Inkomtensen verkar vara total i HV
Japp, Inkomtensen är total, Word
Citera
2024-03-01, 15:04
Bannlyst
Citat:
Skadan kommer även vara nästa säsong då det är nuvarande sportchef eller vad titeln är på Nubben som sätter nästa säsongs trupp.
Ett arbete som börjat för länge sedan.
Så grattis HV och era supportrar
Nubben? Var det inte han som hyllades som bästa sportchefen någonsin för bara några år sedan? Vilken klubb var det, Löven?? Timrå??
Citera
2024-03-01, 15:05
Bannlyst
Citat:
Flickan Shinnimin döms åter igen för diving.
Från säkra källor så delar Shinnimin och Tyrväninen alltid hotellrum på bortamatcher och där de turas om att klä sig i kvinnokläder.
Ok du verkar gilla det
Citera
2024-03-01, 16:19
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Nubben? Var det inte han som hyllades som bästa sportchefen någonsin för bara några år sedan? Vilken klubb var det, Löven?? Timrå??

Timrå, och det är lite fascinerande för att under Timrås sejour i Allsvenskan (för 4-5 år sedan) och SHL/Elitserien (15 år sedan) lyckades han hitta guldkorn och stjärnvärvningar som levererade. Men i Frölunda och HV där han har nästintill obegränsade resurser att använda så har det gått fullständigt åt skogen.
Citera
2024-03-01, 16:19
Medlem
Krupniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
HV får kvala så klart. De går inte ikapp Malmö. Tur för dem att Oskarshamn är klappkassa.

Det fetade: Nubben

Tycker att det är otroligt att någon klubb i SHL, inte minst en såpass stor som HV skulle värva Nubben till sportchef. Den karln sänkte nästan Frölunda och jag kan garantera att HV inte kommer att ta sig ur det träsk som dem har befunnit sig i så länge han sitter kvar.

Nej oavsett vad jag tycker om Smålands plast så är Henrik Evertsson säkert den bästa Sportchefen i Sverige, du skulle förmodligen kunna kasta in nästan vilken tränare somhelst från ett av lagen i top 6 i SHL och dem skulle minst komma till Semi. Jämför det med nubben så anser jag att man inser vikten av en kapabel Sportchef.
Senast redigerad av Krupnik 2024-03-01 kl. 16:25.
Citera
2024-03-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krupnik
Tycker att det är otroligt att någon klubb i SHL, inte minst en såpass stor som HV skulle värva Nubben till sportchef. Den karln sänkte nästan Frölunda och jag kan garantera att HV inte kommer att ta sig ur det träsk som dem har befunnit sig i så länge han sitter kvar.

I andra klubbar hade Nubben åkt ut med huvudet före. Vad är grejen med Nubben? Har han hållhakar på folk?
Senast redigerad av Palkranen 2024-03-01 kl. 17:24.
Citera
2024-03-02, 11:58
Medlem
3 poäng idag mot renskötaren och Hv 0 så är Bandyklubben ett SHL lag nästa säsong.

Framåt Bandy klubben, krossa renskötarna!
Citera
2024-03-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
3 poäng idag mot renskötaren och Hv 0 så är Bandyklubben ett SHL lag nästa säsong.

Framåt Bandy klubben, krossa renskötarna!

Blev inte tre poäng men två räcker ändå tydligen! Så jävla skönt! Kan man andas ut dom sista matcherna som är kvar!

Bandyklubben SHL 24/25!
Citera
2024-03-04, 09:35
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia
Jag försöker förstå hur HV kunde vinna mot IKO med 10-1. Missförstå mig rätt, Oskarshamn är så klart ett dåligt hockeylag. Men mot oss har de i alla fall försökt, visat någon form av hjärta osv.

HV är utan tvekan det sämsta laget vi mött under säsongen. Vilket alibi-spel man kör med alltså, det syns lång väg att glöden som behövs för leverans framåt är falnad. Hade varit otroligt besviken som HV-supporter över inställningen jag ser som utomstående.

Skönt för oss att SHL är säkrat nu! Om vi torskar sista fem matcherna så tar aldrig HV tillräckligt många segrar ändå.

Vilket hästjobb av alla HA-spelare som varit tvungna att dra lasset när spetsvärvningarna svek, förutom Lehtinen och Ranta som betytt mycket. Nu kan vi bygga vidare på den här grunden vi vet håller, med sex miljoner extra i budget och inte behöva vara så sent ute på marknaden.

HV hade ju en plats att spela för, Oskarshamn är ju redan klara för kval och bryr sig inte ett skit om hur det går nu, de laddar ju bara för kvalet. Då tror jag faktiskt att HV får sig en tuff omgång, kan sluta hur som helst.
Citera
2024-03-05, 14:09
Medlem
Alla från Jönköping håller på Lakers, numera. Lika bra att ni tar på era, era Lakersprylar till kvällens match.
Citera
2024-03-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Alla från Jönköping håller på Lakers, numera. Lika bra att ni tar på era, era Lakersprylar till kvällens match.
Den matchen gick ju bra för er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in