• 1
  • 2
2024-03-04, 19:06
Medlem
JointFimps avatar
Svenskar är fucking cucks. Ni är så cuckade. Ni har ingen ryggrad. Blattar behandlar er som hundar och ni gör ingeting åt det och allt detta händer i erat egna land. Ett exempel kommer i nästa rad.

Jag va i en förort med blandad befolkning. Svenne kommun men ett område är fullt med importer. Efter ett träningspass gick jag och mina 4 vänner hem. En av bekanta möter upp en liten 7/8 eller 9 åring som han kände på nåt sätt. Repeat! 7/9 åring. Den där lilla arab ahmed ungen börjar käfta emot honom. Kallar honom Suedi och tiggar snus från allihopa. Min snusdosa var tom så jag tänkte lalla med arab ungen. Öppnar min snusdosa som är tom och säger "ta en snus hahaha" då säger han ät mitt bajs vilket jag svarar på "nej du kan äta mitt bajs istället" Sen lite blablabla och då börjar den där lilla skit arab ungen snacka om nån del av kommunen där "såna där djurgården suedis är inte välkomna" En full vuxen svensk man säger ingenting emot och låtsas skrattar tillbaka. Svenskens ras blev nervärderad av en liten hårig arab unge. Jag är inte ens svensk men jag blev kränkt inombords när den där Ahmed ungen sa det där.
De flesta av er svenska "män" kan inte stå upp för sig själva, sitt folk och land. Ta tag i erat jävla fucking land. Sweden YES memes har blivit verklighet. Jävla cucks.
Citera
2024-03-04, 19:09
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JointFimp
Svenskar är fucking cucks. Ni är så cuckade. Ni har ingen ryggrad. Blattar behandlar er som hundar och ni gör ingeting åt det och allt detta händer i erat egna land. Ett exempel kommer i nästa rad.

Jag va i en förort med blandad befolkning. Svenne kommun men ett område är fullt med importer. Efter ett träningspass gick jag och mina 4 vänner hem. En av bekanta möter upp en liten 7/8 eller 9 åring som han kände på nåt sätt. Repeat! 7/9 åring. Den där lilla arab ahmed ungen börjar käfta emot honom. Kallar honom Suedi och tiggar snus från allihopa. Min snusdosa var tom så jag tänkte lalla med arab ungen. Öppnar min snusdosa som är tom och säger "ta en snus hahaha" då säger han ät mitt bajs vilket jag svarar på "nej du kan äta mitt bajs istället" Sen lite blablabla och då börjar den där lilla skit arab ungen snacka om nån del av kommunen där "såna där djurgården suedis är inte välkomna" En full vuxen svensk man säger ingenting emot och låtsas skrattar tillbaka. Svenskens ras blev nervärderad av en liten hårig arab unge. Jag är inte ens svensk men jag blev kränkt inombords när den där Ahmed ungen sa det där.
De flesta av er svenska "män" kan inte stå upp för sig själva, sitt folk och land. Ta tag i erat jävla fucking land. Sweden YES memes har blivit verklighet. Jävla cucks.
En åttaåring har alltså gjort dig så arg att du går hem och skriver av dig på flashback?

Det som gjorde Sverige bra en gång var att vi inte är så jävla besatta av vår prestige. Försök förstå
Citera
2024-03-04, 19:12
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
En åttaåring har alltså gjort dig så arg att du går hem och skriver av dig på flashback?

Det som gjorde Sverige bra en gång var att vi inte är så jävla besatta av vår prestige. Försök förstå
Ursäkter och ursäkter. Även du är feg. I ett annat land hade den där arab ungen blivit piskad av lokala etniska små pojkar för såna ord.
Edit: Såna där barn måste man slå. Det där är ungar som har 0 respekt för äldre. Arab barn förstår bara våld. Det är stor skillnad på hur vita europeiska barn lär sig vad som är rätt och fel och Ahmeds från mellanöstern som cuckold svenskarna har tagit emot de senaste 20 åren.
Senast redigerad av JointFimp 2024-03-04 kl. 19:15.
Citera
2024-03-04, 20:14
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Du tar upp en påhittad saga om en liten arabunge som kränker dig, när det är juden som är orsaken till arabungen. Förstår att du vill väl, men åtminstone jag hade fortsatt med att lägga mitt krut på den evige juden.
Citera
2024-03-04, 20:25
Medlem
Silltunnas avatar
Värdelös trådstart ifrån en värdelös ”människa”
Lås och kasta bort båda två!
Citera
2024-03-04, 20:39
Avstängd
nidbilds avatar
Svensken går omkring å kliar sig i skallen, svennen förstår inte varför araben och negern skjuter på varandra för små pengar.
Citera
2024-03-04, 20:44
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai

