2024-03-02, 18:08
Medlem
Slackoffs avatar
Jag tror egentligen inte att det var Afghanistan som fick Ryssland att kollapsa utan snarare tyngden av all deras delrepubliker och warszawapakten.
Hade de inte varit så jävla dumma i huvudet hade de gett självständighet till alla delrepubliker istället för att försöka lägga under sig mer landmassa vilket blev deras fall förra gången.
Gyllene horden gick det heller inte speciellt bra för i längden.
Hade den här landmassan varit ett lämpligt underlag för ett samanhållet imperium hade mongolerna aldrig kollapsat heller.
Citera
2024-03-02, 18:10
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Vladolf Putlers flygvapen fortsätter plöja ukrainska åkrar.
2 st till nu 🥂

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/s/H3Frk8FyFb

Jävlar vad det regnar ryskt flyg nu. Cornucopias sida är utsatt för attacker ständigt nu. Nåt är på gång..
Citera
2024-03-02, 18:13
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Jävlar vad det regnar ryskt flyg nu. Cornucopias sida är utsatt för attacker ständigt nu. Nåt är på gång..

Vatniksen här väntar väl in nytt manus från Kreml om hur bra det är för ryzzen att deras flygvapen regnar från skyn.
Citera
2024-03-02, 18:14
Medlem
Ändå imponerande av orcherna att de lyckas avlyssna Tysklands högsta militärer. Eller är det tyskarna som har kass teknik?

Nå, nu när alla vet att Tyskland redan diskuterar hur Putins svartbygge till bro kan sprängas med Taurus så är det väl lika bra att skrida till verket direkt. Radera brojäveln nån gång.
Citera
2024-03-02, 18:23
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Vladolf Putlers flygvapen fortsätter plöja ukrainska åkrar.
2 st till nu 🥂

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/s/H3Frk8FyFb
Nice! Då är vi uppe i 15 st på 2 veckor nu! Bra jobbat.
Citera
2024-03-02, 18:27
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Vatniksen här väntar väl in nytt manus från Kreml om hur bra det är för ryzzen att deras flygvapen regnar från skyn.
Vi har redan hört några rysshoror i tråden som hävdar att det beror på enorma framgångar på marken med understöd av massor med flyg som är orsaken till att planen går i backen.
Citera
2024-03-02, 18:28
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Ryssland avancerar västerut från Avdiivka utan att möta något som helst motstånd. Kriget verkar avgjort.

Exakt. Enligt uppgift har Ryssland redan vunnit.
Citera
2024-03-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Ukraina håller ryssarna sysselsatta i leran medan de slår ut stridsflyg, spaningsflyg och oljeraffinaderier.

När våren är kommen så slår AFU tillbaka de ryska styrkorna med nya vapensystem från väst. Jag är övertygad om att Ukraina tillämpar en mycket genomtänkt krigföring.

Ryssen strider ju lite annorlunda. Dom offrar tiotusentals man för att ta tillbaks fyra meter lervälling,-allt för kunde skriva positiva rapporter och för att säkra Putins popularitet inför valet.
Det viktiga i Ryssland är att säkra att inte ens huvud trillar av eller att man inte ramlar ur ett fönster.
Citera
2024-03-02, 18:41
Medlem
Vaginalketchups avatar
Det verkar vara slut i lagret på A50 också hos Vladolfs flygvapen 😂🥂

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/s/MHi56Wr4l2
Citera
2024-03-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Nej det är de inte! Ryssland är idag en gangsterstat med kärnvapen med tveksam funktion
De är på god väg mot att bli ett stort Nordkorea, vilket de verkar stolta över. Lavrov har ex.vis uppmanat ryssar att se Nordkorea som sitt nya semesterparadis.
Alla med förståndet i behåll inser att detta är ett skitland på rejäl utförsbacke…

skärp dig när detta är över i sommar typ ja jag tror att ryssarna snart börjar gräva ner sig, vid Dniepr kommer den nya gränsen gå i söder, i norr ser Kupiansk förlorat ut och Oskil kommer vara en naturlig barriär, sen rakt söder med Kramatorsk på ryskt territorium. och sen har vi ett skyttegravs scenario eller mellan Dniepr och Oskil eller förhandlingar.
personligen hoppas jag på fred

Vi kommer att bli tvungna att förhålla oss till en ny värld där många länder glidit österut. Det har för mig varit uppenbart sen sommaren 2022 men ni pro Ukrainare köpte Narrativet med hull och hår, synd men så är det.
Så det är dags att sluta hata, världen är en gråzon och pengar vinner jämnt.
Citera
2024-03-02, 18:55
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attog
Enligt rykte hjäper de till att höja BNP genom ökad ethanol förbrukning.
Viktigt för att hålla upp omsättningen när man ska presentera goda siffror på Rysslands utveckling.

Etanol? Ah. Vodka.
Citera
2024-03-02, 18:59
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
skärp dig när detta är över i sommar typ ja jag tror att ryssarna snart börjar gräva ner sig, vid Dniepr kommer den nya gränsen gå i söder, i norr ser Kupiansk förlorat ut och Oskil kommer vara en naturlig barriär, sen rakt söder med Kramatorsk på ryskt territorium. och sen har vi ett skyttegravs scenario eller mellan Dniepr och Oskil eller förhandlingar.
personligen hoppas jag på fred

Vi kommer att bli tvungna att förhålla oss till en ny värld där många länder glidit österut. Det har för mig varit uppenbart sen sommaren 2022 men ni pro Ukrainare köpte Narrativet med hull och hår, synd men så är det.
Så det är dags att sluta hata, världen är en gråzon och pengar vinner jämnt.

Är man på väg att segra har man inget behov av att skriva ner sina nationalistiska fascistiska runkfantasier på internet forum.
Hur går det med radioprogrammet du hade fantiserat fram under ditt delirium anfall har du hittat det än eller ska du bara erkänna att du har ägnat dig åt substanslöst förtal av Skillt?
Senast redigerad av Slackoff 2024-03-02 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in