Undrar också det med storboden, inte sett sedan 2003 så minnet är blott. Brukar storbonden ta dit alla sina polare? Trodde inte man fick det. Tänkte när jag började se att det skulle vara lika mycket regler som i Robinson men ack så fel jag hade. Minns 2021 när robinson deltagarna åkte på ICA maxi och blev utskickade direkt, trodde det skulle vara likadant här.
Tror ni Per blir utvald till andra kämpe? som jag skrev tidigare så hoppas jag han vinner isåfall men nån gång lär han tyvärr förlora en tävling även fast jag nästan hade betalt för att han skulle vinna. Dessan har jag inget emot heller direkt, skulle vara fint med Per och Dessan i final, annars Levin.
Såg alla avsnitt i måndags så glömt bort, kan Per väljas till andra kämpe imorgon eller har han någon frisedel?
Tycker det borde vara nån gång att tittarna får rösta i tv4 appen om något i programmet tex välja första eller andra kämpe, eller typ välja storbonde.
Tror det var denna vecka Per inte kunde väljas som 1:a och andre kämpe för han slog väl Levin förra veckan eller var det veckan innan??
Tror det var denna vecka Per inte kunde väljas som 1:a och andre kämpe för han slog väl Levin förra veckan eller var det veckan innan??
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Minns fan inte heller om det var denna vecka eller förra
Det var förra veckan när Dessan var storbonde som Per inte kunde väljas till förstakämpe och andrekämpe. Då Levin förlorade mot Per vecka innan, så vart Levin förstakämpe förra veckan.
Förra veckan när Levin vann mot Jennifer, det är sängens bästa händelse hittills.
Det är en segerviss Storbonde som möter upp Wincent, men har han verkligen koll på alla uppdrag som skulle göras? Anna kommer för ta reda på vem som blir andrekämpe. Dessutom får farmarna en nyhet som berör alla under det kommande Tinget.
Något intressant kommer att hända.
Blir det en twist?
Kan det vara flera som åker ut?
Det är en segerviss Storbonde som möter upp Wincent, men har han verkligen koll på alla uppdrag som skulle göras? Anna kommer för ta reda på vem som blir andrekämpe. Dessutom får farmarna en nyhet som berör alla under det kommande Tinget.
Något intressant kommer att hända.
Blir det en twist?
Kan det vara flera som åker ut?
Tror snarare att det blir flera kamper där förlorarna får åka till torpet, och där göra upp om en återvändare till farmen. Så var det väl förra året om jag inte minns fel?
Tror snarare att det blir flera kamper där förlorarna får åka till torpet, och där göra upp om en återvändare till farmen. Så var det väl förra året om jag inte minns fel?
Nu blev det ju nästan samma sak att tre åker till torpet för att göra upp om en plats. Skillnaden är ju att alla vet om vad som ska hända de tre som åker