2024-03-04, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
vilket är helt sanslöst, men smart såklart, skulle vara intressant om Ronja valde honom istället för Tim som andrekämpe då har han ingen nytta av sin stora kroppshydda

jag misstänker dock att Freddan är betydligt mer hemma på farmenbestyr än vad han har låtit påskina

för övrigt var både Freddan och Levin betydligt sämre på att spika i en spik än vad jag trodde var möjligt för stora starka killar, vad var det, var det spel för gallerierna? Levin som var först borde ha klarat den bland de första och inte efter Freddan

Exakt!
Sen så sitter Levin o påpekar hur dåliga tjejerna va!
Patetiska Levin
2024-03-04, 19:26
Medlem
Den som paktar arbetar minst den vinner farmen.... Asså de e ju sjukt...
Kan ingen slänga ut dom där två stolpskotten Tim å Fredrik?!
2024-03-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Fuck up face där ja .. fy fan hur ser människan ut egentligen? Stackars Per!!!
Han är ju hur sunkig ut som helst. 😀
De är varandras motpoler. Ena är plastikopererad full av fillers och botox och den andre en som inte verkar bryr sig om utseendet alls.
2024-03-04, 19:39
Avslutad
Citat:
vilket är helt sanslöst, men smart såklart, skulle vara intressant om Ronja valde honom istället för Tim som andrekämpe då har han ingen nytta av sin stora kroppshydda

jag misstänker dock att Freddan är betydligt mer hemma på farmenbestyr än vad han har låtit påskina

för övrigt var både Freddan och Levin betydligt sämre på att spika i en spik än vad jag trodde var möjligt för stora starka killar, vad var det, var det spel för gallerierna? Levin som var först borde ha klarat den bland de första och inte efter Freddan
Levin kanske safade och körde små slag för att inte missa? Man hoppas det i alla fall.

Om Ronja blir vald till förste förstekämpe borde hon välja Fredde om han är valbar, för han har ingen amulett.
2024-03-04, 19:40
Avslutad
Kan Piff och Puff sluta och hålla på och pakta.
2024-03-04, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon känns som en sizequeen
Förlåt va?

Hursomhelst konstigt att Maxine inte klarar av att spika i tävlingen givet hennes maskulin kvalitéer
när det kommer till styrka
2024-03-04, 19:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Per Renström med dottern Amanda, a.k.a. "influenser-aspireraren" Mandziie. Hon har egen Youtube-kanal (nystartad,) och Instagram som är totalt rensad på.gammalt innehåll.

https://youtu.be/VA__zlg-q_c?si=verv6c1jVoj61GCp
Hon har ärvt sina moderata kindben efter pappa , å vad han måste skämmas över henne, vilka fina ögonbryn & läppar!!!!! nån behöver tala om för henne att hon är ful så hon kan rädda det som räddas kan

"det blåser på genesarets sjö" läspar Kjell Höglund utan protester
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-04 kl. 19:50.
2024-03-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hon har ärvt sina moderata kindben efter pappa , å vad han måste skämmas över henne, vilka fina ögonbryn & läppar!!!!! nån behöver tala om för henne att hon är ful så hon kan rädda det som räddas kan

Det är den estetik som råder i vissa kretsar.
Brazilian butt. Silkonbröst. Tatueringar. Fillers. Botox. Fejkade, fastsatta lösögonfransar. Långa fejknaglar...äkta päls, piratmärken på kläder, smycken och väskor. Solariebrun och tabletter som ger brun hy..
Jennifer är på väg dit.
Jättetråkigt att inte själv se att man är fin som man är.
2024-03-04, 19:55
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Gillar att hon kör med AI-genererade bilder i hennes thumbnails.
2024-03-04, 20:05
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Det är den estetik som råder i vissa kretsar.
Brazilian butt. Silkonbröst. Tatueringar. Fillers. Botox. Fejkade, fastsatta lösögonfransar. Långa fejknaglar...äkta päls, piratmärken på kläder, smycken och väskor. Solariebrun och tabletter som ger brun hy..
Jennifer är på väg dit.
Jättetråkigt att inte själv se att man är fin som man är.

Jag är så jävla glad att detta eländet bara var i sin linda för 20-ish år sedan när jag själv var ung, dum och påverkbar. Det enda jag egentligen behöver dras med är en tribal i svanken och ett par tre andra tatueringar, som dock sitter på ställen som går att täcka över lätt med kläder.

Dessa tjejer måste ha en extremt förvrängd självbild som inte ser att de faktiskt ser helt förjävliga ut när de gör allt detta med sina kroppar? Ser alla gånger hellre ut som Anna när jag kommer upp i 55+, vill knappt ens veta hur folk som Pers dotter, Maxine m.fl. kommer se ut om 20-30 år.
2024-03-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Levin kanske safade och körde små slag för att inte missa? Man hoppas det i alla fall.

Om Ronja blir vald till förste förstekämpe borde hon välja Fredde om han är valbar, för han har ingen amulett.

Exakt!

Få se vem Perre sparar från tinget. Han borde ju egentligen spara Magnus och Ronja, fast å andra sidan kanske han tror att det är lättare att vinna över någon av Piff och Puff i en finalvecka. Levin lär ju ligga pyrt till.
2024-03-04, 20:15
Medlem
Citat:

Fanns det en fördel med att vara snabbast med att slå i spiken?

Risken att man slår snett och böjer spiken eller att den flyger iväg är givetvis större ju hårdare man slår.

Så det fanns faktiskt ingen anledning att chansa med risk för att misslyckas helt, om man har förmågan till en smula logiskt tänkande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in