2024-03-02, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu var det väl ändå Linnea som sa i en live att hon bara vapeade efter att ha blivit slagen och inte Julia.

Sen hade Chrippa all möjlighet redan då att inte gå med på att yttra sig i videon med Anjo och det går ju inte att påstå att han blivit tvingad heller. Likaså var det ingen som tvingade Linnea att återuppta anmärkningen så de öppnade upp igen eller som tvingade henne att helt plötsligt göra sin video för hon hade ju varit tyst länge och hade hon fortsatt vara den hade det ju talat för hennes fördel (samma med Chrippa mot Anjo/Jocke nu).

Så oavsett hur man försöker släta över eller rättfärdiga dessa skräppersoner nu så bör man ifrågasätta sig själv. Likaså om man står bakom drevet som pågått.
Nej alla i dessa drama ska få stå för sin inblandning och följderna som förhoppningsvis kommer ut av det.
Är det inte konstigt att stackars misshandlade Julia sitter och skämtar och gör sig lustig över Linneas uttalande, som inte var allvarligt menat, utan någonting hon sa i en lajv där bla Jocke lurkade och skrev elakheter om henne och hans anhängare hotade och hatade mot henne. Då sa hon även att alla låtar av Antwan var om henne, precis som att hon bara vejpar när hon är stressad eller blir slagen.
Ironi från en tjej med skinn på näsan som står med huvudet högt trots det vidriga drev hon och hennes familj utsatts för.
IRONI för att bemöta allt skitsnack.
Ser du inte skogen för alla träd?
Linnea och Christofer upptar Julias liv, hon är den som är besatt och stalkar.
Hon försökte få tillbaka Christofer och är den som bör granskas gällande dataintrång tex
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-02 kl. 09:36.
Citera
2024-03-02, 09:55
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det inte konstigt att stackars misshandlade Julia sitter och skämtar och gör sig lustig över Linneas uttalande, som inte var allvarligt menat, utan någonting hon sa i en lajv där bla Jocke lurkade och skrev elakheter om henne och hans anhängare hotade och hatade mot henne. Då sa hon även att alla låtar av Antwan var om henne, precis som att hon bara vejpar när hon är stressad eller blir slagen.
Ironi från en tjej med skinn på näsan som står med huvudet högt trots det vidriga drev hon och hennes familj utsatts för.
IRONI för att bemöta allt skitsnack.
Ser du inte skogen för alla träd?
Linnea och Christofer upptar Julias liv, hon är den som är besatt och stalkar.
Hon försökte få tillbaka Christofer och är den som bör granskas gällande dataintrång tex

Jag är ganska säker på att Julia inom kort blir inlagd på psyk och förlorar vårdnaden.
Hon behöver låsas in ett tag. Och få hjälp med att sköta vardagliga saker, såsom sin personliga hygien.
Träffade henne flera gånger i veckan i flera år. Jag vet precis hur hon funkar.
Jag vet också att hon ser ut som en gris när hon halkar på fyllan. Eller som en skalbagge på rygg. Ahaha.
Citera
2024-03-02, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Jag är ganska säker på att Julia inom kort blir inlagd på psyk och förlorar vårdnaden.
Hon behöver låsas in ett tag. Och få hjälp med att sköta vardagliga saker, såsom sin personliga hygien.
Träffade henne flera gånger i veckan i flera år. Jag vet precis hur hon funkar.
Jag vet också att hon ser ut som en gris när hon halkar på fyllan. Eller som en skalbagge på rygg. Ahaha.
Jag har ingen sån insyn som du påstår dig ha, men av det jag sett, så är det hon som är psykiskt sjuk och hennes lögner och hot i Anjos lajv bekräftar det hela rätt bra.
Jag önskar Christofer och Linnea allt gott och att dom får hem Lillen och så småningom ett syskon.
Citera
2024-03-02, 12:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Några 12-åriga Anjo fanboyz ska inte avgöra vem som är "fadersmaterial" eller inte. Så knip.

