2024-03-01, 13:11
Medlem
asterisk99s avatar
https://i.imgur.com/FbqSIY3.png
2024-03-01, 13:12
Medlem
Nariiouhs avatar
Är helt slut i huvudet efter Tarzans besök hos LM
2024-03-01, 13:14
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Är helt slut i huvudet efter Tarzans besök hos LM

HAHA - men ändå kul
vore kul om både S och LM tog in folk i sina LIVE

LM är i god form idag - väldigt underhållande.
2024-03-01, 13:23
Medlem
asterisk99s avatar
S har nu prominerat i 55 min.

13:24 - nu verkar S vara framme.
2024-03-01, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Hur mycket sanning är det i det LM påstår att det är överviktiga män som tillhör något MC-gäng som har hennes son?
Personen som är familjehem har ett väldigt vanligt namn , kan vara rätt person eller inte dock så är det inte diskvalificerande för att bli familjehem att tillhöra någon mc kubb om man har rent register , har ok ekonomi och klarat utredning .
lJ tror ju också att sonen är sjuk för att socialen ringde förra året och frågade om han fick astmabesvär vid förkylning eller vid pollensäsong, LJ menade att han bar frisk hos henne men har visat upp sonens inhalatorer
2024-03-01, 13:34
Medlem
asterisk99s avatar
Tror att Sofia fick slut på alla krafter efter att ha gått i 60min. i vinterkylan.
Tråkigt
2024-03-01, 13:42
Medlem
Ja det med sonens snygga kropp har hon sagt ofta och det låter så sjukt. Och att hennes son skulle kommit hem till henne från pappan och luktat sperma. Riktigt sjukt sagt! Marlene känns sjukligt besatt av peddos.
Reagerade också på att han hade blöja som 4 åring.
Förstår inte folk som vill att hon ska ha tillbaks sin son. Hade de ens låtit henne passa deras egna barn i 30 min?! Tror inte ens att fia hade lämnat sina barn med lejon i 30 min.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
LM har en skev uppfattning om det mesta , häromdagen pratade hon om att hon tränade sin son så att han fick en snygg kropp men blöja hade han inte släppt trots att han var 4 år
2024-03-01, 13:42
Medlem
Marlene behöver någon form av ledsagare som slussar henne genom våra svenska system. Nu sitter hon och gapar om att hon får nej överallt men det är verkligen inte sant. Hon har bemötts med stort tålamod och har fått saker förklarat för sig om och om igen. Hon är helt oförmögen att ta in något som sägs och är bara fientligt inställd till allt och alla. Det är väl dels språket men inte bara.

Väldigt lägligt att vilja samarbeta två veckor innan rättegången när det absolut inte varit ett alternativ innan. I oktober blev hon utskriven från psykiatrin för att hon vägrade samarbeta för att hon var frisk.

Lanabanana sitter och hetsar att låta Tarzan hämta pojken i Uppsala. Den människan är mycket sjuk oavsett om det är ett troll eller inte.

Detta kommer aldrig sluta bra
2024-03-01, 13:47
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Marlene behöver någon form av ledsagare som slussar henne genom våra svenska system. Nu sitter hon och gapar om att hon får nej överallt men det är verkligen inte sant. Hon har bemötts med stort tålamod och har fått saker förklarat för sig om och om igen. Hon är helt oförmögen att ta in något som sägs och är bara fientligt inställd till allt och alla. Det är väl dels språket men inte bara.

Väldigt lägligt att vilja samarbeta två veckor innan rättegången när det absolut inte varit ett alternativ innan. I oktober blev hon utskriven från psykiatrin för att hon vägrade samarbeta för att hon var frisk.

Lanabanana sitter och hetsar att låta Tarzan hämta pojken i Uppsala. Den människan är mycket sjuk oavsett om det är ett troll eller inte.

Detta kommer aldrig sluta bra

Jag ser gärna Tarzan åka dit och "kolla läget"
2024-03-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Ja det med sonens snygga kropp har hon sagt ofta och det låter så sjukt. Och att hennes son skulle kommit hem till henne från pappan och luktat sperma. Riktigt sjukt sagt! Marlene känns sjukligt besatt av peddos.
Reagerade också på att han hade blöja som 4 åring.
Förstår inte folk som vill att hon ska ha tillbaks sin son. Hade de ens låtit henne passa deras egna barn i 30 min?! Tror inte ens att fia hade lämnat sina barn med lejon i 30 min.

Pappan hade sonen i fyra veckor när han var väldigt liten för att Marlene fick tvångsvård. Hon har tonat ner det till lukt nu men den gången har Marlene sagt att sonen hade sperma på hakan och kläderna när hon hämtade sonen. Hon sa då att sonen berättade för henne om pedofili, barnet var för litet för att prata med Marlene och han har ett speciellt band.

Sen dess har hon hållit pappan från sonen men ändå uppsökt läkare ett hundratal gånger med anklagan om pedofili och ingående undersökningar av sonens könsorgan som aldrig visat på några tecken av övergrepp.

Utredningshemmet säger att Marlene inte brister i omsorg vad gäller anknytning, hygien och omvårdnad. Där hon är farlig är hennes förföljelsemani och vanföreställningar att alla är ute efter att skada henne och sonen och därför isolerar sig själv och barnet från samhället.
2024-03-01, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Jag ser gärna Tarzan åka dit och "kolla läget"

Jag vet inte jag.. kanske för att försvåra för Marlene men hon var smart nog att inte uppmana honom att åka. Pratade runt det. Trodde inte hon var så manipulerande faktiskt.

Men eventuell skada och rädsla det hade orsakat barnet att en okänd man dyker upp tycker jag ändå Tarzan ska hålla sig borta. Tror bara det är tomt snack iofs. ”Du kan inte ens göra en armhävning, är du lämplig att vara pappa?” Frågade han i liven 😂
2024-03-01, 13:52
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Jag vet inte jag.. kanske för att försvåra för Marlene men hon var smart nog att inte uppmana honom att åka. Pratade runt det. Trodde inte hon var så manipulerande faktiskt.

Men eventuell skada och rädsla det hade orsakat barnet att en okänd man dyker upp tycker jag ändå Tarzan ska hålla sig borta. Tror bara det är tomt snack iofs. ”Du kan inte ens göra en armhävning, är du lämplig att vara pappa?” Frågade han i liven 😂

Ne klart .. skämt åsido, det hade inte hjälpt hennes fall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in