Citat:
Ursprungligen postat av
Equinox800
Nato kommer aldrig någonsin att ge sig på Ryssland av den anledningen att Nato är inte en sådan organisation som har mandat att göra det.
Det är ju alldeles tvärtom om du läser på lite, så är ju Nato livrädda för att Ryssland ska attackera dom som organisation för dom vet att dom inte har en chans mot de vapen som Ryssland har. Men du läser antagligen ingenting om det som skrivs om detta, istället hittar du på lite hur som helst som passar dig bäst.
Ännu en som får mig att tänka på historien med nunnan som blev intervjuad och tillfrågades om vad dom kallade ett manligt könsorgan, hon sade legenden, alla har hört talas om den men ingen har sett den.
Dessa fantastiska ryska vapen som jag har levt med hotet ifrån under hela mitt liv. Ryssarna har alltid haft kapaciteten att köra över vilket land som helst enligt deras uppgifter.
Sedan kom en amerikansk president och visade upp vad dom hade och det ryska korthuset rasade ihop.
Efter att ha slickat såren en tid så kommer en ny rysk tsar som skall visa var skåpet skall stå. Resultatet blev ju att legenden bara var ett skrumpet bihang i stort sett utan praktisk funktion.
Kan ni specificera och kanske visa upp något av dessa supervapen som inte bara far som en häxpipa i luften och nästan spränger dom själva i luften.