Har har ju iofs rätt. Svenskar är fega som helvete, inte ens babbeungar respekterar svenskar.
Citera
2024-03-04, 22:14
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Woow...det gäller väl även Trumpister och Putinister...har jag hört. Tack för din fjortisinfo.
Svensken måste nertrycka europeiska ryssen för att ryssen snackade skit om Mr Ahmed och Mr Abdi!!!
SWEDEN YESSSS!!!
Svensken gör sitt vanliga jobb, rövslicka araber och tycka synd om dom
Citera
2024-03-04, 22:22
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Värdelös trådstart ifrån en värdelös ”människa”
Lås och kasta bort båda två!
Du kände dig träffad. Snart finns inte ens ditt folk kvar pågrund av att svenska "män" är såna där cuckboys som dig.
Citera
2024-03-04, 22:31
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Har har ju iofs rätt. Svenskar är fega som helvete, inte ens babbeungar respekterar svenskar.
Exakt. Svenskar måste sluta vara så fega.
Citera
2024-03-05, 00:32
Medlem
tigerpus avatar
Svenskarna vågar inte säga emot då dom är livrädda att bli kallade för rasister, trots att svenskarna är ett så pass rasistiskt folk att deras favoritutlänning, Ibrahimovic, öppet rasiststämplat landet när han beskrev sin uppväxt i, om jag minns rätt, amerikansk media när han spelade fotboll där borta. Häromdagen fanns ju även en Henrik Larsson artikel i medierna där han beskrev att han inte känner sig svensk eller liknande, läste inte igenom den.

I svenskarnas ögon är det bättre att vara cuckar än att vara rasister
Citera
2024-03-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JointFimp
Svensken måste nertrycka europeiska ryssen för att ryssen snackade skit om Mr Ahmed och Mr Abdi!!!
SWEDEN YESSSS!!!
Svensken gör sitt vanliga jobb, rövslicka araber och tycka synd om dom

Du måste vara en snorunge eller resultatet gravt alkoholskadad fosterbarn. Försök formulera din kritik mot svenskar med lite mer vett om du nu mäktar med det.

Oavsett om du har rätt om araber och svenskar så blir det lite tragikomiskt att just en ryss i detta läget ondgör sig om kamelryttarnas avkommor. Jag orkade bara läsa någon mening av alla inläggen i ärlighetens namn.

Det är för låg IQ nonsens. Oroa dig du inte för svenskar.

Oroa dig för ryssar... Du vet de ryssar som kommer betala krigsskadestånd och deras kvinnor hamna som postorderbrudar igen nästkommande 500 åren om Nato lyckas med uppdraget och provokationerna.

Nu finns det olika sorters araber men det säger mycket om din intelligens att du inte lyckats bena ut ditt Kära Ryssland hade varit imploderat av sanktioner för länge sedan om det inte vore för... Araberna i UAE och Saudiarabien bl a.

Till den grad att State Departement hotar numera att beslagta Saudiska investeringar och dollartillgångar om dom inte slutar stötta... Ryssar. Och det efter två års stenhårda påtryckningar.

Svenskar har bra skäl att hata och vilja slå araber. Du har absolut inga whatsoever. Tvärtom faktiskt. Men det säger väl hur mycket du har fattat av läget, alt hur gammal du är.

Ryssar kan aldrig bli riktigt fullblodseuropéer, det tycks skapa allsorts olika typer av neuroser som ovan bland låg IQ-ryssarna - som du tycks vara en praktexemplar av. Det finns alla möjliga sorters ryssar, både sett till IQ och utseende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in