2024-03-01, 00:46
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Under tiden Per Ferm spelade där! Sjuk historia om honom förövrigt, föll 18meter i en hiss och har inga ben kvar.

All respekt tragiskt med sådana händelser även om han tillhörde antagonisten. Läste om det för ex antal år sedan fyfan.
Citera
2024-03-01, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vad fan vi höll nollan med 10 man och Haris i mål.

Göteborg släppte in fucking 3 mål.

Självklart är det enorm klasskillnad i detta.

Ja det var ju jävligt många minuter ni spelade med 10 man och Haris i mål, tro fan man ställde han där, gubben har ju fan en zlatannäsa som täcker halva målet.
Tagga ner hybrisen ni har fortfarande bara mött skitlag cucaracha.
Citera
2024-03-01, 09:24
Medlem
baggebo1s avatar
Jag kollade upp IFK Göteborgs största förlust mot Djurgården någonsin. Den är 2-8, från Allsvenskan 1962. Jag håller det inte för helt otänkbart att det är en faktauppgift som många kommer att leta efter på söndag kväll, så här har ni den redan nu.
Citera
2024-03-01, 17:42
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag kollade upp IFK Göteborgs största förlust mot Djurgården någonsin. Den är 2-8, från Allsvenskan 1962. Jag håller det inte för helt otänkbart att det är en faktauppgift som många kommer att leta efter på söndag kväll, så här har ni den redan nu.

Det tror jag inte. Modus operandi 2024 verkar vara frenetisk start, döda matchen och sen chilla 75-80 min Förrutom Lucas då, han vill fortsätta lattja boll.

Kan dock inte minnas senast jag inte njöt av att det är fredag utan istället räknar timmar till söndag. Heil Hybris 🙋‍♂️
Citera
2024-03-02, 07:10
Medlem
trazkeis avatar
Då har det blivit BP:s tur att ge oss en lektion idag. Spännande!
Citera
2024-03-02, 07:17
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Då är det dags för mig att återvända till skånsk fotboll idag efter att ha varit iväg och kollat lite Rangers i UK. Mitt tillträdesförbud är väck. Allt känns bra, frånsett att matchen är betydelselös. HIF:s spel verkar trots allt ha varit bra så här långt i turneringen. Otur att vi förlorat både mot Halmstad och Värnamo. Kan bli en bra säsong!
Citera
2024-03-02, 07:24
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Häcken är väcken.
Citera
2024-03-02, 07:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Häcken är väcken.
Du har inte fel. Visserligen är Simon G, Fridriksson, Layouni och Inoussa tillbaka. Men Dahbo är borta 6 veckor.
Citera
2024-03-02, 08:03
Medlem
Citat:
Du har inte fel. Visserligen är Simon G, Fridriksson, Layouni och Inoussa tillbaka. Men Dahbo är borta 6 veckor.

Skört virke på spelarna i den klubben
Citera
2024-03-02, 09:14
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Skört virke på spelarna i den klubben
Äh! Just nu har vi bara Hammar, Dahbo, Dembe, Barret-Laursen och Agbonifo borta. Sedan är det ju bara 4st som varit skadade men som nog är redo för inhopp idag eventuellt.
Citera
2024-03-02, 09:50
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Då blir det att kolla matchen utan kleenex och lotion antar jag? Hur många bollar måste ni vinna med idag?
Citera
2024-03-02, 11:10
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:

Senast BP spelade på Bravida mäktade dom med 7 mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in