2024-03-02, 23:06
Medlem
Perkabalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Men måste det verkligen vara massa krystade jävla skämt o sketcher hela tiden. Blir bara jobbigt och pinsamt. Jag minns inte att Belfrage, Karin Falck, Kronér, Ulf Elwing och Bengt Bedrup höll på och fjanta sig halva sändningen när de höll i det.
Verkligen. Detta är fördjävligt.
Citera
2024-03-02, 23:07
Avslutad
Blir säkert M&M å den kan räcka långt i Eurovision. Bara Italien som känns riktigt vass av de jag hört från andra länder.
Citera
2024-03-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Björn hånade ju sin avlidne morfar och kärringen sitter och applåderar och tycker det är roligt.
Missade jag poängen i uppträdandet eller?

Bara en psyksjuk gör något sådant.

Men visst är det väl så att Björn har talat ut om sin psykiska ohälsa?
Citera
2024-03-02, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Dom får behålla Gunilla i förvar så kan den galna kärringen auktioneras ut som antikvitet

Tur att Gunilla och fröken snusk inte gick vidare och att någon av dom vann svenska finalen.
Vill inte att Sverige ska skämma ut sig inför hela Europa i stora finalen
Vi ska skicka artister dit och inga jävla skämt

Vad hade fröken snusk för byxor på sig? Såg ut som rosa vuxenblöjor

Gunilla hade såklart Europa inte förstått sig på, däremot är jag övertygad om att Snuskis hade fått många röster!
Citera
2024-03-02, 23:11
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ni får säga vad ni vill men det är ett rätt starkt finalfält rakt igenom i år och ganska svårt att hitta en given vinnare.

Eller så är det tvärtom, att man har svårt att hitta en given vinnare för att alla låtar är piss.
Citera
2024-03-02, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Du vet inte möjligtvis var hon magasineras fram till auktionen?

Skulle tippa att hon ställts i ett säkrat förråd bland övriga objekt med explosionsrisk,
Citera
2024-03-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Blir säkert M&M å den kan räcka långt i Eurovision. Bara Italien som känns riktigt vass av de jag hört från andra länder.

Av Nordens länder är Danmarks bidrag helt klart bäst och kommer troligtvis i topp tio.

Sverige går inte ens vidare till finalen i Eurovision........
Citera
2024-03-02, 23:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ni får säga vad ni vill men det är ett rätt starkt finalfält rakt igenom i år och ganska svårt att hitta en given vinnare.
Faktiskt är det så. Det insåg jag när de spelade en snutt av alla de som gått till final.
Själv gillar jag Lisa Ajax och Jackqui (eller vad hon heter) bäst. De har fastnat i huvudet.

För övrigt har samtliga sändningar varit totalt kassa. Allra mest de s k humorinslagen. Det finns liksom ingen poäng med dem. Allra värst var väl Björn G som hånsjöng om sin döda morfar, medan mormor jublade åt eländet. Skulle det vara kul?

Sedan de två bisittarna eller kommentatorerna. Vad var syftet med dem? Totalt onödigt inslag.

Likaså den korta snutten som kallas eftersändning. Vad är poängen med att fråga "Hur känns det?" till de som gått vidare? Sedan är programmet slut.
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Bara en psyksjuk gör något sådant.

Men visst är det väl så att Björn har talat ut om sin psykiska ohälsa?
Den sjukaste måste ju vara kärringen som applåderar när han hånar hennes man.
Normalt sett så skulle ju minst Expressen taggigt tag i detta. Men jag får väl acceptera att det är normalt att driva med nära och kära, oaktat om dom är i livet eller inte.
Jag tycker att det var över gränsen att skämta om.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Av Nordens länder är Danmarks bidrag helt klart bäst och kommer troligtvis i topp tio.

Sverige går inte ens vidare till finalen i Eurovision........

Intressant. Sverige är väl dock direktkvalificerade till finalen i år.
Citera
2024-03-02, 23:18
Medlem
Bra deltävlingar, denna en av de bästa
Citera
2024-03-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Allra värst var väl Björn G som hånsjöng om sin döda morfar, medan mormor jublade åt eländet. Skulle det vara kul?.

Ja, hur detta kunde ta sig igenom hela produktionen, med redaktörer och producenter är en gåta. Vedervärdigt var det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in