Citat:
Ursprungligen postat av
Sneccan3
Eller att chefen säger att nu tar vi en betald fika en timme tills ”vindarna” blåser förbi 😅🙈
Men nånstans så tänker jag att det inte får gå till såhär på en myndighet.. idag såg man ju klart och tydligt att det är som fia säger, att de undviker henne och inte gillar henne (vilket jag kan förstå att de har orsaker till)
Palm klassas inom myndighet som rättshaverist. Rättshaverister är ett stort och kostsamt problem då de måste hanteras, alla myndigheter har en eller ett par som gjort sig kända inom myndigheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inanna-1921
Jotack, jag har råkat bränna tre konton nu, jag lär mig fan aldrig att även om man säger nåt oskyldigt så kan de få spel och blocka. Sist var för att hon undrade om vi sett att Ulf Kristersson hade blivit attackerad. Jag mfl hittade ingenting om det när vi googlade och sa det i chatten. Då blev det block! Det hade varit väldigt intressant att kunna föra ett samtal med dessa människor men jag vet inte hur det skulle gå till för de vill leva i sina egna verkligheter där de är perfekta och vet allt, vi andra är sjuka i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
asterisk99
nä skriv aldrig ett ord och ha gärna ett konto som inte ser ut som en SOC-häxas konto ibland hör jag att hon går in och tar bort folk bara för att de ser ut som om det vore häxorna.
Palm har nog inspirerats av Flashback tror jag. Hon har precis deklarerat att hon blockar vilt och nu slår hon till mot allt och alla "ni som skriver snälla saker eller är tysta ni ska inte tro att ni sitter säkert ni kan blockas iaf jag är så trött på elaka människor som förföljer mig...." osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tjena_67
Inte förvånande då PistolM@lin tycks enligt sitt trackrecord vara en manipulativ lögnaktig psyk0pat som varken kan känna riktiga känslor för sitt barn eller för andra människor. Hon har känslokyla men döljer det bakom skådespel. Den hon egentligen bryr sig om är bara hon själv i slutändan. Tyvärr...
Så är det, inte bara Malin som ger dessa vibbar. De när bara varandra, de behöver olyckssystrar inte föräldrar som når framgång. Framgångsrika föräldrar går emot deras tes.
Citat:
Ursprungligen postat av
asterisk99
Tänk vara hennes barn och scrolla TikTok :O
MammaEmmas barn har kommit in på hennes TT, då har hon slutat prata och bett dem lämna. Jag tänker att det även är så här att barn kan skaffa falska konton. Det är trots allt ett barnkonto så att det kryllar av barn på TT är ett faktum.