Citat:
Ursprungligen postat av
Mustang26
Ja o tjejen gjorde ju inte det frivilligt i heller,,för finns ingen som gör det frivilligt 😁
Vad roligt att du skrattar åt dina egna dumheter.
Vad menar du att "ingen gör det frivilligt"?
Menar du att inga tjejer tar beslut att:
- Annonsera vilket inkluderar en utförlig text om sig själv, vad de (inte) erbjuder, vad det kostar, vad de kräver från sina kunder, bilder, etc
- Ta emot tiotals samtal och meddelande varje dag för att sedan bestämma sig vilka de ska svara på och vilka av de är seriösa nog för att förbereda en träff
- Tar emot i en egen lägenhet eller resa själv till ett hem/hotell.
- etc etc
Jag kan skriva en lång lista med sådana kvinnor.
Kom gärna ner till verkligheten.
Det finns kvinnor som frivillig tar beslutet att tjäna extra pengar utanför sitt 'vanliga liv', samtidigt som de tycker att det är kul att träffa några nya män. Det finns även de som har det som sin huvudinkomst och som lever ett liv som de trivs med. Även om du aldrig kan tänka dig att göra så bör du respektera andra kvinnor som tar sina egna beslut. De här kvinnor förtjänar mer respekt än de som utan att veta vad de snackar om upprepar sådant som de måste säga för att vara med i feministgänget.
Sedan finns det förstås tjejer som har ett läge där de har hallick som jagar de om de inte levererar etc.
Det är något som bör utrotas men det kan man inte göra genom de metoder som polisen använder idag.
(Jag kan också göra en lista med de här kvinnor och har t o m tipsat polisen någon gång om några vidriga fall, och gissa vad som hände: Ingenting, nada, nix.)
Och det hjälper inte att med självgod min upprepa andras babbel om "man kan inte köpa samtycke", "all sexköp är våldtäkt", "ingen gör det frivillig", bla bla bla. Vad tänker du uppnå med det?