Du kan ju knipa igen. Han ska inte ens vara i närheten av ett barn med hans ordförråd och tar steroider framför sin dotter, skriker och gapar. Vem som helst är en bättre farsa.
Citera
2024-03-02, 12:32
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Du kan ju knipa igen. Han ska inte ens vara i närheten av ett barn med hans ordförråd och tar steroider framför sin dotter, skriker och gapar. Vem som helst är en bättre farsa.

Han är jättefin mot C och hon är van vid att hennes farsa är lite högljudd ibland. Inga konstigheter.
Citera
2024-03-02, 12:54
Medlem
Citat:
Han är jättefin mot C och hon är van vid att hennes farsa är lite högljudd ibland. Inga konstigheter.

Du vet kanske att Skabbe aldrig köpt en säng till ungen? Hon fick sin första säng helt nyligen när Jocki&Jenna "köpte" (spons) en åt henne när de flyttat till Norrköping.

Du vet att Skabbe just valt att åka på semester istället för att agera vuxet inför soc för att i framtiden möjligen få umgås ensam med ungen utan övervakning?
Citera
2024-03-02, 12:57
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du vet kanske att Skabbe aldrig köpt en säng till ungen? Hon fick sin första säng helt nyligen när Jocki&Jenna "köpte" (spons) en åt henne när de flyttat till Norrköping.

Du vet att Skabbe just valt att åka på semester istället för att agera vuxet inför soc för att i framtiden möjligen få umgås ensam med ungen utan övervakning?

Du vet att detta är inget skäl till att frånta en fader hans dotter?
I Afrika sover alla tillsammans i bajshyddor fulla med flugor och löss? Dom dör inte av det.
Jag tror nog C sov alldeles utmärkt i chrippas säng.
Citera
2024-03-02, 13:09
Medlem
Citat:
I Afrika sover alla tillsammans i bajshyddor fulla med flugor och löss? Dom dör inte av det.

Nej, ungen "bodde på soffan", som hon uttryckte det till en annan förälder när Skabbe tagit henne till ett lekland och tvingat henne dansa för pappa som tack.

Därförinnan, innan hos fick en soffplats i den genomsmutsiga lägenheten på Söder, sov hon direkt på golvet i Täby.

Träffande dock att du jämför med negers föräldraskap - såna där apor i hyddor som knullar barn för att bota aids. Det är Skabbes standard.
Citera
2024-03-02, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, ungen "bodde på soffan", som hon uttryckte det till en annan förälder när Skabbe tagit henne till ett lekland och tvingat henne dansa för pappa som tack.

Därförinnan, innan hos fick en soffplats i den genomsmutsiga lägenheten på Söder, sov hon direkt på golvet i Täby.

Träffande dock att du jämför med negers föräldraskap - såna där apor i hyddor som knullar barn för att bota aids. Det är Skabbes standard.
"Ungen" sov på soffan hos mamma Julia också, eftersom kvinnoboxaren inte ville ha henne i sängen.
Hos Julia utsattes Lillen för att bli inlåst i städskrubben, bevittna våld och skrik. Tror det kallas barnfridsbrott...
Någonting som Jocke visste om, då han läckt egna prints om det
Citera
2024-03-02, 13:47
Medlem
Citat:
Absolut!

Men med tanke på hur han skryter om vad han lägger på sig själv så hade det varit sjystare att undvara liiite pengar till en egen säng.
Det är väl det minsta man kan begära av ’världens bästa pappa’?

Nåja, nu är han ju inte ens i Sverige och vem vet när/om han tänker komma tillbaka och rycka tag i sina ’måsten’?
Citera
2024-03-02, 14:03
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Fabla på.. Du verkar ju ej har så mycket annat för dig än att fantiserera.. Fortsätt trevlig lördag på dig iaf.=)

Henke rörde aldrig J när C var i närheten.
Men när Henke kommer ut bör nog Christofer vara väldigt långt bort.
Citera
2024-03-02, 14:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Henke rörde aldrig J när C var i närheten.
Men när Henke kommer ut bör nog Christofer vara väldigt långt bort.
Julia har själv vittnat om att han sparkade henne ur sängen när Lillen var där, har du inte tagit del av fup och dom? Eller Jockes egna prints?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in