Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
Hoppas inte det blir en norm med att ta med en spelmissbrukare i Farmen. Förra säsongen då var det Viktor.
Nej, det har det inte blivit. Däremot verkar normen vara att ta in personer med ”narcissistiska drag”, Viktor var en sådan (han var ju så snygg enligt honom och spelade spelet, så bra..). Egentligen lättlurad narcissist.
Jennifer och Cornelia som har mobbingstendenser verkar också ha dessa drag (och behöver nog nästan hjälp..)
Läs på, så kommer ni att märka det…
Fredrik tror jag inte… Men har man något typ av beroende, så har man ofta problem.
Produktionen anser nog att det blir…. bättre TV att ta in sådana personer…. Det är vad jag tror.
Samtidigt har narcissistiska personer ofta dålig självkänsla, så att de blir lättsårade.
Meningen är att man skall störa sig på dom.
Sedan tar de med lite mer av vanliga personer, och sådana som verkligen kan praktiskt arbete.
Jag tror också att de IQ testar deltagarna, då de vill ha en ”bra blandning ” för att skapa bra TV.
Samma görs även i Robinson, att ta med personer med narcissistiska drag för att skapa konflikter, och drama. 🤔
Liksom de tar in personer med skilda politiska uppgattningar ( som en feminst och eventuellt någon annan anti-feminst), precis av samma anledning.