Citat:
Ursprungligen postat av
KirkenesCowboys
Frågan är ju varför han måste respektera sin pappas rötter och hur menar han att han respekterar dem?
Henrik Larsson är åter ett exempel på hur dåligt det är med ett multietniskt samhälle - född i Sverige, uppvuxen i Sverige, utbildad i Sverige, tränad i Sverige men detta är inte nog då hans fars neger-DNA måste respekteras.
Undrar hur många "Henrik Larssons" det sitter ute i vårt land som fått precis allting men ändå inte känner sig hemma. Det är dags att repatriera alla som inte är skandinaver/germaner ut ur vårt land en gång för alla.
Sverige är svenskarnas land, inte mulatternas, inte albanernas, inte judarnas, inte afrikanernas, inte persernas, inte arabernas.
Finns många andra exempel på människor som inte är födda i Sverige, som är riktigt bra för landet t.ex.
Som är typiskt svenska o.s.v. sedan finns det svenskar som beter sig väldigt osvenskt t.ex.
Ni nazister/fascistas kommer skrika er hesa, bort med invandrare, sedan bort med folk som gillar x åsikter, gillar x mat, musik t.ex. är du inte 100% precis som dessa fascister vill att du ska vara så lär DU vara nästa offer. Bara sorgliga losers tror att dessa kommer få någon annan behandling, när vi gång på gång ser resultatet i verkligheten.
Glädjer mig att största majoriteten svenskar håller med mig och inte fascister som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
V-H
Med tanke på dina ordval så misstänker jag att du var en av dom som utsatte personer likt honom för mobbing och liknande.
Precis, snarare det som orsakar identitetsförvirring.
Det som är ironiskt är att deras hat bara skapar mer invandring då allt fler tar avstånd från sådant & röstar på motsatsen just för att inte bli förknippade med dessa typer.