Har läst på lite om Galliska kriget mot Rom. Gallerna kan väl bäst beskrivas som dagens fransmän.
Min fråga. Är Fransmän en egen etnicitet rent genetiskt? Jag tycker att man kan se på någon om de är fransk. Vissa av kvinnorna är väldigt snygga. Många inte. Männen har ofta stora näsor och klen benstruktur. Kan vara mycket trevliga dock.
Skiljer de sig från ex. italienare. Jag tycker de ser annorlunda ut.
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-02-29 kl. 13:14.
Har läst på lite om Galliska kriget mot Rom. Gallerna kan väl bäst beskrivas som dagens fransmän.
Min fråga. Är Fransmän en egen etnicitet rent genetiskt? Jag tycker att man kan se på någon om de är fransk. Vissa av kvinnorna är väldigt snygga. Många inte. Männen har ofta stora näsor och klen benstruktur. Kan vara mycket trevliga dock.
Skiljer de sig från ex. italienare. Jag tycker de ser annorlunda ut.
Kelter ursprungligen. Men som mixats med Romare och senare Germaner som primärt invandrade till Europa under roms sista dagar, öster ifrån.
Dom flesta av dessa grupperingar delar dock samma ursprung om man ser till början. Olika stammar av samma folk.
Senast redigerad av 369Q 2024-02-29 kl. 13:41.
Kelter ursprungligen. Men som mixats med Romare och senare Germaner invandrade till Europa under roms sista dagar, öster ifrån.
Dom flesta av dessa grupperingar delar dock samma ursprung om man ser till början. Olika stammar av samma folk.
Är du säker? Är inte vi typ kelter från början. En svenne ser inte ut som en fransos. Menar du att det typiskt franska utseendet uppstår när man blandar italienare, tyskar och nordbor?
Är du säker? Är inte vi typ kelter från början. En svenne ser inte ut som en fransos. Menar du att det typiskt franska utseendet uppstår när man blandar italienare, tyskar och nordbor?
Det beror helt på ditt DNA på ett individuellt plan. Du förstår ju själv att DNA har spridits inom länder från olika tider.
Det är i princip bara familjer som är den del av blodslinjerna i fråga som kan styrka sitt ursprung. Toppen.
Jag menar, allt är ju perspektiv. Vem som är "invandrare" eller "infödd" beror ju helt på vem du frågar utifrån vilket perspektiv dom bär på. Och om det ens spelar någon roll, vilket det inte gör sett till det högsta perspektivet.
Dom flesta i allmänheten har säkert någon invandrad släkting så rent Dna-mässigt...
Sen menar vi ju att någon är assimilerad i majoritetskulturen när vi pratar "svenskar" sett till vardagsprat.
Att dom tillhört samma folk fast olika stammar är relevant om du tänker dig utseende. Utseendet skilde sig något mellan olika stammar.
Speciellt två st.
Jag älskar att ingen forskar i varför det existerar sån isolerad klick av människor på planeten som rent utseendemässigt skiljer sig från majoriteten, grovt. Speciellt om du tänker i färgskalor och förstår färgernas innebörd på ett frekvensbaserat plan.
3 = Gul
6 = Blå
Läs book of Enoch. Och betänk att den exkluderats i väst
Senast redigerad av 369Q 2024-02-29 kl. 13:54.
Det beror helt på ditt DNA på ett individuellt plan. Du förstår ju själv att DNA har spridits inom länder från olika tider.
Det är i princip bara familjer som är den del av blodslinjerna i fråga som kan styrka sitt ursprung. Toppen.
Jag menar, allt är ju perspektiv. Vem som är "invandrare" eller "infödd" beror ju helt på vem du frågar utifrån vilket perspektiv dom bär på. Och om det ens spelar någon roll, vilket det inte gör sett till det högsta perspektivet.
Dom flesta i allmänheten har säkert någon invandrad släkting så rent Dna-mässigt...
Sen menar vi ju att någon är assimilerad i majoritetskulturen när vi pratar "svenskar" sett till vardagsprat.
Att dom tillhört samma folk fast olika stammar är relevant om du tänker dig utseende. Utseendet skilde sig något mellan olika stammar.
Speciellt två st.
Jag älskar att ingen forskar i varför det existerar sån isolerad klick av människor på planeten som rent utseendemässigt skiljer sig från majoriteten, grovt. Speciellt om du tänker i färgskalor och förstår färgernas innebörd på ett frekvensbaserat plan.
3 = Gul
6 = Blå
Läs book of Enoch. Och betänk att den exkluderats i väst
Alltså det finns skillnader i hur folk ser ut även om de rört på sig.
Tänk DiCaprio, Chris Hemsworth, Heidi Klum.
VS
Coco Chanel, Edith Piaf, Vincent Cassel.
Inomgruppslikheten är större än mellan grupperna. De är mer lika varandra inom gruppen.
Sedan behöver man inte gå full idiot och börja med sånt som nazisterna höll på med.
Snälla var inte ett sånt pundhuvud som skall börja trasha judarna, please.
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-02-29 kl. 14:05.
Alltså det finns skillnader i hur folk ser ut även om de rört på sig.
Tänk DiCaprio, Chris Hemsworth, Heidi Klum.
VS
Coco Chanel, Edith Piaf, Vincent Cassel.
Inomgruppslikheten är större än mellan grupperna. De är mer lika varandra inom gruppen.
Sedan behöver man inte gå full idiot och börja med sånt som nazisterna höll på med.
En psyop i syfte att du och andra inte ska gräva i det här.
Gräv. Nazisterna i Tyskland var bara en sub-division av en långt större organisation som existerat väldigt länge. Det uppfyllde sitt syfte om du reflekterar över den syn folk har på just nazism. Extremt ytlig sett till vad det handlar om. Och långt värre i sin natur.
Ideologier och religioner är bara verktyg. Likaså historibeskrivningen och synen på folkgrupper historiskt.
Ett tips är att du använder en sökmotor som inte censurerar information :
yandex.com
Senast redigerad av 369Q 2024-02-29 kl. 14:08.
En psyop i syfte att du och andra inte ska gräva i det här.
Gräv.
Ett tips är att du använder en sökmotor som inte censurerar information :
yandex.com
Sluta. Vad har judarna gjort dig? Vad försöker du påstå. Att judar är utomjordingar? Röker du mycket cannabis? Såg i dina trådstarter att du är pro-ryss. Hur får du ihop det med dina , vad det verkar, sympati med nasseriet? Är det inte just avnazifiering P använder som påhittat skäl för att angripa Ukraina?
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-02-29 kl. 14:10.
Fast det är väl mångt och mycket judar som är israeliter?
Ah..
Det är inte så enkelt.
Du måste ha antika glasögon för att ha den rätta bilden. Antikens Israeliter är inte densamma sett till DNA som du hittar där idag. Komihåg olika stammar.. Dom finns såklart där i dagens Israel. Men majoriteten sett till blod är inte i Asien, längre.
Du måste ha antika glasögon för att ha den rätta bilden. Antikens Israeliter är inte densamma sett till DNA som du hittar där idag. Komihåg olika stammar.. Dom finns såklart där i dagens Israel. Men majoriteten sett till blod är inte i Asien, längre.
Israel är en västerländsk konstruktion.
Ha det.
Men vilka är det som ser annorlunda ut då från alla andra menar du?
Israeliter ser väl inte så mycket mer annorlunda ut än ex. kineser, araber, svenskar, afrikaner osv. De ser ju alla distinkt annorlunda ut. Jackie Chan, Mike Tyson, Emil i Lönneberga, Saddam Hussein. De ser alla annorlunda ut från varandra.