2024-03-04, 14:55
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Såg du när han sprang i slowmotion, jäklar vad det dallrade.

Exakt det jag tänkte på
Såg ut som han gjorde en äkta whiplash när han landade magplasket. Bukfläsket
2024-03-04, 14:59
Medlem
Farmen som program handlar i första hand om att sköta en gård som på 1800-talet. Om nån på den tiden betett sig som Tjock Fredde hade han blivit ihjälslagen med en spade och nergrävd i dynghögen.
2024-03-04, 15:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Exakt det jag tänkte på
Såg ut som han gjorde en äkta whiplash när han landade magplasket. Bukfläsket

😁 Sant. Sen fattar jag inte varför de skulle rulla runt i en sommars avföring och kiss. fräscha grabbar.
2024-03-04, 15:21
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vi får hålla oss till söndagen den 10 mars, då borde det väl bli lite mer action när det blir tävlingar och folk ska åka ut.

Ja. Första gången jag följt farmen så det kanske brukar vara såhär sista tiden.

Känns som att tjejerna bara sitter å gråter i torpet och på farmen är det ett jävla tissel och tassel hehe. Jaja blir spännande att se nästa vecka
2024-03-04, 16:19
Avslutad
Älskar hur Jennifer visade ännu en gång hur blatte mentalitet alltid sitter kvar. Så jävla skönt se henne åka ut.
2024-03-04, 16:21
Avslutad
Chripstutten Fredrik är inte ju inte så jävla smart, många som kommer anställa honom som konsult efter att ha sett hans arbetsmoral nu? Lite typiskt bajenmentalitet, jävla förorts losers.
2024-03-04, 16:27
Medlem
Per Renström med dottern Amanda, a.k.a. "influenser-aspireraren" Mandziie. Hon har egen Youtube-kanal (nystartad,) och Instagram som är totalt rensad på.gammalt innehåll.

https://youtu.be/VA__zlg-q_c?si=verv6c1jVoj61GCp
2024-03-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja herre jösses vilken njutning att se fram emot, ut med Tim och Freddan
Freddan är så vidrig så man vill klappa till honom
Väntar på att få se dom två vidriga brottas i svinstian bland all skit i leran.
Det är så man vill spy när man ser ett snabbt klipp på det

Ser väl tyvärr ut som att Freddan klarar sig till final utan att behöva fightas.
2024-03-04, 17:43
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Per Renström med dottern Amanda, a.k.a. "influenser-aspireraren" Mandziie. Hon har egen Youtube-kanal (nystartad,) och Instagram som är totalt rensad på.gammalt innehåll.

https://youtu.be/VA__zlg-q_c?si=verv6c1jVoj61GCp

Fuck up face där ja .. fy fan hur ser människan ut egentligen? Stackars Per!!!
2024-03-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Ser väl tyvärr ut som att Freddan klarar sig till final utan att behöva fightas.

vilket är helt sanslöst, men smart såklart, skulle vara intressant om Ronja valde honom istället för Tim som andrekämpe då har han ingen nytta av sin stora kroppshydda

jag misstänker dock att Freddan är betydligt mer hemma på farmenbestyr än vad han har låtit påskina

för övrigt var både Freddan och Levin betydligt sämre på att spika i en spik än vad jag trodde var möjligt för stora starka killar, vad var det, var det spel för gallerierna? Levin som var först borde ha klarat den bland de första och inte efter Freddan
2024-03-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Ja. Första gången jag följt farmen så det kanske brukar vara såhär sista tiden.

Känns som att tjejerna bara sitter å gråter i torpet och på farmen är det ett jävla tissel och tassel hehe. Jaja blir spännande att se nästa vecka

Det är andra gången jag följer Farmen och förra säsongen var stämningen på den sista Torpetveckan ganska exakt den motsatta jämfört med i år.

Det var vild fyllefest och tre killar som tidigare varit på olika sidor blev goda vänner.
2024-03-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks

Det gör han nog.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in