Citat:
Bevis för dina påståenden som sagt, hur svår är frågan för dig på en skala på 1-10?
En länk titt reddit räddar dig inte.. har du ingen till Facebook eller?
Du sa att majoriteten av de 13 nedskjutna planen inte hänt. Tolkar det som att du är helt på det klara med att iaf 6st ryska plan skjutits ned?
En länk titt reddit räddar dig inte.. har du ingen till Facebook eller?
Du sa att majoriteten av de 13 nedskjutna planen inte hänt. Tolkar det som att du är helt på det klara med att iaf 6st ryska plan skjutits ned?
Jag länkade dig bevis som du efterfrågat i inlägget du citerade. Vart får du 6st plan ifrån? Är du möjligen också svagbegåvad?
Citat:
Ja det är ju fel eftersom du bråkade med någon om att du inte skrivit det. Det sänker väl trovärdigheten en aning generellt. Om du inte vet enkla saker som det kanske du inte har koll på mer komplicerade saker du bråkar med andra om till att börja med. Att Ryssland skulle informera alla och envar om vilka piloter de eventuellt blivit av med kan du ju vänta på om du vill. Videofilmer på plan som skjuts ned när de släpper glidbomber från ryskt territorium kan du nog inte heller kräva att få.
Du måste nog trolla. Varför hittar du på saker om vad jag har skrivit? Jobbar du också på NAFOs trollfabrik?
Jag har inte bråkat med någon om det. Jag har påpekat att det saknas bevis på dessa 13 "nedskjutna" flyg, varav någon användare citerade mig och sa att jag behöver ett nytt översättningprogram då jag tydligen skrivit att piloter och besättningsmän är samma sak (vilket jag självklart inte gjort).
Eftersom ni inte på något sätt kan producera bevis på samtliga 13 "nedskjutna" flyg, inklusive dess piloter, så får vi självklart anta att källan för dessa påståenden ljuger. Eller är du verkligen så naiv och tror att ministeriet för Europas mest korrupta nation skriver sanningen när det kommer till dessa påståenden?