2024-03-02, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Stör inte mitt och Teus samtal!

Ingen i diffen är klass

Hur kan du säga så, det är sån jävla klass att cucarachas rövhål vibrerar av upphetsning
2024-03-02, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Eller varför inte Malmö som gillar att ta föredettingar ? Kanske inte orkade lära sig danska.

Skillnaden är dock att när malmö tar in nån äldre som ni kallar föredettingar, så är det spelare som tillför nåt och har lyckats med nåt i sin karriär.
Och att ni orkar med det här med danska kan ni inte bättre, simma över pölen finnjävlar.
2024-03-02, 04:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Skillnaden är dock att när malmö tar in nån äldre som ni kallar föredettingar, så är det spelare som tillför nåt och har lyckats med nåt i sin karriär.
Och att ni orkar med det här med danska kan ni inte bättre, simma över pölen finnjävlar.
Självklart, Malmö gör alltid rätt och andra klubbar gör fel. Patetiskt!

Vad är det för fel på Finland då?
2024-03-02, 08:02
Medlem
Citat:
Självklart, Malmö gör alltid rätt och andra klubbar gör fel. Patetiskt!

Vad är det för fel på Finland då?

Oj vi har gjort många fel men att du blandar in oss och kallar oss danskar säger ju all, det var en kommentar om att det var förvånande att inte utsikten högg på da graca och jämförelse med finska ligan då skulle du såklart blanda in malmö, du är som cucaracha som pratar solna men om Malmö istället-
2024-03-02, 09:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Det är typ på samma nivå som att Skarpar tror att Veliz är Argentinas nya superstjärna

Visst fan ska Dane kunna vara tillräckligt bra för allsvenskan?

Jag tror mest det är en fråga om motivation för
om en spelare som Scarlett ska lyckas i Djurgården. Är ju rätt kraftigt nedsteg att gå från ett Championshiplag till allsvenskan. Hur roligt tycker man det är. Skulle han ge järnet eller bara sitta av tiden och festa runt i Stockholm.
2024-03-02, 10:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror mest det är en fråga om motivation för
om en spelare som Scarlett ska lyckas i Djurgården. Är ju rätt kraftigt nedsteg att gå från ett Championshiplag till allsvenskan. Hur roligt tycker man det är. Skulle han ge järnet eller bara sitta av tiden och festa runt i Stockholm.
Särskilt ett lag som ligger trea i Championship, men ibland är det roligare att få tränare som tror på en i en sämre liga än att få hoppa in 5-10 minuter mot slutet i ett tiotal matcher. Sen är nog dif och Stockholm roligare än Ipswich som är England's motsvarighet till Åtvidaberg..
2024-03-02, 11:22
Medlem
a.e.gs avatar
Vetefan om jag hade gillat att min fotbollsförening hade utvecklat spelare för en annan förening men smaken är som baken.

Tycker det hela är rätt horigt och en smula äckligt om jag ska vara ärlig men kör på.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2024-03-02, 11:58
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Well, vi får hoppas på Mikkelsen 2.0 då, men en tung värvning no doubt.
Exakt...

Vi är eniga om förhågorna/förhoppningarna (beroende på vilken klubbtillhörighet man har).
2024-03-02, 12:00
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Exakt...
Precis, jag hoppas naturligtvis att Gulliksen floppar likt Mikkelsen men att tro att det finns några andra likheter mellan de två spelarna annat än att de råkar komma från samma land är bara dumheter. Gulliksen är, och har varit en av Norges mest lovande talanger i ganska många år, det har inte Mikkelsen.
2024-03-02, 12:08
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Precis, jag hoppas naturligtvis att Gulliksen floppar likt Mikkelsen men att tro att det finns några andra likheter mellan de två spelarna annat än att de råkar komma från samma land är bara dumheter. Gulliksen är, och har varit en av Norges mest lovande talanger i ganska många år, det har inte Mikkelsen.
Haha, nu känns det som att du inser din dikeskörning men låtsas som det var medvetet.

Andra saker, utöver att dom är norrmän som du säger, är att båda var unga och var uppskrivna talanger samt stora satsningar för respektive klubb.

Men jag avslutar där, om du vill fortsätta kämpa i diket så får det står för dig.
2024-03-02, 12:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Haha, nu känns det som att du inser din dikeskörning men låtsas som det var medvetet.

Andra saker, utöver att dom är norrmän som du säger, är att båda var unga och var uppskrivna talanger samt stora satsningar för respektive klubb.

Men jag avslutar där, om du vill fortsätta kämpa i diket så får det står för dig.
Du som gillar att prata om välskötta klubbar. Gulliksen är Bodö's fjärde dyraste värvning genom tiderna, och detta är ganska tveklöst Skandinaviens mest välskötta förening för tillfället med ett scouting track record som är minst sagt imponerande.

Jag kämpar inte i något jävla dike. Gulliksen är flera klasser över Mikkelsen i talang. Detta fattar alla som inte lider av intellektuell funktionsnedsättning.

Katten 2.0 alltså, på riktigt.
Senast redigerad av Teu 2024-03-02 kl. 12:14.
2024-03-02, 12:17
Medlem
Londons avatar
Citat:
Du som gillar att prata om välskötta klubbar. Gulliksen är Bodö's fjärde dyraste värvning genom tiderna, och detta är ganska tveklöst Skandinaviens mest välskötta förening för tillfället med ett scouting track record som är minst sagt imponerande.

Jag kämpar inte i något jävla dike. Gulliksen är flera klasser över Mikkelsen i talang. Detta fattar alla som inte lider av intellektuell funktionsnedsättning.

Katten 2.0 alltså, på riktigt.

Gulliksen, 20 barre och 39 U-Landslagsmatcher.
Vanten, 24 bast och 45 minuter U-Landslagsspel.

Räcker så. Sen är det som alltid… Välkommen, prestera eller dra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in