2024-03-03, 23:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Inget viktigt såklart. Nån snarktjänst på nått vaktbolag. Typ rasta hunden i nått industriområde om kvällarna

Hundförare låter kanske vacker men va fan herregud
Är du faktaresistent? Att du inte gillar Levin har jag förstått. Rasta hunden
Du skulle nog aldrig våga göra hans jobb...

"Jag jobbar som väktare på ett vaktbolag, så jag och min malle kan hålla koll ifall det är stökigt på stan, åka på inbrottslarm eller tar rundor för att undersöka så allt är lugnt på industrier. "
https://www.harligahund.se/nyheter/levin-larsson-berattar-om-livet-som-hundforare-och-uppfodare/112434
2024-03-03, 23:43
Medlem
greta75s avatar
Om Fredrik är rolig? Jag tycker han är ganska kul och påhittig och han får pluspoäng för att han varit 100% ärlig i syncarna till oss TV-tittare redan från första avsnittet. Jag uppskattar det mycket, alla deltagare fattar inte hur de skall använda syncarna. Ytterligare pluspoäng för att han inte är speciellt elak (vilket även gäller Tim).

Men självklart vill jag att han åker ut med huvudet före som den onda karaktären han är.

Respekterar och förstår att andra tycker annorlunda om Fredrik.

Andra som stuckit ut för att de gjort bra TV i år är Maxine, torpet-Cornelia, farmen-Cornelia, Levin och Per.

De jag hoppas vinner är farmen-Cornelia, Per och Levin i den ordningen.

De värsta deltagarna är alla deltagare i "orten-pakten" (italienskan undantagen) men det är ju bara två kvar nu.

Det här var en bra säsong tycker jag med mycket kul folk.

Och skönt att det bara blev en kort period då pöbeln blev galen på sociala medier och beskyllde programmet för mobbing. Men snart drar mobbningspöbeln igång igen när det blir dags för Robinson.
Senast redigerad av greta75 2024-03-04 kl. 00:09.
2024-03-04, 01:10
Avslutad
Rykten om vinnare som jag såg går på Instagram.

2024-03-04, 01:30
Medlem
Programmet sög efter att Jennifer åkte ut.
2024-03-04, 01:52
Medlem
Timeouts avatar
Citat: