2024-03-03, 17:40
  #6457
Medlem
LM tror att det kanske var så mycket folk på Vasaloppet för att hon gjort propaganda..
2024-03-03, 17:42
  #6458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
LM tror att det kanske var så mycket folk på Vasaloppet för att hon gjort propaganda..

Dessa vanföreställningar 😂
2024-03-03, 18:06
  #6459
Medlem
Vilken dag är Ms rättegång?
2024-03-03, 18:15
  #6460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Vilken dag är Ms rättegång?

12:e eller 13:e
2024-03-03, 18:55
  #6461
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Det enda tragiska här är ditt stora intresse för andras barn.

Haha du har så fått dina barn placerade. Dina inlägg skriker misslyckad förälder.
2024-03-03, 19:14
  #6462
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Sånt blir du kåt av.

Nä. Mest glad att Sverige har ett system för att skydda barn från inkompetenta föräldrar. Alldeles för lätt att skaffa barn, något fel i skallen på folk som tror sig äga sina barn också.
De är inte husdjur.
2024-03-03, 19:49
  #6463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
12:e eller 13:e

13e rättegång o läkare om bihåleinflammation den 11e.
Stora rättspsyk oklart men måste ju vara innan rättegången
2024-03-03, 22:15
  #6464
Medlem
Kan nästan sätta en peng på att att hetabengt heter Tarzan på TT. Väldigt lik retorik på dom två.
2024-03-03, 22:25
  #6465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror13
Kan nästan sätta en peng på att att hetabengt heter Tarzan på TT. Väldigt lik retorik på dom två.

Good point
2024-03-03, 22:48
  #6466
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Herregud. Varför törs du inte skriva ut namn? Det är helt OK alltså.
Din text blir helt obegriplig....
Vilka namn menar du? Alla står ju i texten. Är det @ som förvirrar dig?
2024-03-03, 23:00
  #6467
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
13e rättegång o läkare om bihåleinflammation den 11e.
Stora rättspsyk oklart men måste ju vara innan rättegången
Imorgon är det 9 dagar kvar till rättegången, brukar de göra såna undersökningar så nära inpå?
Eftersom hon säger att de valde datumet för att de vet att hon inte gillar nummer 13, att de försöker slänga henne i fängelse och döda henne. Känns inte riktigt som att hon kommer åka till undersökningen på eget bevåg?
Nu pratar hon om psyk och att de gav henne sprutor så att hon inte kunde andas så allt med psyk är nog skrämmande för henne 😔.
2024-03-04, 08:33
  #6468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Imorgon är det 9 dagar kvar till rättegången, brukar de göra såna undersökningar så nära inpå?
Eftersom hon säger att de valde datumet för att de vet att hon inte gillar nummer 13, att de försöker slänga henne i fängelse och döda henne. Känns inte riktigt som att hon kommer åka till undersökningen på eget bevåg?
Nu pratar hon om psyk och att de gav henne sprutor så att hon inte kunde andas så allt med psyk är nog skrämmande för henne 😔.

som jag fattat borde de göra underökninen innan rättegången för att göra rätt bedömning av påföljden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in