Citat:
Ursprungligen postat av
nuedenog
Levin väljer dessan för det är den enda han klarar av.
Dessan åker o väljer per som storbonde!
Träffsäkert! Vem (av de tre ditskickade) kommer tillbaka från Torpet tror du?
Citat:
Ursprungligen postat av
azpb
I början av S17E40 ("Känslan av att inte göra ett skit") kom en scen som fick mig att bli alldeles styv. "Eru redo att mjölka eller? Jag går och byter om så länge!" säger hon till Fredrik. För mitt snuskiga inre fick jag genast upp en bild av hur hennes mjölkisar (där och då synliga i det svarta linnet) var så sprängfyllda med mjölk att hon i ren desperation ber Fredrik om hjälp att lätta på övertrycket. Den här scenen pågår mellan 2m10s och 2m16s in på avsnittet. Jag har faktiskt klippt ut dessa sex sekunder video till ett litet segment som jag nu spelar upp on repeat för min egen självtillfredsställelse. Sen lämnar jag åt fantasin om huruvida han klämmer ut mjölken för hand eller suger ut den oralt. Boys will be boys, ni vet hur det är.
Nej, men porrskadade unga män will be "boys" i den mån att ni målar upp helt bisarra och totalt verklighetsfrånvända bilder för era inre. Sen ligger ni där och onanerar i er ensamhet. Jag tror det är viktigt (för att du inte ska bli sjukare än du redan tycks vara) att du får glasklart för dig att din tolkning av scenen inte är verklig. Fredde blev alltså
inte ombedd att mjölka Cornelia. Hon ber honom följa med ut och mjölka en ko. Ett gårdsdjur. Sen kan jag känna att du genom ditt inspel sexualiserar Cornelia, vilket inte är okej. Skärpning!
Citat:
Ursprungligen postat av
Centipede
Undrar vad som hänt mellan Cornelia och Levin?
Det verkar ju väldigt kyligt mellan dem.
Tror mest att det handlar om att Corre vet att Levin är lite förtjust i henne. Hon har en hygglig självbild och vet att hon utgör det övre skiktet ifråga om snygghet, och då hon inte ser Levin spela i samma liga blir det naturligt för henne att förhålla sig avvisande. Levin har då i sin tur bara att rätta sig efter detta. Varför han tycks vara mer lyhörd inför Corres avvisning än Maxines låter jag vara osagt, kanske känner han att Maxine kvalar in lite närmre honom på "snygghetsskalan", och att då tjat kanske kan löna sig i längden, medan det med Corre antas vara förgäves att ens försöka. Bara spekulation, givetvis.