2023-09-18, 06:36
Medlem
sluta ta tjack på jobbet fy skäms

nej skulle inte direkt rekommendera att ta ketamin nu
Citera
2023-09-18, 07:04
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
sluta ta tjack på jobbet fy skäms

nej skulle inte direkt rekommendera att ta ketamin nu

Ja, jag har skrivbordsjobb förvisso så ingen direkt fara för någon men du har såklart rätt. Inget jag gör om. Och låter ketaminet vara (enda anledningen till att jag har det är att jag inte gillar effekten av det, så har typ en hel 1g påse liggandes, men den får fortsätta bli liggande då).
Citera
2023-09-18, 07:14
Medlem
Niggwards avatar
Får ha alprazolam tillhanda nästa gång. Amfetamins eufori kan försvinna men vakenheten sitter bra mycket längre.
Citera
2023-09-18, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
Ha alltid benzo hemma när man tar tjack!
Suck.. Ja men ändå Nej!

Måste man använda benzo så har man ALLTID failat.

Förbered ordentligt & undvik spontanitet så mycket som möjligt för en bra upplevelse istället för att gå från ett problem -> skapa kris helt i onödan.

TS har ju förberett 0 & har 0 verktyg & strategier att hantera substansen han brukar.

Eller som det så opolitiskt korrekt men ärligt heter: "Använd inget du är för dum (bokstavligen) för att använda"
Senast redigerad av Chilledippen 2023-09-18 kl. 08:16.
Citera
2023-09-18, 09:50
Moderator
Morfar-52s avatar
"Jag är osmart, trodde att en låg dos tjack hade kort verkningstid…" infogad./mod
Citera
2023-09-18, 12:29
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Suck.. Ja men ändå Nej!

Måste man använda benzo så har man ALLTID failat.

Förbered ordentligt & undvik spontanitet så mycket som möjligt för en bra upplevelse istället för att gå från ett problem -> skapa kris helt i onödan.

TS har ju förberett 0 & har 0 verktyg & strategier att hantera substansen han brukar.

Eller som det så opolitiskt korrekt men ärligt heter: "Använd inget du är för dum (bokstavligen) för att använda"

Haha, mästerknarkaren i stövlar kliver in i tråden. Jag sa ju att jag var osmart, men no biggie, ärligt talat. Finns liksom inget att förbereda, bara inte ta tjack sent på kvällen när man behöver sova samma natt.

Känns ok på jobbet så här långt för övrigt. Normalt pigg och hungrig.

Dock nyfiken på hur du hade lagt upp det? Alltså helt seriös fråga, skadar inte att förbättra sina kunskaper.
Citera
2023-09-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Haha, mästerknarkaren i stövlar kliver in i tråden. Jag sa ju att jag var osmart, men no biggie, ärligt talat. Finns liksom inget att förbereda, bara inte ta tjack sent på kvällen när man behöver sova samma natt.

Känns ok på jobbet så här långt för övrigt. Normalt pigg och hungrig.

Dock nyfiken på hur du hade lagt upp det? Alltså helt seriös fråga, skadar inte att förbättra sina kunskaper.

Mat, vätska, Hasch, benzo, sömn tablett, frukt, tuggummi, sugtablett, aktivitet, rening, fruntimmer (tjackballe), musik, test av batchen, laddad telefon på DND, solglasögon, TID.

Dina förberedelser: Nothing

Ja... som jag sa.... FÖR dum för att knarka
Senast redigerad av Chilledippen 2023-09-18 kl. 12:49.
Citera
2023-09-18, 13:31
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Mat, vätska, Hasch, benzo, sömn tablett, frukt, tuggummi, sugtablett, aktivitet, rening, fruntimmer (tjackballe), musik, test av batchen, laddad telefon på DND, solglasögon, TID.

Dina förberedelser: Nothing

Ja... som jag sa.... FÖR dum för att knarka

Oj jävlar, har du autism?

Har aldrig behövt förbereda något när jag har tjackat förut och har gått bra och känts bra, men jag festknarkar uteslutande, fram till igår då. Men, var och en blir salig på sin fason. Uppskattar svaret, hur som! Bra att veta om jag skulle bli seriöst sugen någon gång.
Citera
2023-09-18, 13:33
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Drog en lina en enda i förrgår kl 8 på morgonen somnade 24 timmar efter. Åt och drack som ja skulle. Hade inte tagit de på ett bra tag. Det där tror jag har med hur bra tjacket är o göra

Detta är min erfarenhet också. Kan typ inte sova på ett dygn efter att jag tagit. Hunger, not so much, men däremot normal törst större delen av tiden. Tar dock inte ofta, några gånger per år bara.

Noll problem med AT (förutom omöjligt att sova då) oavsett mängd.
Citera
2023-09-18, 13:54
Medlem
Citat:
Oj jävlar, har du autism?

Har aldrig behövt förbereda något när jag har tjackat förut och har gått bra och känts bra, men jag festknarkar uteslutande, fram till igår då. Men, var och en blir salig på sin fason. Uppskattar svaret, hur som! Bra att veta om jag skulle bli seriöst sugen någon gång.

Jag också...Förr i tiden, men långt mer systematiskt....

Och jag säger inte vad jag säger för att vara elak eller spydig...

Men låt bli tills du vet hur du ska hantera ämnet & det runt omkring - eller riskera "6feet under", det är inte kaffe.
Och även om du vet så är det fortfarande en dålig ide som man klarar sig bättre på utan.
Citera
2023-09-18, 14:27
Medlem
Citat:
Detta är min erfarenhet också. Kan typ inte sova på ett dygn efter att jag tagit. Hunger, not so much, men däremot normal törst större delen av tiden. Tar dock inte ofta, några gånger per år bara.

Noll problem med AT (förutom omöjligt att sova då) oavsett mängd.

Det är därför du MÅSTE förbereda..
Hunger känner ingen, kolla meta tjackisarna - vandrande skelett.. Laga mat när man har en 6 årings uppmärksamhet är en riktigt kass ide. Klara sig utan mat 3-4 dagar inte smart... därav är dock bruket vanligt bland modeller, boxare osv - som måste gå ner i vikt.

Vätska, du har normal törst men ökar förbruket av vätska mångfalt! Drick vatten hela tiden oavsett om du är törstig eller ej! Levern tar enorm skada riktigt snabbt utan vätska.

Och då är vi fortfarande bara inne på basics of basic
Senast redigerad av Chilledippen 2023-09-18 kl. 14:34.
Citera
2024-03-03, 03:18
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Svalt ett gram tjack, tips? Sömn..

Riktigt skön känsla men kan inte somna.
Har ingen benso heller. Mina pupiller är som te fat...Kan inte somna svalde det för ca 7 timmar sedan. Känner fortfarande av det....Måste sova så pupillerna går ner. Har ni några tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in