2024-03-03, 11:48
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Undrar vad som hänt mellan Cornelia och Levin?
Det verkar ju väldigt kyligt mellan dem.
Hon tröttnade väl att ha en snubbe med noll känsla för hänsyn efter sig i tid och otid.
Med tanke på att Maxine fick säga nej 15 ggr innan Levin fattade att hon inte ville sova med honom...
2024-03-03, 11:49
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Levin ser ut att ha fått herpes i ansiktet.
Antingen det eller så är det mycket mygg och knott på Farmen.
2024-03-03, 12:22
Avslutad
Största njutningen idag var att två av tre torpare fick återvända till Torpet
2024-03-03, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Ja helt underbart att se hur framförallt C blev så knäckt
2024-03-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Jag skulle gissa att han äter så här varje dag

Från hans tiktok-konto

https://vm.tiktok.com/ZGeDTMSp7/
Fy fan vad ÄCKLIGT och omoraliskt att vräka i sig sådär!!! ÄckelFredde!!
2024-03-03, 14:03
Medlem
Citat:
På vilket sätt påverkade Magnus tidigare taktik det faktum att han var bäst på spiken?

Han visar att han har helheten som krävs för att ta hem det. Skicklig på det sociala spelet och paktandet. Skicklig på att undvika att hamna i Tinget.

Men för att kunna vinna Farmen måste man ju även kunna vinna tävlingar. Nu har han visat att han kan det med. Överlägset. Det tycker jag bekräftar den bild jag fick från första början att det är han som kommer vinna.

I flera av uppdragen har han även överpresterat och visat prov på händighet.

Jag hoppas så klart att jag har fel. Jag håller tummarna för Tim och Fredde. Men jag tror tyvärr Magnus "Ormen" vinner. Skulle inte förvåna mig om han lärt sig Bondepraktikan utantill dessutom.
2024-03-03, 14:15
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Hon tröttnade väl att ha en snubbe med noll känsla för hänsyn efter sig i tid och otid.
Med tanke på att Maxine fick säga nej 15 ggr innan Levin fattade att hon inte ville sova med honom...

Skulle ha väntat in 35 nej till: https://youtu.be/9RRhhewFqyw?feature=shared

Senast redigerad av Pillenfille 2024-03-03 kl. 14:20.
2024-03-03, 14:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Jaaaa -

Lite trist att Farmen-Cornelia drogs in i den återvändan! Hade önskat att T-Cornelia, Maxine och FREDDE hade varit Trion till Torpet!

Men man får inte allt man önskar sig... tydligen

BRA gjort av Levin att slå ut Dessan i Tinget Sååå j-a lätt ska de inte bli av med en spelare som spelar mer "rent spel än de andra"
Senast redigerad av CS128 2024-03-03 kl. 14:53.
2024-03-03, 14:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Torpet Cornelia eller den andre?

Nej. Mellan Farmen-Cornelia och Levin. Lite märkligt - nu verkar hon väldigt sval emot Levin. Så var det inte tidigare.

Men Tacka fan för det - han är som han är och kanske inte särskilt romantisk och hon i sin tur bjuder väl inte in heller vad jag kan se?! Vad tror människan? Att himlen ska falla ner med en massa rosor och hjärtan?

ja så var denna tillstymmelse till romans förbi. Ingen av dem fattade att ta tillvara tillfället!
Senast redigerad av CS128 2024-03-03 kl. 15:16.
2024-03-03, 15:02
Medlem
Skogswalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuedenog
Levin väljer dessan för det är den enda han klarar av.
Dessan åker o väljer per som storbonde!
Träffsäkert! Vem (av de tre ditskickade) kommer tillbaka från Torpet tror du?

Citat:
Ursprungligen postat av azpb
I början av S17E40 ("Känslan av att inte göra ett skit") kom en scen som fick mig att bli alldeles styv. "Eru redo att mjölka eller? Jag går och byter om så länge!" säger hon till Fredrik. För mitt snuskiga inre fick jag genast upp en bild av hur hennes mjölkisar (där och då synliga i det svarta linnet) var så sprängfyllda med mjölk att hon i ren desperation ber Fredrik om hjälp att lätta på övertrycket. Den här scenen pågår mellan 2m10s och 2m16s in på avsnittet. Jag har faktiskt klippt ut dessa sex sekunder video till ett litet segment som jag nu spelar upp on repeat för min egen självtillfredsställelse. Sen lämnar jag åt fantasin om huruvida han klämmer ut mjölken för hand eller suger ut den oralt. Boys will be boys, ni vet hur det är.
Nej, men porrskadade unga män will be "boys" i den mån att ni målar upp helt bisarra och totalt verklighetsfrånvända bilder för era inre. Sen ligger ni där och onanerar i er ensamhet. Jag tror det är viktigt (för att du inte ska bli sjukare än du redan tycks vara) att du får glasklart för dig att din tolkning av scenen inte är verklig. Fredde blev alltså inte ombedd att mjölka Cornelia. Hon ber honom följa med ut och mjölka en ko. Ett gårdsdjur. Sen kan jag känna att du genom ditt inspel sexualiserar Cornelia, vilket inte är okej. Skärpning!

Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Undrar vad som hänt mellan Cornelia och Levin?
Det verkar ju väldigt kyligt mellan dem.
Tror mest att det handlar om att Corre vet att Levin är lite förtjust i henne. Hon har en hygglig självbild och vet att hon utgör det övre skiktet ifråga om snygghet, och då hon inte ser Levin spela i samma liga blir det naturligt för henne att förhålla sig avvisande. Levin har då i sin tur bara att rätta sig efter detta. Varför han tycks vara mer lyhörd inför Corres avvisning än Maxines låter jag vara osagt, kanske känner han att Maxine kvalar in lite närmre honom på "snygghetsskalan", och att då tjat kanske kan löna sig i längden, medan det med Corre antas vara förgäves att ens försöka. Bara spekulation, givetvis.
2024-03-03, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jaaaa -

Lite trist att Farmen-Cornelia drogs in i den återvändan! Hade önskat att T-Cornelia, Maxine och FREDDE hade varit Trion till Torpet!

Men man får inte allt man önskar sig... tydligen

BRA gjort av Levin att slå ut Dessan i Tinget Sååå j-a lätt ska de inte bli av med en spelare som spelar mer "rent spel än de andra"

Mycket trist skulle jag säga. Undra hur det blir på Torpet nu. Hade det varit någon vecka sedan hade jag trott det skulle bli hemskt för Cornelia G.

Men nu senast så verkar det som det skärt sig lite mellan Cornelia N och Maxine.

Blir intressant att se.
2024-03-03, 15:59
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Mycket trist skulle jag säga. Undra hur det blir på Torpet nu. Hade det varit någon vecka sedan hade jag trott det skulle bli hemskt för Cornelia G.

Men nu senast så verkar det som det skärt sig lite mellan Cornelia N och Maxine.

Blir intressant att se.
Kan väl säga så här: Det var för typ 6-8 månaders sedan. Dvs de är hemma nu sedan en tid tbx.

Men DÅ - Min tanke med - satans tufft för Cornelia G. Tror dessvärre att i den fajten (på Torpet) att hon ryker. Tror att det blir antingen Maxine eller T-Cornelia som vinner den här veckan och får komma tbx till Farmen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in