Citat:
Ursprungligen postat av
Loll1234
Han verkar ju inte klok och såklart narcissist... Har sett honom prata i video när han var på tapeten. Stora ankläppar! Hur kan man anlita
honom?
Han är ett typexempel på en narcissist och troligen även med en viss släng av psykopati i sina personlighetsdrag. Han kan aldrig ha fel, aldrig be om ursäkt och han har alltid rätten att säga precis vad han vill, när han vill och om vem han vill. Det går aldrig att vinna något från honom om man inte betalar eller att han omedelbart och mätbart kan vinna på det själv.
Allt i hans liv går ut på att erövra, vinna och roffa åt sig. Många tänker att läkare alltid vill hjälpa andra och bara vill gott åt sina medmänniskor. Men den här pulvergubben tänker enbart på sig själv och sina barn. Bernes väg kantas av brustna relationer högt och lågt.
Så länge han inte vinner något på det själv, med sina egna ögon mätt, så skiter han högaktningsfullt i andra människor. Han vet nämligen alltid bäst och ingen ska komma och säga åt honom att uppföra och bete sig. Och ingen ska ha mage att försöka ge honom livsråd.
Jag hör olika negativa saker om honom flera gånger i månaden genom de jag möter i stan. Än så länge, absolut ingenting positivt om honom. Något som torde vara ett underbetyg om något. En göteborgsläkare som arbetat mitt inne i centrala Göteborg, för att förbättra människors liv genom kirurgi.
Men ändå så kapitalt misslyckas i det interpersonella. De gånger jag mött honom genom åren, har han alltid varit jävligt arrogant, dryg och förmer - om han inte kunnat vinna något konkret på att vara trevlig.