Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
A) Förstår inte riktigt vad du babblar om. Antingen tycker du om kvinnor eller inte. Väldigt många på högern tycker inte om starka kvinnor men kan acceptera svaga.
Vad jag babblar om är att ditt svar hade noll och intet med mitt påstående att göra. Jag har aldrig påstått att jag ogillar starka kvinnor, eller att kvinnor ska få tävla i idrott.
Gör om, gör rätt.
Jag förstår att det blir enklare att bemöta halmgubbar, då du inte kan försvara det jag egentligen skrev om, men gör i varje fall ett försök så att du slipper framstå som en total jubelidiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
B) Du hycklar bara.
Om vad?
Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
C) ok så det var faktan att S alltid ljuger och älskar diktaturer. Och jag förstår ingenting vilket ni "stora pojkar" gör. Du är lite pinsam.
Det är definitivt inte osanning i varje fall. Att du inte klarar av att bemöta det är din ensak.
Jag gav dig tydliga exempel på socialdemokratiska lögner historiskt, bemöt det. Sen kan du bemöta varför socialdemokratin har haft så tydliga samarbeten och vänskapliga relationer med diktaturer och terrorister genom historien. DDR (vilket tråden handlar om), Nordkorea, Nordvietnam, Saddam Husseins Irak, Castros Kuba, Zimbabwe under den fullständigt bindgalne Robert Mugabe, PKK, PLO, Hamas, o.s.v. o.s.v.