Citat:
Ursprungligen postat av
peaceplease
Ja, men tyvärr så bestämmer inte "Ukraina" själva över någonting och de har faktiskt någon form av historisk anknytning till varandra.
Mer än tom Finland och Sverige skulle jag säga, med tanke på språket osv..
Vi genomgår en tid av förändring men låt inte revisionism påverka för mycket!
Varför står vi hellre på USAs sida när de är de som var svaga och flydde Europa när det inte tålde klimatet här? De utvandrade och nu vill de tillbaka och äga allting.
Låt jänkarna stanna där de är tack!
Jag drar hellre till Ryssland...
Angående din önskan att dra till Ryssland: Just nu har du ett guldläge, du har möjlighet att få flytta till Rysslands och DESSUTOM möjlighet att bli medborgare i det fantastiska paradiset!
Din enda motprestation är att teckna kontrakt med den ryska armén för tjänstgöring i Ukraina. Det finns många som redan har nappat på detta erbjudande exempelvis somalier, nepaleser medmera. Passa på redan att kontakta ryska ambassaden redan nu då intresset från kan vara stort från araber och afrikaner att få hjälpa det exotiska drömlandet Ryssland i kampen mot Ukraina..
Jag hoppas att dina befäl kommer att gilla dig, och var noga att ge de ryska militärmyndighetern kontaktuppgifter till dina närmsta anhöriga. Så dom vet var de ska skicka handuks-setet om något oförutsett skulle hända dig.
Lycka till i Ryssland efter tjänstgörningen.