Ja, Maxine är ju 2 meter och Tim 150 cm typ. Han skulle bli frun i deras förhållande. Hon är manligare än dom flesta karlar. Full av testosteron förmodligen.
Maxine skriver att hon inte orkade med Cornelia på Torpet, att hon fick henne att må dåligt och att hon sov med Tim istället. Inget av detta har ju visats på tv, eller har jag missat något...?
"I måndagens avsnitt av Farmens extraprogram ”Torpet” blir det tydligt att det finns en spricka mellan deltagarna*Maxine Lindin, 27 och*Tim Mäklin, 31 och*Cornelia Nordensson,*30.
Cornelia sover själv i ett rum och Tim och Maxine gör sig hemmastadda i ett annat."
Jag såg avsnittet, men inget av detta.
OT. Vilket land kommer Maxine eller hennes föräldrar ifrån?
Det där är ju en klassisk björntjänst tjejkompisar emellan, ingen spricka dem emellan, utan dom har gjort sig av med Cornelius tillfälligt för att han skulle kunna pippa henne i sprickan utan publik
Om en tjej är biffig och över 175 cm då har hon fått för sig att snubben måste vara bara! ca 25 cm längre efter lite fräck devalvering, det går inte ens att var lika lång för då har det sagts henne att hon kommer känna sig okvinnlig i förhållandet haha, exakt som det funkar ekonomiskt, är hon businesswoman minskar hon sitt utbud till att bara tycka sig förtjäna dejta Vice VD & uppåt som ett slags bötesstraff & självplågeri för att naturen tvingat henne att leka inne på den manliga arenan
Hur kort är Tim då?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-29 kl. 22:40.
Det där är ju en klassisk björntjänst tjejkompisar emellan, ingen spricka dem emellan, utan dom har gjort sig av med Cornelius tillfälligt för att han skulle kunna pippa henne i sprickan utan publik
Om en tjej är biffig och över 175 cm då har hon fått för sig att snubben måste vara bara! ca 25 cm längre efter lite fräck devalvering, det går inte ens att var lika lång för då har det sagts henne att hon kommer känna sig okvinnlig i förhållandet haha, exakt som det funkar ekonomiskt, är hon businesswoman minskar hon sitt utbud till att bara tycka sig förtjäna dejta Vice VD & uppåt
Minst. Tim skulle se ut som en dvärg bredvid monsterkvinnan. Han blev väl kåt sen när Jennifer inte längre var tillgänglig. Tror dom 2 paktarna utnyttjade zigenerskan och lovade del av eventuell vinst. Tankarna går till Jönssonligan då man tittar på programmet.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-29 kl. 23:14.
Maxine skriver att hon inte orkade med Cornelia på Torpet, att hon fick henne att må dåligt och att hon sov med Tim istället. Inget av detta har ju visats på tv, eller har jag missat något...?
"I måndagens avsnitt av Farmens extraprogram ”Torpet” blir det tydligt att det finns en spricka mellan deltagarna*Maxine Lindin, 27 och*Tim Mäklin, 31 och*Cornelia Nordensson,*30.
Cornelia sover själv i ett rum och Tim och Maxine gör sig hemmastadda i ett annat."
Jag såg avsnittet, men inget av detta.
OT. Vilket land kommer Maxine eller hennes föräldrar ifrån?
Hon har färgat håret, ser i övrigt svensk/nordisk ut och har solat solarium.
Hon har färgat håret, ser i övrigt svensk/nordisk ut och har solat solarium.
Tycker hon ser ut som en zigenare. Hur som helst, vi har inte fått se den spricka hon talar ut om i media mellan henne och psykot. I programmet framstår det som om de är bästisar. Det var lite gnabb i senaste avsnittet av Torpet, men en mycket kort sekvens och det var inget som visades att de sov i olika rum.
Tim valde Maxine som han visste inte skulle ta hans amuletter, och utöver det dessutom hjälpa honom plugga.
Det är lätt för folk att hitta fel i andras beslut och agerande med en utifrån perspektiv. Men du misslyckas tillochmed med det! Pinsamt.
Ja precis. Tim är såklart synsk och visste att det skulle skära sig mellan Cornelia och Maxine, och att de inte skulle behöva ta varandras amuletter. Givet att Tim sitter på samma kunskap som du gör nu i efterhand - fast Tim visste det i förväg och kunde basera sitt beslut på det - så var det jättesmart agerat.
Han verkar vara en godtrogen, genomsnäll individ som litar på andra och tror det bästa av alla. De är bra egenskaper om man umgås med likadana. Med annan sorts individer blir man bara utnyttjad.
Levin är sympatisk på många sätt men genomsnäll vet jag inte. Tycker inte han var direkt genomsnäll mot Martina o Dessan när de kom till Torpet. Jag kände iofs att det var den onda anden på Torpet aka Cornelia som tog initiativet till det. Men Levin hängde på, han verkar otroligt lettledd och ganska svag mentalt som kan hänga på en sån grej om det är emot hans natur.
Jag tycker Fredrik är rätt rolig ändå, av den anledningen känner jag inget större behov av att han åker även om jag inte hejar på honom.
Om ni minns han som var med för
Två säsonger sedan eller vad det var, den grekiska guden som han kalla sig men jag minns ej vad han hette. Samma med han hur som helst, rolig å titta på.