Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
Ja, hur detta kunde ta sig igenom hela produktionen, med redaktörer och producenter är en gåta. Vedervärdigt var det.
En gissning är att produktionen sköts av B-laget i år, och att A-laget filar på Eurovision.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Sedan de två bisittarna eller kommentatorerna. Vad var syftet med dem?
(min fetning)
Bisexuella kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
ilikepancakes
Vem ikväll var sexbrottsling?
Jag tror det påstådda sexbrottet var att en man bar klänning och för mycket smink.
Citat:
Ursprungligen postat av
Proklos
Hon är för jävla fett och man mår bokstavligen illa att titta på fläskpaddan sjunga . Att du har extremt dålig smak är väl också rätt uppenbart.
Det är en Sjukdom att va besatt av super överviktiga kvinnor.
Jag tror nog du är den som har en sjukdom, om du blir så äcklad av henne att du mår illa. Alltså, så långt ut på normalfördelningskurvan är hon inte. Detta måste vara ett problem för dig i vardagen. Kanske något du borde söka hjälp för. Jag tycker hon ser sympatisk ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
När han var med 2008 och sjöng till Carina Berg var han ca 20 år. Då lyfte det som ung charmig ungdomskärlek.
Att göra samma roll och tonläge som 40-åring är inte kul längre.
Direkt jag såg Carina Berg, tänkte jag, den här möjligheten får dom inte missa. Jag tror det hade kunnat bli kul, om det var någon liten grej i högst 20 sekunder i varje avsnitt, och sedan ett högst 3 minuter långt klimax i finalen.
Det håller i alla fall inte för att hänga upp halva mellanunderhållningen på.