2024-03-03, 23:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Inget viktigt såklart. Nån snarktjänst på nått vaktbolag. Typ rasta hunden i nått industriområde om kvällarna

Hundförare låter kanske vacker men va fan herregud
Är du faktaresistent? Att du inte gillar Levin har jag förstått. Rasta hunden
Du skulle nog aldrig våga göra hans jobb...

"Jag jobbar som väktare på ett vaktbolag, så jag och min malle kan hålla koll ifall det är stökigt på stan, åka på inbrottslarm eller tar rundor för att undersöka så allt är lugnt på industrier. "
https://www.harligahund.se/nyheter/levin-larsson-berattar-om-livet-som-hundforare-och-uppfodare/112434
2024-03-03, 23:43
Medlem
greta75s avatar
Om Fredrik är rolig? Jag tycker han är ganska kul och påhittig och han får pluspoäng för att han varit 100% ärlig i syncarna till oss TV-tittare redan från första avsnittet. Jag uppskattar det mycket, alla deltagare fattar inte hur de skall använda syncarna. Ytterligare pluspoäng för att han inte är speciellt elak (vilket även gäller Tim).

Men självklart vill jag att han åker ut med huvudet före som den onda karaktären han är.

Respekterar och förstår att andra tycker annorlunda om Fredrik.

Andra som stuckit ut för att de gjort bra TV i år är Maxine, torpet-Cornelia, farmen-Cornelia, Levin och Per.

De jag hoppas vinner är farmen-Cornelia, Per och Levin i den ordningen.

De värsta deltagarna är alla deltagare i "orten-pakten" (italienskan undantagen) men det är ju bara två kvar nu.

Det här var en bra säsong tycker jag med mycket kul folk.

Och skönt att det bara blev en kort period då pöbeln blev galen på sociala medier och beskyllde programmet för mobbing. Men snart drar mobbningspöbeln igång igen när det blir dags för Robinson.
Senast redigerad av greta75 2024-03-04 kl. 00:09.
2024-03-04, 01:10
Avslutad
Rykten om vinnare som jag såg går på Instagram.

2024-03-04, 01:30
Medlem
Programmet sög efter att Jennifer åkte ut.
2024-03-04, 01:52
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vi andra är nog rätt ense om att vi tycker det är jävligt skönt att slippa den gapande bajsmamman
https://imgur.com/a/DlqDtpe

Hennes frispel när hon åkte ur i tinget förra helgen är väl kanske det värsta vi har sett i dålig förlorare-väg sedan Peter ”Foppa” Forsberg bröt av klubban och sa att han ville nita domaren efter SM-finalen i hockey 1994.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EQ3wKl/fortjanar-att-vinna-farmen
2024-03-04, 01:53
Medlem
JerryCottons avatar
Per är nog den enda jag skulle kunna "bonda" med på farmen. Soft inställning, inget drama, jobba utan att slita ut sig och göra ett bra jobb utan fusk. Levin är ju också en trevlig snubbe men lite för naiv och inställsam.
2024-03-04, 02:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Per är nog den enda jag skulle kunna "bonda" med på farmen. Soft inställning, inget drama, jobba utan att slita ut sig och göra ett bra jobb utan fusk. Levin är ju också en trevlig snubbe men lite för naiv och inställsam.
Levin är en fjant och verkar helt förvirrad. Springer efter tuffingarna och vill också bli en dåre i den pinsamma pakten. Ser gärna att han åker ut snarast. Hoppas att Per eller Ronja vinner i slutändan.
2024-03-04, 03:04
Avstängd
Kul att dom 2 trasorna fick åka rillbaka till Farmen. Där passar dom och ska åka ut tillsammans senare. Gärna gråtande.
2024-03-04, 03:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, det blev mer intressant. Skönt när kärringen försvann.
2024-03-04, 06:41
Medlem
brunnsangs avatar
Då har man betat av alla veckans avsnitt inatt på jobbet, tycker det var riktigt sömniga avsnitt, väldigt lite action.
2024-03-04, 07:10
Medlem
Pippikoftans avatar
Ingen som har premium? Det här blir man ju nyfiken på.

https://www.expressen.se/noje/jennifer-valencia-avslojar-bortklippta-scenerna-i-farmen-braket/
2024-03-04, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Då har man betat av alla veckans avsnitt inatt på jobbet, tycker det var riktigt sömniga avsnitt, väldigt lite action.
Trist! Man hade ju önskat motsatsen nu när det blir mer spänt och påtagligt att slutet närmar sig. Men det kan väl få motsatt effekt också att folk blir försiktiga och går in mer i sig själva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in